Magda Gastol profesjonalny opis
Temat: MAŁA LINGUA & LINGUA TEENS SPACE szkoła języków obcych
MAŁA LINGUA & LINGUA TEENS SPACE ogólnopolska sieć szkół językowych dla dzieci i młodzieży rozwija sieć franczyzową, poszukując partnerów na terenie całej Polski.Potencjalne formy współpracy franczyzowej w ramach sieci MAŁA & LINGUA TEENS SPACE:
Własna szkoła językowa MAŁA LINGUA;
Zakup licencji na wykorzystanie metody MAŁA LINGUA & LINGUA TEENS SPACE w swojej istniejącej już placówce edukacyjnej (szkoła językowa, przedszkole, prywatna szkoła podstawowa, prywatne gimnazjum, prywatne liceum, szkoły dwujęzyczne);
Prowadzenie zajęć w różnych organizacjach edukacyjnych: w przedszkolach, klubikach malucha, szkołach podstawowych prywatnych, przy wykorzystaniu metody MAŁA LINGUA (ten punkt dotyczy całej Polski, poza województwem mazowieckim).
Ofertę naszą kierujemy przede wszystkim do:
Właścicieli /Dyrektorów Przedszkoli Niepublicznych;
Właścicieli innych form organizacji przedszkolnych i klubików malucha
Właścicieli Prywatnych Szkół Podstawowych, Prywatnych Gimnazjów i Liceów
Właścicieli Szkół Językowych bez wyspecjalizowanej oferty dla dzieci / bez konkretnej metody dla dzieci i młodzieży
Absolwentów kierunków filologicznych
Potencjalnych Partnerów o profilu ekonomistów / biznesmenów, z umiejętnościami zarządzania, zainteresowanych otwarciem placówki edukacyjnej
Młodych mam poszukujących nowego projektu zawodowego, z pasją do języków obcych, o rozwiniętej kulturze językowe.
Od naszych potencjalnych Franczyzobiorców oczekujemy umiejętności sprzedażowych i komunikacyjnych, umiejętności zarządzania projektami, umiejętność konstruktywnego analizowania, predyspozycji do poszukiwania rozwiązań dla biznesu, wysoko rozwiniętej świadomości w zakresie etyki biznesowej, umiejętność rozwijania pozytywnych relacji z ludźmi, profilu osobowościowego Leadera.
Partnerzy zainteresowani otwarciem szkoły MAŁA LINGUA & LINGUA TEENS SPACE po podpisaniu umowy franchisingowej otrzymują tzw. PODRĘCZNIK OPERACYJNY FRANCHISOBIORCY, pełny pakiet know how, który uwzględnia:
PROCEDURY OPERACYJNE: pokrywające wszystkie obszary operowania i rozwoju szkoły, stanowiące jednocześnie kompleksową wiedzę na temat organizacji tego typu działalności
KSIĘGĘ WIZUALIZACJI MARKI: wskazania dotyczące wizerunku między innymi kolory organizacji, logo, wyposażenie sal, projekty wszystkich materiałów reklamowych i materiałów metodycznych etc.
PAKIET STARTOWY BLABBERSA: wybrane materiały reklamowe, wybrane materiały metodyczne – zestaw pacynek, zestaw flash cards, zestaw paszportów Blabbersa etc…
Miesięczny pakiet informacyjny „– bieżące informacje dotyczące nowych inicjatyw i projektów metodycznych, działań marketingowych, rozwiązań organizacyjnych etc.
Stała opieka metodyczna bez dodatkowych opłat
Przeszkolenie Franchisobiorcy w zakresie realizacji wszystkich procedur organizacyjnych oraz bieżące wsparcie i doradztwo.
Zainteresowanych uzyskaniem więcej informacji na temat współpracy w ramach franczyzy zapraszamy do bezpośredniego kontaktu: j.korzeniewska@malalingua.eu lub telefonicznie: Monika Ferreira mobile: 501 393 846 lub tel.: ++48 ++22 750 13 11
http://malalingua.com.pl, http://linguateensspace.com.plMagda Gastol edytował(a) ten post dnia 12.04.11 o godzinie 20:07