Aleksandra
Doda-Stępień
PR Manager, Flow
Effect
Temat: 21.05.2014 - Jaki klient taka komunikacja. Współczesne...
Komunikacja obejmuje szeroki wachlarz czynności związanych z prowadzeniem biznesu, zaczynając od kontaktów bezpośrednich, poznawania kontrahentów, po prowadzone negocjacje, marketing. Kluczem do dobrej komunikacji jest umiejętność słuchania i zadawania pytań co pozwala na poprawną interpretację przekazywanych informacji. Wszyscy uczestnicy systemu komunikacyjnego mają przydzielone zadania i obowiązki, które wykonują w celu osiągnięcia określonych celów.Nie bez znaczenia są również wykorzystywane narzędzia, technologie i rozwiązania wspierające ten proces. Jak je w pełni wykorzystać?
Na to pytanie odpowiemy podczas konferencji:
Jaki klient taka komunikacja.
Współczesne wyzwania komunikacyjne i technologie stosowane w obsłudze kontrahenta
21 maja 2014 rok, Warszawa
Na konferencję zaprosiliśmy ekspertów, którzy z chęcią podzielą się swoim doświadczeniem. Będzie można z nimi przeanalizować oczekiwania jak również potrzeby Klienta.
Partnerzy przedstawią najnowsze rozwiązania i możliwości jakie ułatwią kontakt z Klientem. Pokażemy najświeższe technologie rozwiązania oraz opowiemy o najnowszych możliwościach, które mogą decydować o sukcesie w branży.
Zagadnienia tematyczne, które będą poruszane w trakcie wydarzenia:
Współczesny Klient – jego zachowania i oczekiwania
Trendy w obsłudze i komunikacji z Klientem
Istota komunikacji wewnętrznej / komunikacja mobilnych pracowników
Narzędzia służące usprawnieniu komunikacji
- ujednolicona platforma komunikacyjna (Unified Communications)
- rozwiązania komunikacji głosowej
- interaktywna komunikacja multimedialna
- systemy telekomunikacyjne
- rozwiązania contact center i call center
Rozwiązania „w chmurze”
Rozwiązania sprzętowe i akcesoria
Komunikacja rozproszonych środków medialnych
Bezpieczeństwo i ochrona danych
Do bezpłatnego udziału zapraszamy:
Dyrektorów/Kierowników
- Call Center, Contact Center,
- Marketingu, Sprzedaży,
- Działów IT,
- Działów Komunikacji
- Działów Integracji Systemów
Kadrę zarządzającą pracownikami, korzystającymi z technologii informatycznych
Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
Udział jest bezpłatny dla ww. osób.
Liczba miejsc ograniczona.
Zgłaszam chęć udziału >>>
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji.
Kontakt z Organizatorem:
Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac@multitrain.pl