Bartosz Marek K.

Bartosz Marek K. turning ideas into
success

Temat: Masz pomysł na firmę, ale nie chcesz ryzykować ? Dowiedz...

Witam, zapraszam do zapoznania się z prezentacją kup-czas.pl, firmy doradczej specjalizującej się od 2009 roku w zakładaniu i prowadzeniu firm w imieniu i na rzecz właściciela-pomysłodawcy. Klienci kup-czas.pl to osoby pracujące na etacie i jednocześnie mające pomysł na własną działalność gospodarczą. Chcące bez ryzyka porzucania etatu i utraty dorobku zawodowego rozwijać swój pomysł biznesowy. kup-czas.pl pomaga kompleksowo, od pomysłu poprzez opracowanie strategii produktowej, procesów, logistyki, wysyłki (dla projektów handlowych) i rozliczeń z księgowością. Oferuje własne lokale i zasoby osobowe dostosowane do rozwoju firmy. Rola właściciela ogranicza się do krótkich spotkań/call'i nt. rozwoju. Działalność prowadzona z kup-czas.pl jest znacząco tańsza aniżeli prowadzona na własną rękę. Kilkadziesiąt realizacji. Zapraszamy do odwiedzenia witryny http://kup-czas.pl oraz kontaktu.

http://www.slideshare.net/BartoszMarekKochanow/kupczas...
Sylwester C.

Sylwester C. Inż. elektronik
freelancer

Temat: Masz pomysł na firmę, ale nie chcesz ryzykować ? Dowiedz...

Genialny pomysł. W jaki sposób weryfikujecie czy dany pomysł jest rentowny? Bo domyślam się że nie realizujecie wszystkich pomysłów z jakimi przychodzą ludzie bo pewnie 90% z nich jest oderwanych od rzeczywistości.
Bartosz Marek K.

Bartosz Marek K. turning ideas into
success

Temat: Masz pomysł na firmę, ale nie chcesz ryzykować ? Dowiedz...

Nasi Klienci to głównie osoby które żyją z pomysłami od dłuższego czasu, lecz z różnych przyczyn nie zamieniają ich w działanie. Liczba niezrealizowanych pomysłów/klienta jest nikła. Po pierwsze dlatego, że pomysły są już w dużej części dość przemyślane, po drugie zaś często przy przejściu od koncepcji do modelowania, wizja jest modyfikowana. Nie jest w naszym interesie zrażanie do idei realizacji samej w sobie lecz tak jej poprowadzenie by założone cele spełnić (umówiony próg dochodowy), odbiegając często od początkowych założeń (finalnie i tak decyzja Klientów po zetknięciu się z rynkiem). Pzdr



Wyślij zaproszenie do