Magdalena B.

Magdalena B. adiunkt, Katedra
Marketingu, Wydział
Zarządzania i
Ekonom...

Temat: Jakich narzędzi i metod używać by skutecznie promować...

Witam serdecznie wszystkich,

Zwracam się do Was z prośbą o wzięcie udziału w ankiecie pt. "Informacja... sposoby i miejsca pozyskiwania wartościowych informacji w Internecie".

Badanie dotyczy sposobów pozyskiwania istotnych z punktu widzenia użytkownika informacji w Internecie. Dzięki uzyskanym wynikom będzie można sformułować zalecenia dla firm z różnych branż dot. sposobów skutecznego promowania się w Internecie.

Badanie przeprowadzane jest przez Studentów Międzywydziałowego Koła Naukowego Komunikacji Rynkowej „Buzz” (Politechnika Gdańska). Wypełnienie kwestionariusza jest nieco żmudne i wymaga poświęcenia ok. 20 min.

Mamy nadzieję uzyskać od Was dane, które w istotny sposób mogą przyczynić się do zmiany postrzegania roli internautów w procesie komunikacji. Chodzi o budowanie relacji między organizacjami a odbiorcami generowanych przez nie treści.

Wasz udział w badaniu będzie niezmiernie istotny dla praktyki gospodarczej.

http://wbadanie.pl/ankieta/264342629/

Po uzyskaniu danych od odpowiedniej liczby respondentów opracujemy raport, który będzie dostępny dla członków grupy "Przedsiębiorczość".

Z góry dziękujemy Wszystkim, którzy zdecydują się poświęcić Swój czas by wypełnić kwestionariusz.

Magdalena Brzozowska-Woś
Katedra Marketingu
Wydział Zarządzania i Ekonomii
Politechnika Gdańska