Temat: Ogłoszenia

Studio fotografii produktowej i reklamowej http://BloomArt.pl

Wykonujemy profesjonalną fotografię produktową i reklamową - zdjęcia katalogowe przedmiotów i produktów wykorzystywane do prezentacji asortymentu, m.in. w sklepach internetowych, aukcjach, pozostałych stronach www, folderach i katalogach.

Oferujemy wysoką jakość, dogodne terminy i przystępne ceny.

Firma mieści się we Wrocławiu, ale działamy na terenie całego kraju (możliwość przesłania towaru kurierem lub dojazd do klienta)

Zapraszam do zapoznania się z ofertą

http://www.bloomart.pl

Oferujemy prowizje od zleceń z polecenia


Obrazek

Barbara Radziwiłł-Wróbel

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Najbliższe edycje programu Professional Diploma in Marketing
Zbliżają się kolejne edycje programu Professional Diploma in Marketing, organizowane przez akredytowane centrum szkoleniowe i egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Polsce - firmę questus.
Inauguracja programu:
• 26 kwietnia 2013 - Warszawa
• 17 maja 2013 - Łódź

Obrazek


Chartered Institute of Marketing
The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów, która liczy około 41 000 członków. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing to 250 akredytowanych centrów w 138 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing
Professional Diploma in Marketing (DM) kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategicznym i operacyjnym. DM adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Professional Diploma in Marketing składa się z czterech bloków tematycznych
• Planowanie marketingowe
• Marketing wartości
• Zarządzanie marketingowe
• Zarządzanie projektami marketingowymi

Układ programu Professional Diploma in Marketing
Zajęcia stacjonarne będą obejmować 11 piątkowo-sobotnich sesji zaplanowanych w odstępie 3-4 tygodni. Każda z nich będzie składać się z zajęć zgodnych z blokami tematycznymi programu, części inspiracyjnej oraz części poświęconej pracy nad narzędziami i analizie pracy własnej.

Obrazek


Program DM adresowany jest m.in. do:
• menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla
• brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów
• innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem

Obrazek


Professional Diploma in Marketing realizowany w questus to:
• największa społeczność profesjonalnych marketerów w Polsce
• jedna z najwyższych zdawalności na świecie
• certyfikowani trenerzy realizujący programy CIM od ponad 11 lat
• najszerszy program wartości dodatkowych, m.in. warsztaty wyjazdowe, spotkania Best Practice, program EPP przygotowujący do egzaminów
• kilkuset absolwentów rekomendujących program

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu

Obrazek
Beata K. edytował(a) ten post dnia 25.03.13 o godzinie 18:43

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

FoxyApps to software house specjalizujący w tworzeniu aplikacji mobilnych (Android i iOS) i webowych.

Tworzymy aplikacje dedykowane, szyte na miarę,
Świadczymy usługi podwykonawcze dla agencji marketingowych/interaktywnych.
Tworzymy własne produkty (Mobilny przewodnik dla konferencji i targów).

Jesteśmy zgranym zespołem, który ceni sobie wysoką jakość oprogramowania.
Jeszcze młodzi ;), ale już z doświadczeniem.
Lubimy to, co robimy.

Zapraszamy do współpracy.

office@foxyapp.pl
+48 506 087 619Łukasz Cybul edytował(a) ten post dnia 19.03.13 o godzinie 21:32
Weronika Pawlak

Weronika Pawlak Student, Uniwersytet
Wrocławski

Temat: Ogłoszenia

Potęga (nie)zwykłych opowieści.
Jim Holtje, amerykański pisarz i biznesmen, wyrusza na ratunek sfrustrowanym mówcom. W swojej nowej książce pt. „Potęga opowieści” w znakomity sposób ukazuje, jak pozyskać zaangażowanie słuchaczy poprzez zastosowanie inspirujących opowieści, nawiązujących do zaskakujących faktów z życia ludzi biznesu. Co ciekawe, pozycja ta nie jest przeznaczona wyłącznie dla przedsiębiorców, ale także dla tych, którym brakuje wiary we własne możliwości i optymizmu w podejmowaniu działań.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na warsztaty z ZARZĄDZANIA STRESEM W PRACY.

CELE WARSZTATU:
1. W jaki sposób wykorzystywać pozytywne efekty stresu w radzeniu sobie z problemami w zarządzaniu.
2. W jaki sposób niwelować negatywne objawy stresu, które mogą przeszkadzać w działaniu.
3. Umiejętność obserwacji własnego ciała i diagnozy objaw stresu.
4. Znajomość technik radzenia sobie ze stresem.
6. Znajomość działań profilaktycznych:
- Podstawy organizacji czasu pracy
- Podstawy umiejętności delegacji zadań
- Podstawy asertywności.

Warsztaty odbędą się 23.03.2013 we Wrocławiu.

Więcej informacji:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/zarzadzanie-stresem...
http://furos.pl/ai1ec_event/zarzadzanie-stresem-w-prac...
Magdalena Bujak

Magdalena Bujak Centrum Edukacyjne
Euro

Temat: Ogłoszenia

BEZPŁATNE SZKOLENIA
NA SPECJALISTĘ DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKOWEGO


Zapraszamy pracodawców i pracowników mikro i małych przedsiębiorstw z województwa dolnośląskiego do wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach mających na celu wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności do pełnienia roli specjalisty ds. ochrony środowiska w swojej organizacji.

Korzyści:
- obniżenie wydatków związanych z opłatami środowiskowymi
- niższe składki ubezpieczeniowe ze względu na wzrost bezpieczeństwa ekologicznego
- redukcja kosztów usuwania odpadów i kosztów energii
- mniejsze opłaty za korzystanie ze środowiska
- obniżenia kosztów napraw, zakłóceń pracy itp.

Miejsce: Wrocław

Uczestnicy: mikro i mali przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie woj. dolnośląskiego (posiadające tu jednostkę organizacyjną) i ich pracownicy/pracownice

Termin: do ustalenia (planowany termin rozpoczęcia szkoleń – marzec / kwiecień 2013r)

Zapisy na szkolenie: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Liczba miejsce ograniczona!

Przykładowe zagadnienia:
- proekologiczne rozwiązania w zakresie przetwarzania odpadami, w tym zapoznanie się z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony środowiska obowiązującymi w Polsce i UE, systemu zarządzania środowiskowego w organizacji.

Gwarantujemy:
1. Doświadczoną i kompetentną kadrę
2. Dobrze przygotowane pod kątem merytorycznym materiały szkoleniowe
3. Możliwość wykorzystania wiedzy w praktyce
4. Catering podczas szkoleń
5. Małe grupy szkoleniowe
6. Certyfikat po ukończeniu szkoleń wydawany przez uznaną na rynku jednostkę certyfikującą

Zapisy: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Organizator:
Centrum Edukacyjne „Euro”
ul. Bydgoska 11, 86-300 Grudziądz
tel/fax.: (56) 462-15-05
(56) 64-11-235
http://www.euro-szkolenia.edu.pl/

Osoba kontaktowa:
Marcin Warzyński
tel. 510 910 260
e-mail: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl
Katarzyna Stala

Katarzyna Stala jestem by ułatwić
życie innym

Temat: Ogłoszenia

Kredyty gotówkowe i hipoteczne.
Produkty finansowe Deutsche Bank.
Preferencyjne warunki.
Zapraszam do współpracy
Katarzyna Stala
tel. 506153372

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam na XVIII Spotkanie Przedsiębiorczej Kobiety we Wrocławiu, które odbędzie się dnia 27 marca, o godzinie 17 w budynku AIP Business Link, na ulicy Rzeźniczej 28.

Tym razem dowiemy się "Jak mówić, żeby inni nas słuchali i jak słuchać żeby do nas mówili?. Warsztat na temat „budowania relacji opartej na rozpoznaniu i zrozumieniu wzajemnych emocji i potrzeb” poprowadzi dla Was Pani Adriana Bernady. Razem z nią udamy się w niezwykłą podróż w głąb siebie. Poznamy bliżej mechanizmy naszych zachowań i nasze reakcje na różne bodźce. Wspólnie odkryjemy sposoby pozwalające nam uważniej słuchać innych i skupimy się na poznaniu siebie w relacji z otoczeniem.
Ada, jako coach specjalizuję się w budowaniu wizji solidnej, harmonijnej przyszłości złożonej z marzeń i wartości. Pracuje jako trener inteligencji emocjonalnej we Wrocławskim Stowarzyszeniu Wychowawców. Doświadczenie zdobywała w międzynarodowych projektach (Gruzja, Azerbejdżan). Uczy się w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz Leadership Coaching School Adventure for Thought. Wspiera organizacje pozarządowe szkoleniami i coachingiem. Bliski jest jej temat komunikacji opartej na zrozumieniu emocji i potrzeb w ujęciu „Porozumienia Bez Przemocy” (M. Rosenberg) jako podstawy do rozwiązywania konfliktów międzykulturowych.

Ale to nie wszystko!

Po krótkiej przerwie, na której jak zawsze czekać Was będzie słodki poczęstunek, zapraszamy na spotkanie z Panią Moniką Majchrzak. Pani Monika jest Niezależnym Dyrektorem Sprzedaży firmy Mary Kay. Podczas swojego wystąpienia opowie nam w skrócie o realizacji własnych planów i celów, a także o tym, że warto robić to, co lubimy i czerpać z pracy radość.

Na koniec coś, co My- Kobiety- lubimy najbardziej (oprócz zakupów oczywiście ;)), czyli KOSMETYKI! Ile razy spieszymy się do pracy czy na spotkanie i nie mamy czasu na długie zabawy w pudrem, różem i cieniami? Pani Monika pokaże nam, jak w szybkim tempie można zrobić naprawdę dobry makijaż. Zaprezentuje również hit wiosny i lata 2013 - lekkie barwne pudry Sheer Dimensions, które pozwolą każdej z Nas wykreować luksusowy efekt pełnej światła cery – począwszy od twarzy poprzez ramiona do dekoltu.

Oczywiście spotkanie bez końcowych upominków nie byłoby takie samo, dlatego również w tym miesiącu mamy dla Was mnóstwo nagród do zdobycia. Jakich? – przekonajcie się same :D

Agenda spotkania :

17:00 – 17:15 – przywitanie gości, networking
17:15 – 18:45 – warsztat "Jak mówić, żeby inni nas słuchali i jak słuchać żeby do nas mówili? Budowanie relacji opartej na rozpoznaniu i zrozumieniu wzajemnych emocji i potrzeb” poprowadzony przez Panią Adrianę Bernady
18:45 – 19:10 – przerwa na poczęstunek, networking
19:10 – 19:40 – występ pani Moniki Majchrzak
19:40 – 20.25 – pokaz makijażu błyskawicznego i prezentacja kosmetyków
20.25 – 20.40 - rozdanie nagród i certyfikatów, pożegnanie gości i uczestników

Inwestycja w spotkanie to niezmiennie jedynie 20 zł. Dla wybierających się w większym gronie mamy przygotowany atrakcyjny pakiet: 3 wejściówki za 45 zł.

Zapisy na stronie Przedsiębiorczej Kobiety : http://przedsiebiorcza-kobieta.pl/2013/03/xviii-spotka...


Obrazek


Uploaded with ImageShack.us
Mariusz Lachor

Mariusz Lachor Kierownik projektu,
Centrum Edukacji
Zawodowej CARGO Sp.
...

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie.

Mam zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w projekcie „Szkolenia i certyfikacja IT”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Skierowany jest do mikro i małych przedsiębiorstw z branży IT – PKD 62.01Z –„Działalność związana z oprogramowaniem i doradztwo w zakresie informatyki”, które mają swoją siedzibę na terenie woj. śląskiego (z jednej firmy może być skierowana tylko jedna osoba).

W ramach projektu pracownicy w/w firm mogą skorzystać z:
- szkolenia przygotowującego do certyfikacji IPMA zakończonego certyfikatem na poziomie D lub C – 128h
- szkolenia Metodyki zwinne Agile Scrum wraz z certyfikatem (egzamin w języku angielskim) – 16h

Szkolenia będą się odbywać w wybranych miejscowościach woj. śląskiego w weekendy oraz ewentualnie w dni powszednie poza godzinami pracy. Przewidywany termin rozpoczęcia szkoleń kwiecień-lipiec. Uczestnicy mają zagwarantowany catering oraz materiały szkoleniowe. Zajęcia będą się odbywać w 12-to osobowych grupach.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest wniesienie przez firmę 20% wkładu własnego w wysokości:
- szkolenie przygotowujące do certyfikacji IPMA zakończone certyfikatem na poziomie D – 924,87zł za osobę
- szkolenie przygotowujące do certyfikacji IPMA zakończone certyfikatem na poziomie C – 2068,20zł za osobę
- szkolenie Metodyki zwinne Agile Scrum wraz z certyfikatem – 800zł za osobę

Każda z osób może ukończyć jedno ze szkoleń przygotowujących do certyfikatu IPMA na poziomie C lub D i dodatkowo szkolenie Metodyki zwinne Agile Scrum.

Bardzo proszę o kontakt – Mariusz Lachor, tel. 503 341 971 lub mailem: projektit@cargo.edu.pl. Więcej informacji o projekcie oraz dokumenty rekrutacyjne na stronie - http://projektit.cargo.edu.pl.

Serdecznie pozdrawiam

Mariusz Lachor
Tomasz Kurzydłowski

Tomasz Kurzydłowski SPECJALISTA DS. BHP
Nastawiony na
ciągły rozwój i
zdoby...

Temat: Ogłoszenia

Witam,



Szanowny Pracodawco Szukasz Specjalisty ds. BHP
Zapraszam
inż. Tomasz Kurzydłowski
Telefon 604213914
tomasz_kurzydlowski@wp.pl
Inowrocław - Kraj
Więcej informacji o mnie na stronie Tomasz Kurzydłowski Golden Line.
Doradztwo BHP udzielam bezpłatnie
Tadeusz Orlenko

Tadeusz Orlenko Ludzie są zazwyczaj
pokonanymi przez
samych siebie.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Tomasz Bilski

Tomasz Bilski student psychologii

Temat: Ogłoszenia

Poszukuję partnerów biznesowych przy ciekawym projekcie w branży wellness.

Projekt przygotowany jest dla ludzi ambitnych, chcących osiągnąć niezależność finansową, wyrabiając sobie duży dochód pasywny.

Czas realizacji projektu: 1 rok
Inwestycja: Max. 16 500 zł, Min. 2500 zł (zależne od przedsiębiorczości i zaangażowania)
Dochód pasywny: ok. 80 000 dolarów
Gotowy i stabilny system oraz narzędzia umożliwiające proste monitorowanie biznesu.

Szczegóły do omówienia na spotkaniu (mile widziane osoby z Wrocławia), ewentualnie drogą mailową.

Branża wellness jest dziś jedną z najintensywniej rozwijających się branż na świecie, więc czas to wykorzystać.

Tomasz Bilski
530-768-867
nature4wellness@gmail.com

Temat: Ogłoszenia

Sposob na poprawe twojego biznesu; przetlumacz swoja strone z produktami, uslugami na jezyk hiszpanski... zobacz do kogo docierasz...

http://tlumaczeniahiszpanski.eu/

inni juz to zrobili, dlaczego Ty masz zostac w tyle?
Justyna Zajdel

Justyna Zajdel Copywriter, Copy360

Temat: Ogłoszenia

Raz... dwa... trzy... cztery... napinamy i rozluźniamy zwoje mózgowe!

BIÓRO zaprasza na ROZGRZEWKĘ przed cyklem szkoleń SIŁOWNIA KOMPETENCJI!

Jeśli jesteś freelancerem/właścicielem firmy i czujesz, że Twojej działalności brakuje tego „czegoś”, co przyciągnęłoby klientów, a Tobie pozwoliło rozwinąć skrzydła.

To znak, że potrzebujesz ROZGRZEWKI...

W jeden wieczór nasi trenerzy przekażą Ci najważniejsze informacje dotyczące zagadnień:
* COPYWRITINGU
* NETWORKINGU
* AUTOPREZENTACJI
* KOMUNIKACJI
* ZARZĄDZANIA
* KONTAKTÓW Z MEDIAMI

Przyjdź do BIÓRA 5 kwietnia (piątek) w godzinach 18 - 20 na darmową ROZGRZEWKĘ, wystarczy pobrać bilet! http://www.facebook.com/biorokrakow/app_266042690145421

Potrzebujesz więcej treningu? Zajrzyj do SIŁOWNI KOMPETENCJI http://www.facebook.com/events/116773765180896/

Jeśli natomiast spodoba Ci się BIÓRO, mamy do wynajęcia BIURKA w coworkingu i SALĘ SZKOLENIOWĄ, szczegóły http://www.bioro.pl/index.php/oferta

===
MIEJSCE
===
BIÓRO coworking inaczej
ul. Dietla 97/9a
31-031 Kraków
http://bioro.pl
http://facebook.com/biorokrakow
===
OSOBA KONTAKTOWA
===
Justyna Zajdel /koordynator szkoleń
justyna@bioro.pl
tel. 607 471 179
===
Kalendarz, zapisy, dodatkowe informacje na stronie http://bioro.pl
Anna Stuka

Anna Stuka Absolwent
Uniwersytetu
Jagiellońskiego w
Krakowie

Temat: Ogłoszenia

IBS PAN, WIT, Centrum Zastosowań Matematyki IM PAN
zapraszają studentów i doktorantów do wzięcia udziału
w Letnich Praktykach Badawczych 2013.

Oferujemy:
- pracę w interdyscyplinarnych grupach projektowych,
- rozwiązywanie rzeczywistych problemów firm i instytucji,
- łączenie badań naukowych z biznesem,
- najlepsze brytyjskie wzorce.

Ponadto podczas praktyk organizowane są wykłady i szkolenia m.in. ze sposobów prezentacji, czy odpowiedniego tworzenia dokumentacji. Każdy projekt zakończony jest stworzonym przez grupę raportem dla zleceniodawcy.

Z uczestnikami swoją wiedzą dzielą się specjaliści powiązani ze światem nauki i biznesu!

Chcesz wziąć udział? Prześlij na adres praktyki@ibspan.waw.pl swoje CV, list motywacyjny oraz rekomendację od pracownika naukowego/pracodawcy, podając w temacie numer referencyjny IBS/WFK/2011.

Dodatkowe informacje znaleźć można na stronie http://www.praktyki.ibspan.waw.pl/
Marcin Dąbrowski

Marcin Dąbrowski Pan Prezes, Własna
działalność
gospodarcza.

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na niecodzienną prezentacje nanotechnologii pozwalającej pozbyć się stanu zapalnego i bólu w kilka minut, zwiększyć poziom energii (- tej technologii używają czołowi sportowcy, strongmani, kulturyści, lekkoatleci), spalać tkankę tłuszczową - chudnąć bez zmiany diety, odtruwać organizm dzięki sile glutationu, regenerować organizm dzięki karnozynie, przywrócić głęboki regenerujący sen osobom z trudnościami w zasypianiu, a to wszystko bez chemii, bezprzewodowo, przez ubranie, zapraszamy doświadczyć tej technologii na własnej skórze, ZA DARMO, dnia 26.03.2013 w Centrum Szkoleniowo Konferencyjnym Jupiter przy ul.Towarowej 22 w Warszawie. Wejście przez drzwi oznaczone "biura", tak jak na obrazku Mapka dojazdu i wejście

Będzie również czas dla zainteresowanych współpracą biznesową, przyjdźcie, weźcie rodziców, dziadków, przekonajcie się, że to działa.

Strona spotkania na goldenline :
http://www.goldenline.pl/spotkanie/niewiarygodny-pokaz...

Zapraszamy wszystkich
Pozdrawiam,
Marcin,
880 900 520
Tomek Klajnert

Tomek Klajnert ASI - Administrator
Systemów
Informatycznych

Temat: Ogłoszenia

Nawiążę współpracę z osobami mogącymi wprowadzić produkt do sieci lub hurtowni o zasięgu ogólnokrajowym. Zasady współpracy są do indywidualnego ustalenia. Na produkt posiadam wyłączność i gwarantuję, że nikt w Polsce go nie dystrybuuje. Więcej informacji na temat produktu można znaleźć na stronie http://www.biociastka.eu/ . Zainteresowanych zapraszam do kontaktu: tel. 601-364-374 lub e-mail biuro@biociastka.eu
Marek Skrzypczyk

Marek Skrzypczyk www.pomoc-online.de

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do współpracy producentów/importerów/sklepy internetowe zainteresowane rozszerzeniem rynków zbytu na Niemcy

Pomozemy w handlu internetowym na terenie Niemiec (wyslka,adres,wszelka pomoc w niemczech)

http://pomoc-online.de
info@pomoc-online.de



Wyślij zaproszenie do