Mateusz H.

Mateusz H. Właściciel, InCorp
Marketing

Temat: Ogłoszenia

Kompleksowy Marketing w Sieci

Jak poprowadzimy Twoją firmę do sukcesu?

Opracujemy Strategię Promocji Twojej Firmy w Sieci
Zaprojektujemy i Wdrożymy Kampanię Reklamową w Google (AdWords)
Zorganizujemy i Przeprowadzimy Konkursy (cyklicznie!)
Założymy i Poprowadzimy Bloga Twojej Firmy
Założymy i Poprowadzimy Fanpage na Facebooku
Umieścimy Artykułów o Twojej Firmie na Portalach i Blogach Tematycznych
Poprowadzimy Stałą Kampanię Marketingu Szeptanego
Zorganizujemy Akcję Mailingu do Twojej Grupy Docelowej

A wszystko to za najniższą krajową miesięcznie!! Zobacz zakres prac i szczegóły kalkulacji.

Więcej informacji znajdziesz na: Marketing Internetowy


Obrazek


mail: biuro(malpa)incorp24.pl

InCorp Marketing
ul. Langiewicza 2
76-020 Bobolice
NIP 4990498891
Monika M Burzykowska

Monika M Burzykowska Manager, Twórca

Temat: Ogłoszenia

O przedsiebiorczosci mozna mowic duzo, czytac mnostwo ksiazek i wciaz byc w martwym punkcie. Przedsiebiorczosc mozna takze stosowac ot tak, zyjac z dnia na dzien.
Jesli sa wsrod Was pasjonaci podrozy i przedsiebiorczosci to zapraszam do kontaktu. Tworze wlasnie grupe ludzi przedsiebiorczych, ktorzy zyja z dnia na dzien realizujac swoja przedsiebiorczosc.
Zapraszam i pozdrawiam:)

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo, Instytut Szkoleniowy GoWork.pl
zaprasza serdecznie do udziału w bezpłatnych szkoleniach
w ramach projektu:

„Efektywność energetyczna w praktyce”

W Projekcie postawiono na szkolenia, które przyczynią się do podniesienia kompetencji technicznych uczestników, m.in. w zakresie zmniejszenia zużycia energii w firmie i racjonalnego użytkowania urządzeń. Wprowadzenie zaleceń z danego szkolenia pomoże zmniejszyć zużycie energii nawet o 15%.

Cykl szkoleń ma na celu przekazanie praktycznej wiedzy technicznej z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi tzw. know-how, które stanowią największą wartość dla firm głównie z sektorów przetwórstwa przemysłowego i budownictwa (sekcje C i F w PKD).
Szkolenia są pomocne w związku z dynamicznymi zmianami cen energii na rynku.

Grupą docelową projektu są: pracownicy mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
z sektora budownictwa i przetwórstwa przemysłowego, osoby samozatrudnione, właściciele mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z terenu całej Polski, prowadzący działalność w podanych sektorach.

Zakres tematyczny szkolenia:
Moduł I Efektywność energetyczna - praktyczne sposoby zmniejszenia zużycia energii
Moduł II Praktyczne aspekty gospodarowania energią w zakładzie
Moduł III Techniczne sposoby poprawy efektywności energetycznej w przedsiębiorstwie
Moduł IV Metody oszczędzania energii w urządzeniach i instalacjach produkcyjnych
Moduł V Praktyczne możliwości ograniczania energochłonności typowych instalacji i urządzeń
Moduł VI Techniczne przygotowanie przedsiębiorstwa do przedsięwzięć energooszczędnych

Każdy z uczestników weźmie udział w trzech interesujących go modułach tematycznych.

Nasz Instytut zapewnia Państwu profesjonalną i doświadczoną kadrę, catering oraz certyfikaty potwierdzające nabycie kwalifikacji. Jesteśmy w stanie również przeprowadzić szkolenie w siedzibie Państwa firmy w odpowiadającym Państwu terminie.

Więcej informacji nt. Projektu „Efektywność energetyczna w praktyce”, program, warunki kwalifikacji do udziału, możliwości dostosowania do Państwa potrzeb

pod numerem: 22 380 35 77 oraz pod adresem: energetyka@gowork.pl

W razie pytań i wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Instytut Szkoleniowy GoWork.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Krakowska edycja programu Professional Diploma in Marketing
Pierwsza noworoczna grupa programu Professional Diploma in Marketing wystartuje 22 lutego w Krakowie. To już 28 grupa organizowana przez akredytowane centrum szkoleniowe i egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Polsce - firmę questus.

Chartered Institute of Marketing
The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów, która liczy około 41 000 członków. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing to 250 akredytowanych centrów w 138 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing
Professional Diploma in Marketing (DM) kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategicznym i operacyjnym. DM adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing składa się z czterech bloków tematycznych
• Planowanie marketingowe
• Marketing wartości
• Zarządzanie marketingowe
• Zarządzanie projektami marketingowymi

Program DM adresowany jest m.in. do:
• menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla
• brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów
• innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem

Obrazek

Professional Diploma in Marketing realizowany w questus to:
• największa społeczność profesjonalnych marketerów w Polsce
• jedna z najwyższych zdawalności na świecie
• certyfikowani trenerzy realizujący programy CIM od ponad 11 lat
• najszerszy program wartości dodatkowych, m.in. warsztaty wyjazdowe, spotkania Best Practice, program EPP przygotowujący do egzaminów
• kilkuset absolwentów rekomendujących program

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu

Obrazek

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Darek Swojski

Darek Swojski Księgowy – zawód z
przyszłością -
www.poswojsku.info -
ku...

Temat: Ogłoszenia

BEZPŁATNE SZKOLENIA
Przenosimy nasz portal szkoleniowy z nauka.poswojsku.pl na http://poswojsku.info , co związane jest ze zmianami organizacyjnymi w ramach Grupy Kapitałowej GDDM&poswojsku.pl http://poswojsku.biz – portfolio. Chcąc zachęcić do skorzystania z naszej oferty komercyjnej na http://poswojsku.info - przygotowaliśmy także bezpłatne szkolenia w wersji standard – obecnie są to:
MI - bezpłatne szkolenie: Księgowy – zawód z przyszłością - kurs księgowości – szkolenie księgowe od podstaw
MII - bezpłatne szkolenie: Księgowość uproszczona na podstawie: Podatkowa księga przychodów i rozchodów - zasady prowadzenia
A w ciągu kolejnych kilkunastu dni pojawią się 3 kolejne bezpłatne szkolenia z zakresu: pozyskiwanie dotacji UE, marketing, przedsiębiorczość.
Aby skorzystać z wersji bezpłatnych wersji wystarczy wejść na http://poswojsku.info , w prawym panelu na http://poswojsku.info znajdują się linki do wersję standard w.w. szkoleń z księgowości. Aby z nich skorzystać nie trzeba otwierać konta na http://poswojsku.info – są one – w okresie promocyjnym – zupełnie bezpłatnie dostępne.
Serdecznie zapraszam.

Równocześnie, bardziej wymagających Klientów, zapraszam do skorzystania z wersji PREMIUM (lewy panel na http://poswojsku.info – szkolenia płatne)

WERSJA BEZPŁATNA A WERSJA PŁATNA - DLACZEGO WARTO ZAINWESTOWAĆ KILKA ZŁOTYCH W PODNIESIENIE SWOJEJ WIEDZY
Wersja bezpłatna szkolenia, to jedynie materiały edukacyjne, w wersji pełnej dodajemy do niej:
- rozszerzone materiały szkoleniowe - PREMIUM - więcej treści - więcej wiedzy,
- materiały warsztatowe - ćwiczenia – oceniane przez trenera, rozszerzające i wyjaśniające materiały edukacyjne,
- możliwość kontaktu z trenerem: bezpośrednia (w naszej siedzibie), telefoniczna, wirtualna (mail, czat, forum, video-on-line) – forma kontaktu zależy od rodzaju wykupionego dostępu,
- możliwość udostępniania interaktywnych materiałów szkoleniowych – pełne wersje multimedialne, zabezpieczone na login i hasło – przypisane indywidualnie do naszego Klienta - osoby szkolonej - zależy od rodzaju wykupionego;
- potwierdzenie podwyższenia poziomu wiedzy uczestnika szkoleń poprzez nasz wewnętrzny certyfikat;
- bezpłatne dodatki – rabaty cenowe lub prezenty okolicznościowe w postaci multimedialnej (w zależności od okresu – rodzaju promocji: gry, poradniki, dodatkowe materiały informacyjno-rozrywkowe)
W przypadku zainteresowania wersją komercyjną proszę wysłać maila na adres: rekrutacja@poswojsku.pl – na pewno prześlemy ciekawą i unikatową ofertę - nabywając kilka modułów można uzyskać nawet kilkudziesięcioprocentowy rabat.
Oferta cenowa PREMIUM szkolenia: Księgowy – zawód z przyszłością - kurs pełnej księgowości – szkolenie księgowe od podstaw ..
A przy okazji życząc wszystkiego najlepszego - polecam na Wigilię i Boże Narodzenie nasze swojskie przepisy kulinarne http://poswojsku.pl – portal szczęśliwych ludzi.
pozdrawiam
D.S.
Piotr M.

Piotr M. Dyrektor Generalny,
Consilium Invest
Group Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

TYLKO DO KOŃCA ROKU DODAWAJ I PROMUJ OGŁOSZENIA I FIRMĘ W 100% ZA DARMO. WSZYSTKIE DODANE OGŁOSZENIE, WPISY FIRM I REJESTRACJE BIUR NIERUCHOMOŚCI I DEWELOPERÓW ZUPEŁNIE ZA FREE! WYŁĄCZYLIŚMY WSZELKIE PŁATNOŚCI. KAŻDY WPIS BĘDZIE PROMOWANY NA CAŁY 2013 ROK ZA DARMO. WEJDŹ NA http://www.mojelokum.eu

Temat: Ogłoszenia

Longombardo Fashion Industry Solutions jest firmą konsultingowo-strategiczną w Polsce, założoną przez Simone Longombardo, który żyjąc w Polsce zdobył kilkuletnie doświadczenie w domach mody, takich jak Tommy Hilfiger, Trussardi, czy Gucci i poznał się na polskim rynku.

Działanie firmy ukierunkowane jest na bezpośrednie doradztwo dla firm włoskich specjalizujących się w branży odzieżowej dając możliwość wejścia i podbicia polskiego rynku. Do współpracy zapraszamy zarówno Polskie hurtownie: odzieży, outlet, bielizny, obuwia, sieci sklepów oraz sklepy detaliczne.

http://longombardo.com/o-firmie.html
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

Temat: Ogłoszenia

„CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
23 stycznia 2013r., Warszawa


CRM (Customer Relationship Management) to nie tylko strategia opracowana przez firmę ale i narządzie informatyczne, które w znaczący sposób ułatwia zarządzanie klientami, pomaga tworzyć trwałe relacje, maksymalizuje sprzedaż i buduje stałą grupę naszych usatysfakcjonowanych klientów zaspokajając ich oczekiwania i preferencje.
Dzięki systemowi CRM nasza firma zyskuje bardzo wiele. Musimy jednak pamiętać o odpowiednim podejściu do całości wdrożenia i na wstępie zbudować wspomnianą wyżej strategię CRM.
System CRM to głównie same plusy:
-Zmniejszenie kosztów kampanii
-Zwiększenie sprzedaży
-Obniżenie kosztów działania firmy
-Zmniejszenie negatywnych skutków rotacji pracowników
-Zwiększenie satysfakcji klienta

Na rynku dostępnych jest bardzo wiele systemów CRM, które mają szereg zastosowań.
Musimy pamiętać, że sam system nie zwiększy naszej sprzedaży, nie polepszy obsługi klienta, nie usprawni procesów biznesowych czy nie zaopiekuje się naszymi najlepszymi klientami.

Mając na względzie całość zagadnienia postanowiliśmy zaprosić na konferencję doświadczonych praktyków, którzy opowiedzą Państwu, jak istotne jest wdrożenie całej strategii CRM w firmie i jak ogromne korzyści to przynosi.
Partnerzy konferencji przedstawią Państwu najnowsze rozwiązania CRM, które w znaczący sposób będą wspierać całą strategię sprzedażową.

Proponowane zagadnienia tematyczne:

-Cele i korzyści z wdrożenia systemu CRM
-Wdrożenie i integracja systemu CRM
-CRM w modelu cloud computing
-Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
-automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
-Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
-Aplikacje sprzedażowe
-Skuteczna komunikacja
-Analiza danych klienta
-CRM, a zarządzanie wiedzą

Na Konferencję zapraszamy:

Przedstawicieli Zarządu
Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:
- marketingu,
- sprzedaży,
- handlowego
- IT,
- BOK,
Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Link: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/23-01-2013-c...

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych Przedstawicieli.
Ilość miejsc ograniczona.
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na dwudniowe szkolenia z arkusza kalkulacyjnego Excel.
Szkolenia przeznaczone są zarówno dla osób rozpoczynających pracę w Excelu, jak i dla tych, którzy korzystali już z programu ale chcą zwiększyć swoje umiejętności i poznać nowe możliwości programu.

Zadbaj o swoją karierę!
Wzbogać swoje CV o nowe umiejętności potwierdzone certyfikatem MEN!


Podczas szkolenia kładziemy nacisk na praktyczne zastosowania Excela w codziennej pracy.

PROWADZIMY KURSY NA WSZYSTKICH POZIOMACH ZAAWANSOWANIA:
EXCEL podstawowy
EXCEL średniozaawansowany
EXCEL zaawansowany
EXCEL branżowy

Gwarantujemy:
- dużo ćwiczeń praktycznych
- opiekę merytoryczną wykładowcy po szkoleniu
- indywidualne stanowisko komputerowe
- zaświadczenie o ukończeniu kursu na drukach MEN

Szczegółowe informacje oraz programy kursów znajdziesz na:
www.merton.edu.pl
Te. 12 346 22 90
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na dwudniowe szkolenia z arkusza kalkulacyjnego Excel.
Szkolenia przeznaczone są zarówno dla osób rozpoczynających pracę w Excelu, jak i dla tych, którzy korzystali już z programu ale chcą zwiększyć swoje umiejętności i poznać nowe możliwości programu.

Zadbaj o swoją karierę!
Wzbogać swoje CV o nowe umiejętności potwierdzone certyfikatem MEN!


Podczas szkolenia kładziemy nacisk na praktyczne zastosowania Excela w codziennej pracy.

PROWADZIMY KURSY NA WSZYSTKICH POZIOMACH ZAAWANSOWANIA:
EXCEL podstawowy
EXCEL średniozaawansowany
EXCEL zaawansowany
EXCEL branżowy

Gwarantujemy:
- dużo ćwiczeń praktycznych
- opiekę merytoryczną wykładowcy po szkoleniu
- indywidualne stanowisko komputerowe
- zaświadczenie o ukończeniu kursu na drukach MEN

Szczegółowe informacje oraz programy kursów znajdziesz na:
www.merton.edu.pl
Te. 12 346 22 90
Jan Gozdur

Jan Gozdur Właściciel, Mr John

Temat: Ogłoszenia

BEZPŁATNE SZKOLENIA DLA SPECJALISTÓW IT I NIE TYLKO

• DLA PROGRAMISTÓW
• DLA WEB DEVELOPERÓW
• DLA ADMINISTRATORÓW
• WSZYSTKICH AMBITNYCH:)

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

tworzenie stron i aplikacji webowych

> język programowania Ruby i framework Ruby on Rails

sieci komputerowe, serwery, administracja

> systemy unixowe ze szczególnym uwzględnieniem Linuxa

od 40 do 240 godzin intensywnych zajęć

3 poziomy zaawansowania: od zera do bohatera;)

kursy prowadzone przez ekspertów i praktyków

dogodne terminy: szkolenia również w weekendy!

szkolenia prowadzone są w województwie śląskim

Bielsko-Biała • Cieszyn • Chorzów • Częstochowa • Katowice
Gliwice • Dąbrowa Górnicza • Racibórz • Rybnik • Sosnowiec

Sprawdź na http://railshost.com harmonogram szkoleń i skontaktuj się już teraz!

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

Chcesz wiedzieć więcej?

Zadzwoń lub napisz

+ 48 537 070 010
szkolenie@railshost.comDominik Kulas edytował(a) ten post dnia 27.12.12 o godzinie 21:38

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Grywalizacja lub Gamifikacja (ang. Gamification) to wykorzystanie mechaniki znanej np. z gier fabularnych i komputerowych, do modyfikowania zachowań ludzi w sytuacjach niebędących grami. Celem zastosowania tych technik jest zwiększenie zaangażowania pracowników w wykonywanie powierzonych im zadań, nawet jeśli są one uważane za nudne lub rutynowe. Technika ta bazuje na przyjemności, jaka płynie z pokonywania kolejnych osiągalnych wyzwań, rywalizacji, współpracy itp.

Warsztaty Gamified Agile to jeden dzień praktycznych ćwiczeń przygotowujących uczestników do samodzielnego stosowania poznanych metod w codziennej pracy.

Zaufaj naszemu doświadczeniu i pomóż swoim pracownikom rozwinąć skrzydła w niezwykle atrakcyjnej cenie. Nasze warsztaty to efektywna lokacja kapitału.

Przy zapisie większych grup istnieje możliwość negocjacji cen.

Wejdź na naszą stronę i już teraz zarejestruj się na szkolenie w atrakcyjnej cenie.

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Ewelina Janiak

Ewelina Janiak Public Relations &
Social Media
Manager, Questus

Temat: Ogłoszenia

apraszam do udziału w krótkim badaniu dotyczącym najbardziej znaczących wydarzeń 2012 roku.
https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_cTKrrvXBV6zp6Hr

Konkurs odbywa się pod patronatem questus - Akredytowanego Centrum
Szkoleniowo-Egzaminacyjnego The Chartered Institute of Marketing w Londynie przy współpracy z
http://biznes.pl

Dziękuję!

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie ,,Controlling finansowy w firmie”, 14-15.01.2013, Kraków. http://szkolenia.avenhansen.pl

Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z różnymi metodami i formami efektywnego zarządzania środkami pieniężnymi, budżetowania kapitałów, pomnażania i generowania dochodów w różne przedsięwzięcia finansowe przy minimalizacji ryzyka.

Szkolenie kierowane jest dla kadry menedżerskiej każdego szczebla zarządzania, specjalistów i inżynierów zajmujących się finansami, controllingiem finansowym, zarządzaniem płynnością finansową, rynkiem pieniężnym i kapitałowym, współpracą z instytucjami finansowymi, w tym m. in. opracowywaniem analiz finansowych, minimalizacją ryzyka, oceną efektywności inwestycji kapitałowych i projektów inwestycyjnych, budżetowaniem kapitałów z wykorzystaniem zmiennej wartości pieniądza w czasie.
Powinny w nim wziąć udział osoby z działów: rachunkowości, finansów, podatkowych, organizacji i zarządzania, a nawet marketingu i innych. Mogą także uczestniczyć w takim szkoleniu wszystkie te osoby, których zainteresowania są bliskie dziedzinie finansów, jak i te, które zamierzają się przekwalifikować w tym kierunku.

Więcej informacji o szkoleniu: http://www.facebook.com/Szkolenia.AVENHANSEN?ref=hl



Wyślij zaproszenie do