konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Innowacje Niech Twój telefon zarobi na swój abonament!
http://www.goldenline.pl/spotkanie/innowacje-niech-two...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Konferencja - Cloud Computing - innowacyjne rozwiązania w chmurze, 18.04.2013

Już tylko dwa tygodnie dzielą nas od konferencji poświęconej technologii Cloud Computingu.
Zapraszamy Państwa do rejestracji na to wydarzenie!

Konferencja, odbędzie się 18 kwietnia 2013 roku w Warszawie, w Centrum Konferencyjnym Millenium Plaza Golden Floor.

Będzie to idealne miejsce, aby zaobserwować najnowsze tendencje w zakresie innowacyjnych rozwiązań w tzw. chmurze, a także wysłuchać opinii Niezależnych Ekspertów.

Wśród uczestników wydarzenia zostaną także rozlosowane cenne nagrody.
AGENDA KONFERENCJI


Obrazek


Szczegółowe informacje:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji :
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.

Każdy uczestnik otrzymuje imienny Certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu, materiały konferencyjne oraz możliwość korzystania z przerw kawowych.
Justyna Zajdel

Justyna Zajdel Copywriter, Copy360

Temat: Ogłoszenia

Jesteś freelancerem/właścicielem firmy i chcesz mieć więcej klientów?

BIÓRO uruchamia cykl szkoleń pod hasłem

--- SIŁOWNIA KOMPETENCJI ---

Spotkania przeznaczone są dla tych, którzy chcą:
- poszerzyć wiedzę
- pracować efektywniej
- mieć więcej klientów
- i nie umrzeć z przepracowania...

Dlaczego SIŁOWNIA?

Na nasze szkolenia przychodzisz jak na siłownię lub do szkoły tańca – kupujesz karnet i przychodzisz wtedy, kiedy odbywają się interesujące Cię zajęcia. Chyba możesz poświęcić 2 godziny po pracy na to, żeby później pracować efektywniej?

Dlaczego KOMPETENCJI?

Nasze szkolenia dostarczają zarówno teoretyczną wiedzę, jaki i praktyczne umiejętności, które powinieneś posiadać, prowadząc własną działalność. Od nich zależy Twój sukces.

Każde szkolenie składa się z kilku spotkań. Możesz przyjść na wszystkie spotkania lub tylko na jedno. Należy jednak swój udział potwierdzić.

Pamiętaj! Tak samo jak nie wyrzeźbisz sylwetki podczas jednej wizyty na siłowni, nie nauczysz się robić dobrego wrażenia na klientach po jednym spotkaniu szkoleniowym.

Przyjdź do SIŁOWNI KOMPETENCJI, by rzeźbić swoje umiejętności biznesowe!

===
TERMINY SZKOLEŃ
===

I TYDZIEŃ:

8 kwietnia (poniedziałek) - 18:30 - 20:30
COPYWRITING: Mailing - jak pisać, co pisać i do kogo pisać?
Prowadząca: Anna Piwowarska

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1copywriting

11 kwietnia (czwartek) - 18:30 - 20:30
AUTOPREZENTACJA: Czy zawsze mówisz to, co chcesz powiedzieć? - komunikacja werbalna, sztuka argumentowania i perswazji
Prowadząca: Izabela Skrypuch/ WOKAliza

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/2autoprezentacja

II TYDZIEŃ:

15 kwietnia (poniedziałek) - 18:30 - 20:30
KOMUNIKACJA: Jak przeprowadzić skuteczną rozmowę handlową z klientem?
Prowadząca: Karolina Nikorowska, CoachingSpace

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1komunikacja

17 kwietnia (środa) - 18:30 - 20:30
NETWORKING: Podstawy networkingu: jak się przygotować (mowa w windzie)?
Prowadzący: Bartłomiej Piotrowski/ Świstak/ freelancer

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/2networking

18 kwietnia (czwartek) - 18:30 - 20:30
AUTOPREZENTACJA: Jak być sobą i nie zwariować, czyli wszystko o wykorzystywaniu swoich atutów.
Prowadząca: Izabela Skrypuch/ WOKAliza

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1autoprezentacja

III TYDZIEŃ:

22 kwietnia (poniedziałek) - 18:30 - 20:30
COPYWRITING: Jak pisać o sobie i o swojej firmie?
Prowadząca: Anna Piwowarska

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/2copywriting

24 kwietnia (środa) - 18:30 - 20:30
ZARZĄDZANIE: Jak zaplanować strategię własnego sukcesu
Prowadzący: Tomasz Tryczyński/ StuGO

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1zarzadzanie

25 kwietnia (czwartek) – 18.30 – 20.30
KONTAKTY Z MEDIAMI: Formy współpracy z mediami, przygotowywanie materiałów i spotkań dla mediów. Najczęściej popełniane błędy w kontaktach z mediami
Prowadząca: Nikko Biernacka

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1kontakty

Szczegółowy opis szkoleń oraz informacje na temat trenerów znaleźć można na stronie http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/

Daty kolejnych szkoleń ukażą się już wkrótce. Program może ulec zmianie. Obowiązuje rezerwacja za pomocą http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/

===
DOSTĘPNE KARNETY
===

Karnet 1 spotkanie = 50 zł
Karnet 5 spotkań = 250 zł - 5% rabatu = 237 zł
Karnet 10 spotkań = 500 - 10 % rabatu = 450 zł
Podane ceny są kwotami netto.

KARNETY DOSTĘPNE NA: http://silowniakompetencji.ezapisy.pl

Jeśli natomiast spodoba Ci się BIÓRO, mamy do wynajęcia BIURKA w coworkingu i SALĘ SZKOLENIOWĄ, szczegóły http://www.bioro.pl/index.php/oferta

===
MIEJSCE
===
BIÓRO coworking inaczej
ul. Dietla 97/9a
31-031 Kraków
http://bioro.pl
http://facebook.com/biorokrakow

===
OSOBA KONTAKTOWA
===
Justyna Zajdel /koordynator szkoleń
justyna@bioro.pl
tel. 607 471 179

===
PATRONI MEDIALNI
===

Coaching Space http://www.coachingspace.pl/

Don't Panic Polska http://www.dontpaniconline.pl/

Krakoff.pl http://krakoff.pl/

Nieznany Kraków http://nieznanykrakow.com/

Przejdź na swoje http://www.przejdznaswoje.pl/

Studentnews.pl http://www.studentnews.pl/

Kalendarz, zapisy, dodatkowe informacje na stronie http://bioro.pl.

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

gMikołaj Pawlicki edytował(a) ten post dnia 08.04.13 o godzinie 16:08

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Mały element o wielkim wpływie…

Większość eBiznesmenów ignoruje jeden mały element marketingu, który jest niezbędnym składnikiem całej układanki.

=> http://mikolajpawlicki.pl/allinone/

Bez tego jednego, pozornie mało znaczącego elementu Twój biznes nie będzie się rozwijał. Stanie się tak nawet wtedy, gdy będziesz uznanym ekspertem w swojej branży i przedstawisz bardzo korzystną ofertę swoim klientom. Z tego powodu nawet najlepsze strategie marketingowe przynoszą bardzo mizerne rezultaty.

… tym brakującym elementem jest tak naprawdę sprawny system.

Kliknij teraz w poniższy link, a ja Ci wtedy pokażę jak stworzyć taki system, który działa jak maszynka do robienia pieniędzy:

=> http://mikolajpawlicki.pl/allinone/



Śmiało!

Mikołaj Pawlicki
Eliza Jarmołowicz

Eliza Jarmołowicz Certyfikowany Coach
CoachWise™ / Coach i
Współwłaściciel ...

Temat: Ogłoszenia

Wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą usług lub produktów, osoby kierujące zespołami sprzedażowymi, właścicieli firm, zapraszam na cykl spotkań pod nazwą Skuteczni w sprzedaży.

Pierwszy warsztat odbył się w lutym. Przerabialiśmy na nim skuteczny PROSPECTING, czyli jak docierać do rokujących klientów.

Kolejne warsztaty:
- 15 kwietnia 2013, Zadawanie pytań w trakcie spotkania sprzedażowego
- 10 czerwca 2013, Jak stworzyć ofertę wyróżniającą się na tle konkurencji
- 9 września 2013, Jak mówić klientowi 'NIE'
- 18 listopada 2013, temat do potwierdzenia, czekamy też na Wasze propozycje - co jest dla Was największym wyzwaniem


Obrazek

Wszystkie warsztaty odbywają się w godzinach 10.00-14.00 w Inspiration Space przy ul. Jana Czeczota 8/3 w Warszawie.

Warsztaty prowadzi: MONIKA KURDEJ, właścicielka Training+, profesjonalny coach, praktyk sprzedaży.

Zaczynałam od sprzedaży farmaceutyków i parafarmaceutyków. Potem były kosmetyki, a następnie... usługi turystyczne... Szkolenia pojawiły się na samym końcu i nie przestają mnie fascynować. Jestem ekspertem od relacji i komunikacji. Moich Klientów szkoleniowych i coachingowych uczę łagodnego przechodzenia przez kolejne etapy sprzedaży, zadawania pytań i upewniania się, czy obie strony podobnie się rozumieją. Stale też podkreślam znaczenie angażowania Klientów w przygotowanie koncepcji rozwiązania. Zbyt wiele razy przestrzeliłam propozycję zgadując oczekiwania, by nie widzieć jak potężne to ma znaczenie dla wyniku w sprzedaży. Uczę też pewności przy podejmowaniu trudnych tematów. Przestraszony sprzedawca to ostatnia osoba, z którą chce się widzieć Klient. Pracując szkoleniowo stale więc wymagam, by sprzedawcy mieli przed oczami swojego Klienta... by kreowali własną rzeczywistość... by działali świadomie i z uwagą...

Obrazek

Liczba miejsc ograniczona, obowiązują zapisy
Wstęp płatny, 60 zł.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Konferencja "ERP - skuteczne zarządzanie zasobami firmy” Warszawa, 16.05.2012 r.

Już tylko miesiąc dzieli nas od tego wyjątkowego wydarzenia!
Zapraszamy Państwa do rejestracji!

Konferencja, odbędzie się 16 maja 2013 roku w Warszawie,
w Millenium Plaza Golden Floor, przy Al. Jerozolimskich 123A
Podczas wydarzenia zostaną rozlosowane cenne nagrody!

Zagadnienia, które zostaną omówione podczas spotkania, to m.in.:
• Systemy ERP oraz ERPII;
• Systemy MRPII;
• Standardy ERP;
• Outsourcing ERP;
• Mobilny ERP;
• ERP w MŚP;
• Cloud ERP;
• Zarządzanie procesami biznesowymi;
• Obieg dokumentów;
• Zaawansowany controlling;
• Modele wdrażania i zarządzania projektami ERP;
• Integracja oraz migracja systemów ERP;
• Case study – integracje, wdrożenia – wnioski, rady, doświadczenia.
Do udziału w konferencji zapraszamy osoby odpowiedzialne za wdrażanie nowych technologii i rozwój IT w firmie oraz integrację systemów informatycznych.

Szczegółowe informacje:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Udział w konferencji jest bezpłatny!

Zapraszamy do rejestracji:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Maciej Lorek

Maciej Lorek Student, Wyższa
Szkoła Bankowa w
Toruniu

Temat: Ogłoszenia

Błagam o pomoc, komornik zajął mi już dom nie mam na życie 1200 z groszami + czasem premia jak szef ma doby humor to rzuci stówkę aż się płakać chce jak go widzę, a na dodatek niedługo mój dom zostanie sprzedany;( mam do spłaty 63000 zł jeśli tego nie zapłacę jak najszybciej to wyląduje na bruku;( wcześniej miałem dobrą pracę nieźle zarabiałem wziąłem kredyt na własny dom i kilka mniejszych kredytów na wyposażenie, auto itd. w sumie rat do spłaty miałem 2876zł/miesiąc, nie było to dużym problemem bo wspólnie z żoną zarabialiśmy ok. 6500zł/miesiąc. Nagle oboje straciliśmy prace i zaczął się koszmar długo nie mogłem znaleźć pracy a jak już znalazłem to za marne grosze więc domu już od jakiegoś czasu nie spłacam tylko mniejsze kredyty które jeszcze mi zostały bo wciąż nachodziły mnie firmy windykacyjne samochodu też już nie mam musiałem go sprzedać:( WIEC JEŚLI CZYTA TO KTOŚ O DOBRYM SERCU TO PROSZĘ O POMOC POWIEM WIĘCEJ NAWET BŁAGAM O JAKIEŚ WSPARCIE. 19 1090 1258 0000 0001 2083 3562 w razie pytań proszę o maila maciej.lorek@onet.pl z góry dziękuje

Karolina Mazowiecka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

STORYTELLING
Sprzedaż za pomocą opowieści – Opowiadaj o sobie i swoim biznesie.


Obrazek


Ile razy zdarzyło się Tobie:

• Podczas prezentacji/konferencji, musiałeś/musiałaś krótko opowiedzieć o sobie i swoim biznesie. W przeznaczonych dla Ciebie 3 minutach, najważniejsze było, aby słuchacze Cię zapamiętali i polubili. Po sygnale, że pora zaczynać mówić - zabrakło Ci słów…
• Podczas spotkania networkingowego, w trakcie „Twojej” jednej minuty najistotniejsze było aby jak najlepiej wypaść przed całą grupą. Opowiedziałeś, czas minął i pozostało wrażenie, że Twoje słowa nie porwały słuchaczy. Po spotkaniu nikt nowy do Ciebie nie zadzwonił. Nikt, nic nie zapamiętał.
• Będąc na spotkaniu biznesowym i poznając duże ilości nowych ludzi chciałeś aby pozostać pozytywnie w pamięci uczestników. Aby to właśnie Ciebie najlepiej zapamiętali z tego wydarzenia. Spotkanie się skończyło – nowych znajomości brak.

Po ukończeniu tego szkolenia:
• Krótko i interesująco opowiadasz o Sobie i swoim biznesie.
• Historie Twoje i twoich Klientów powodują uśmiech na twarzach słuchaczy.
• W słuchaczach wzbudzasz zaufanie oparte na doświadczeniach z wcześniejszymi Klientami.
• Masz przygotowane Opowieści sprzedażowe trwające 3 minuty/ 1 minutę.
• Nowo poznanym Klientom w trakcie rozmów przekazujesz zdania, które pozostają im w pamięci i budują Twój wizerunek.

Czas trwania szkolenia: 1 dzień
Termin: 24 kwietnia 2013
Miejsce: Warszawa
Koszt szkolenia: 300zł/netto

Kontakt:
witold@vandu.co.uk
+48 603-065-130

Program i szczegóły na stronie spotkania:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/sprzedaz-za-pomoca-...

Zapraszam!
Łukasz Kucajda

Łukasz Kucajda Szukając innych
najlepiej znaleźć
siebie

Temat: Ogłoszenia

Witam

Dla wszystkich zainteresowanych usługami wirtualnego biura wraz z szeroką gamą usług dodatkowych oferujemy możliwość rejestracji i prowadzenia działalności w naszych oddziałach biura w:

Wrocław
Krakowie
Katowicach
Łowiczu (woj. Łódzkie)
Poznaniu
Warszawie

Wszystkie biura w atrakcyjnych lokalizacjach i cenach.

Szczegóły pod numerem telefonu 71 738 11 06 lub mail: biuro@fenoris.pl
http://biuro.fenoris.pl

Pozdrawiam
Łukasz

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witaj,

Dokładnie miesiąc temu Robert Smug organizował bezpłatny webinar pt. “Forex i Giełda jako mój sposób na inwestowania i zarabianie”, podczas którego omawiał zysk w wysokości 1900 pipsów na parze EURAUD.
Spotkał się on z ogromnym zainteresowaniem. Zapisało się na niego ponad 400 osób, a w samym webinarze wzięło udział 200 osób czyli dokładnie tyle ile liczył pokój webinarowy.
Od tego czasu udało mu się znowu zarobić aż 1290 pipsów ciągu tylko 24h inwestując na parach jenowych. W tym miesiącu chcę powtórzyć to bezpłatne szkolenia by szczegółowo opowiedzieć o tym jak to zrobił tym razem oraz dodatkowo przybliżyć swoje 3 skuteczne systemy inwestycyjne.
Szkolenie będzie miało miejsce 22 kwietnia (poniedziałek) o godzinie 19.00.

Udział jest bezpłatny.
Możesz zobaczyć najpierw zaproszenie na ten webinar:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v...

lub bezpośrednio już teraz zapisać się na nie pod linkiem:
http://profitforex.pl/webinar.html
Zapraszam serdecznie, ponieważ to jest jego prawdopodobnie ostatnie, takie Szkolenie przed wakacjami.
Więcej informacji znajdziesz także pod linkiem http://blogfx.pl

Pozdrawiam serdecznie,

Karolina Smug

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Chciałbym zaprosić Was na "antykonferencję" o tematyce związanej z zarządzaniem projektami.

Project BarCamp jest rodzajem anty-konferencji organizowanej przez KN Zarządzania Projektami "PMArt" (http://www.pmart.pw.edu.pl/). Odchodzimy od sztywnej, poukładanej atmosfery konferencyjnej (określony czas wystąpień, sztywny dobór osób uczestniczących), w kierunku luźnych spotkań przy piwie, sprzyjających nawiązywaniu nowych kontaktów, oczywiście podczas których odbędą się krótkie prelekcję dotyczące zarządzania projektami od ludzi z najróżniejszych branż ( już wkrótce dowiecie się więcej o naszych prelegentach!).

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematyką:
- zarządzania i przywództwem
- zarządzania projektami
- zarządzania innowacjami i procesami inżynieryjnymi
- projektowaniem usług, produktów oraz interakcji społecznych
- podejściem modelowym i projektowym do definiowania i re-definiowania rzeczywistości oraz otaczającego nas świata

Celem BarCampu jest:
1) networking - stworzenie sieci powiązań między młodymi ludźmi zainteresowanymi tematyką zarządzania projektami, a profesjonalistami chcącymi podzielić się własną wiedzą
2) wymiana doświadczeń - uczestnicy, na zasadzie dyfuzji wymieniają się doświadczeniem i nowymi pomysłami rozwiązywania niekonwencjonalnych problemów
3) inspiracja - naszym celem jest by każdy po wyjściu ze spotkania miał w sobie wystarczająco energii i pomysłów, żeby zmieniać świat
4) promocja - każdy uczestnik ma okazję wypromować siebie i swoje pomysły

BarCamp odbywa się w klubie Solec 44 - http://www.solec.waw.pl/

DATA: 16 Kwietnia 2013r.

Znajdziesz nas na:
Facebooku: https://www.facebook.com/projectbarcamp
LinkedIn: http://goo.gl/s2DpW
GoldenLine: http://www.goldenline.pl/forum/project-barcamp

PS. BarCamp będzie imprezą cykliczną odbywającą się co 30-45dni. Jeśli jesteś zainteresowany wystąpieniem na BarCampie w kolejnych edycjach jako prelegent zgłoś się do mnie w tej sprawie.

Pierwszym prelegentem będzie Wojciech Karcz, założyciel Design Thinking Warsaw. Opowie nam o tym jak zrealizować ciekawą ideę, jak znaleźć odpowiednich partnerów w tworzeniu swojego pomysłu. Czyli w skrócie: jak zacząć od zera?

Rejestrujcie się, rejestrujcie! Każdy zarejestrowany, przy wejściu otrzyma własny identyfikator z imieniem i Waszymi hasłami kluczami :)
Formularz: http://goo.gl/Uk0vr
Małgorzata Krukowska

Małgorzata Krukowska Marketing & Social
Media Manager,
outsourcing
finansowo-k...

Temat: Ogłoszenia

Nawiążę współpracę z portalami i serwisami dla właścicieli firm oraz z księgowymi lub biurami księgowymi w celu wspólnej promocji http://superksiegowa.pl (Programy afiliacyjne i partnerskie)

Jeśli sami prowadzicie księgowość on-line lub "na piechotę" (w formie papierowej lub używając programu komputerowego) to zapraszam do wypróbowania http://www.superksiegowa.pl - miesiąc zupełnie za darmo! Pozdrawiam serdecznie, kontakt: mkrukowska@extor.pl tel: 501 645 913
Beata Rogozińska

Beata Rogozińska Umysły są jak
spadochrony -
działają tylko
wtedy, gdy są ...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do nowego wrocławskiego biura coworkingowego Poligon Kreatywności. Miejsce nietuzinkowe, kameralne i pełne inspiracji. Jeśli jesteś znużony samotną pracą w domu i brakuje Ci kreatywności przekonaj się o zaletach pracy wśród coworkerów. Czasem potrzebne jest świeże spojrzenie innej osoby na problem, który Ty próbujesz od dłuższego czasu rozwiązać samodzielnie. Przyjdź, popracuj, pogadaj, nawiąż współpracę albo podziel się swoim doświadczeniem. Dla nowych coworkerów dzień próbny gratis:)
Więcej informacji na http://poligonkreatywnosci.pl


Obrazek
Beata Rogozińska edytował(a) ten post dnia 16.04.13 o godzinie 15:48

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam!

Profesjonalnie zajmuję się ubezpieczeniami majątkowymi i na życie. Pomagam przebrnąć przez wszystkie warunki ubezpieczenia i kompleksowo zabezpieczam majątek firmy, właścicieli - stanowicie przecież faktyczną wartość waszej działalności oraz pracowników - pracowite mrówki, którym trzeba pomóc wrócić do zdrowia, by mogli szybko wrócić do pracy.

Pytania? Współpraca?
Zapraszam
tel. 723898969
(woj. wielkopolskie i dolnośląskie)Anna Cebula edytował(a) ten post dnia 16.04.13 o godzinie 18:30
Tadeusz Orlenko

Tadeusz Orlenko Ludzie są zazwyczaj
pokonanymi przez
samych siebie.

Temat: Ogłoszenia

Poradniki do Wideo on-line

To zestaw Filmów do Wideo on-line, które pokazują, JAK działa strona internetowa Amway, oraz JAK możesz maksymalnie wykorzystać WSZYSTKIE jej funkcje.
Obrazek
NARZĘDZIA DO rekomendowania - Aplikacja Amway
Obrazek
Aplikacja Amway została opracowana, ABY DAC Ci mobilny Dostęp zrobić Narzędzi biznesowych online, które pomogą Ci w procesie Zarządzania Twoim biznesem z dowolnego miejsca na Świecie.
- Aplikacja pomoże Ci NIE TYLKO żartem dotrzeć do młodszego Pokolenia, ale daje Ci również przydatne narzędzie służące wsparciu Biznesu wszystkich Przedsiębiorców Amway, zarówno Tych doświadczonych, Jak i zupełnie nowych.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Uploaded with ImageShack.us

Drogie Panie,
Już 25 kwietnia kolejne spotkanie Przedsiębiorczej Kobiety we Wrocławiu!
Chcecie wiedzieć, co tym razem dla Was przygotowałyśmy? Przeczytajcie uważnie ;)

Podczas kwietniowego szkolenia dowiecie się, jak szczegółowo i z wyobraźnią zaplanować własną ścieżkę rozwoju zawodowego. Marzycie, aby Wasza praca była satysfakcjonującym ciągiem doświadczeń a nie serią porażek? Warsztat przybliży Wam, jak rozpocząć planowanie kariery zawodowej, wybrać określony cel i umiejscowić go w czasie.

Założenia:
Czym jest kariera/ ścieżka zawodowa?
Minęły już czasy, kiedy to pracownik/pasażer wsiadał do samolotu o nazwie praca i do końca lotu był głównie pasażerem tego samego samolotu. Pilotem był ten sam pracodawca, który zapewniał pracę do emerytury.

Dzisiaj to Ty jesteś również pilotem. Jakie zatem wyzwania i wymagania stoją przed Tobą?
Coraz częściej firmy zatrudniają na krótkotrwałe kontrakty. W związku z tym liczą się takie umiejętności jak:
- elastyczność, skłonność do ryzyka, gotowość do przekwalifikowania się oraz do pogłębiania i rozszerzania swoich umiejętności, umiejętność pracy w zespole i współpraca.

A zatem pilocie stoi przed Tobą wyzwanie samodzielnego podejmowania decyzji i długofalowego planowania. Tego coraz częściej oczekują pracodawcy.

Kariera zawodowa to również korzyści:
Praca zawodowa pochłania kawał Twojego życia. Marzysz, żeby to był satysfakcjonujący ciąg doświadczeń, a nie seria porażek i nieprzewidzianych problemów? Chcesz robić to, co kochasz? Żeby to marzenie się spełniło-zaplanuj swoją ścieżkę kariery zawodowej dokładnie, wnikliwie, z autorefleksją, z wyobraźnią, z dłuższą chwilą skupienia.

Korzyści ze szkolenia:
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze :
Będziecie wiedziały od czego zacząć planowanie kariery zawodowej
Będziecie znały koncepcje proaktywności
Będziecie wiedziały jak określić swój cel zawodowy i skutecznie zaplanować go w czasie

Program szkolenia:

Proaktywność kluczem do rozwoju:
Koło życia – autodiagnoza.
Kręgi wpływu i zainteresowań – koncentruj się na tym, co możesz zmienić.
Znaczenie języka w motywacji.
Czy jesteś gotowy do zmiany? – autodiagnoza.

Dowiemy się tego wszystkiego dzięki Pani Agnieszce Kościuczyk - właścicielce firmy Careerdesign, która zajmuje się projektowaniem skutecznego CV, wspieraniem w przygotowaniach do rozmów kwalifikacyjnych oraz pomocą w procesie zmian i kształtowania celów zawodowych. Ponadto Pani Agnieszka jest dyplomowanym trenerem, projektantem kariery, wykładowcą oraz wychowawcą. Jej żywioł?- Praca z ludźmi (prowadzenie szkoleń, przekazywanie wiedzy, integrowanie i motywowanie młodzieży, dorosłych oraz środowiska biznesowego). Jak pracuję? Inspirująco, emocjonalnie, efektywnie i wesoło?

Co nie co o firmie Careerdesign:

Misja

Careerdesign wspiera, inspiruje, stwarza możliwości rozwoju i doskonalenia w procesie zmian życia zawodowego.
Stawia na efektywność działań, poprzez zastosowanie odpowiedniej metodologii i skutecznych rozwiązań.

Opis firmy

Firma Careerdesign zajmuje się:
-projektowaniem skutecznego CV i listu motywacyjnego
-wspieraniem w przygotowaniach do rozmów kwalifikacyjnych
-wspieraniem w świadomym i samodzielnym podjęciu decyzji dotyczącej ścieżki kariery lub edukacji
-wspieraniem w procesie zmian i kształtowaniu celów zawodowych
Prowadzi w tym zakresie szkolenia i konsultacje indywidualne.

Zapraszamy na Fanpage Careerdesign !

https://www.facebook.com/pages/Careerdesign/17182794292...

Po części pierwszej krótka przerwa, podczas której jak zawsze czekać na Was będzie słodki poczęstunek, a tuż po niej dawka inspiracji od Pani Reginy Bisikiewicz!
Pani Regina to założycielka, właścicielka i wiceprezes zarządu Leadership Management Polska. Reprezentując w Polsce międzynarodową grupę Leadership Management International, łączy osobiste doświadczenia zawodowe z potencjałem firmy, obecnej w ponad 70 krajach. Podjęła rolę coach’a, aby wspomagać uczestników programów LMI w zmaganiu się ze zmianą, dodawać im odwagi, pomagać przezwyciężyć bariery i odkrywać niewykorzystany dotychczas potencjał.
Kariera i praca nie stanowią przeszkody dla Pani Reginy - jest mężatką, ma czworo dzieci, posługuje się biegle językiem angielskim i niemieckim. Wypoczywa aktywnie z rodziną, uprawiając sporty letnie (windsurfing, żeglarstwo) i zimowe (narciarstwo). Jej pasją jest taniec towarzyski.

Jak myślicie, czy to wszystko? – Oczywiście, że nie!
Zastanawiałyście się jak wykorzystać dress code w pomysłowy sposób i stworzyć stroje do pracy, które nie będą wydawać się nudne? Olga i Kasia z Personal Wiz pomogą Wam tego dokonać. Opowiedzą one o rzeczach, które nie mogą przekroczyć progu Waszego biura i o tych, które są niezbędną podstawą budowania Waszych zestawów do pracy. Wspólnie z nimi przeanalizujecie, jak dobrać strój pasujący do Waszej sylwetki – taki, w którym każda z Was będzie się zarówno świetnie czuć, jak i wyglądać.
Personal Wiz to duet zajmujący się personal shoppingiem i stylizacją, zarówno na wielkie okazje jak i na każdy dzień. „Nie lubimy schematów i ram, nie namawiamy do przebierania, a ubierania, uczymy, nie krytykujemy.” Personal Wiz znajdzie ubraniowe rozwiązania dla każdej z nas!

To wszystko już niebawem – mamy nadzieję, że będziecie razem z Nami

zapraszamy na naszego fan page'a: https://www.facebook.com/pkwroclaw !



Wyślij zaproszenie do