konto usunięte
Temat: AKCJA ANTYKRYZYSOWA - WSPIERAM WYPRODUKOWANE W POLSCE -...
Witam serdecznie.Chciałbym zaprosić do współpracy wszystkie firmy, którym bliska jest idea zawarta w tytule wątku.
Organizatorem kampanii jest G24 Group Sp. z o.o. , jest to kampania outdoorowa - billboardowa, która rusza z połową kwietnia bieżącego roku.
GŁÓWNE CELE KAMPANII :
- zwiększenie sprzedaży produktu w czasie kryzysu
- kampania na wymiar sprzedażowy, a nie tylko akcji społecznej
- w przygotowanej kreacji prezentowany będzie nie tylko logotyp producenta, ale przede wszystkim konkretny produkt i to on zajmować będzie największe pole kreacji
- wzmocnienie wizerunku producenta w czasie kryzysu
- informowanie o rodzimym pochodzeniu produktu ( tym samym o wspieraniu polskiego biznesu i gospodarki, tworzeniu miejsc pracy)
- uczestniczenie w szczytnej akcji, mającej na celu pomoc polskiej gospodarce
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW AKCJI:
- zwiększenie sprzedaży poprzez promocję produktu w kontekście aktualnych zachowań nabywczych Polaków (patriotyzm konsumencki)
- wzmocnienie wizerunku producenta jako przedsiębiorstwa wspierającego polska gospodarkę, zapewniającego miejsca pracy
- skorzystanie z wydźwięku medialnego - kampania będzie przeprowadzona jednocześnie dla kilku produktów, dzięki czemu będzie zauważalna
- optymalizacja kosztów kampanii - przeprowadzenie kampanii o charakterze pro-społecznym daje oszczędności dzięki efektowi skali
- skorzystanie z PR akcji - pro-społeczny charakter kampanii, zgodny o oczekiwaniami konsumenckimi, ułatwia komunikację z mediami i organizacjami biznesowymi
Zainteresowanym osobom z przyjemnością podeślę odpowiednią prezentację, która mam nadzieję w czytelny sposób wyjaśni zagadnienia techniczne jak i merytoryczne naszego projektu.
Pozdrawiam i zapraszam do współpracy.
Piotr Wasiński
Spec. ds. reklamy
G24 Group Sp. z o.o.
piotr.wasinski@g24group.pl
508133208