Aneta
Kadaj-Lipka
Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie
Temat: CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta
„CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”23 stycznia 2013r., Warszawa
CRM (Customer Relationship Management) to nie tylko strategia opracowana przez firmę ale i narządzie informatyczne, które w znaczący sposób ułatwia zarządzanie klientami, pomaga tworzyć trwałe relacje, maksymalizuje sprzedaż i buduje stałą grupę naszych usatysfakcjonowanych klientów zaspokajając ich oczekiwania i preferencje.
Dzięki systemowi CRM nasza firma zyskuje bardzo wiele. Musimy jednak pamiętać o odpowiednim podejściu do całości wdrożenia i na wstępie zbudować wspomnianą wyżej strategię CRM.
System CRM to głównie same plusy:
-Zmniejszenie kosztów kampanii
-Zwiększenie sprzedaży
-Obniżenie kosztów działania firmy
-Zmniejszenie negatywnych skutków rotacji pracowników
-Zwiększenie satysfakcji klienta
Na rynku dostępnych jest bardzo wiele systemów CRM, które mają szereg zastosowań.
Musimy pamiętać, że sam system nie zwiększy naszej sprzedaży, nie polepszy obsługi klienta, nie usprawni procesów biznesowych czy nie zaopiekuje się naszymi najlepszymi klientami.
Mając na względzie całość zagadnienia postanowiliśmy zaprosić na konferencję doświadczonych praktyków, którzy opowiedzą Państwu, jak istotne jest wdrożenie całej strategii CRM w firmie i jak ogromne korzyści to przynosi.
Partnerzy konferencji przedstawią Państwu najnowsze rozwiązania CRM, które w znaczący sposób będą wspierać całą strategię sprzedażową.
Proponowane zagadnienia tematyczne:
-Cele i korzyści z wdrożenia systemu CRM
-Wdrożenie i integracja systemu CRM
-CRM w modelu cloud computing
-Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
-automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
-Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
-Aplikacje sprzedażowe
-Skuteczna komunikacja
-Analiza danych klienta
-CRM, a zarządzanie wiedzą
Na Konferencję zapraszamy:
Przedstawicieli Zarządu
Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:
- marketingu,
- sprzedaży,
- handlowego
- IT,
- BOK,
Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
Link: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/23-01-2013-c...
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych Przedstawicieli.
Ilość miejsc ograniczona.