Marta
Broda
(Dziadkiewicz)
KAIZEN, lean
management,
optymalizacja
procesów biznesowych
Temat: Eliminacja marnotrawstwa w biurze
Zapraszamy na szkolenie Total Service Management – KAIZEN w biurze. Szkolenie odbędzie się 09-11.07.2012 w Wrocławiu w firmie PROFES.Total Service Management to 3 –dniowe szkolenie w firmie w PROFES, które ma na celu wyczulić uczestników na obecne w większości biur marnotrawstwo oraz zdobycie umiejętności badania i optymalizowania strumienia wartości w procesach administracyjnych. Działania te pozwolą zmniejszyć koszty oraz zwiększyć zadowolenie Klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
• Świadomość marnotrawstwa w sektorze usług i administracji
• 6 poziomów efektywności w sektorze usług i administracji
• Poprawa organizacji miejsca pracy (Akcja „5 S”)
• Ulepszanie pracy zespołowej m.in. poprzez standaryzację i wizualizację
• Optymalizacja procesów (Metoda mapowania procesów)
• Zorientowane na cele doskonalenie w zespołach
• Odpowiedzialność przez wizualizację
• Budowanie matrycy celów (KAIZEN® Scorecard)
• Rola koordynatorów KAIZEN we wdrożeniu, utrzymaniu oraz rozwijaniu działań usprawniających (podstawy)
Korzyści jakie uczestnicy mogą osiągnąć, dzięki temu, że szkolenie w całości jest realizowane w firmie:
1.Uczestnicy mają możliwość pracy na konkretnych przykładach, casach dotyczących danej firmy.
2.Szkolenie prowadzone jest na narzędziach i procesach funkcjonujących w firmie, gdzie prowadzone jest szkolenie.
3.Możliwość sprawdzenia teorii w praktyce na przykładzie firmy, w której odbywa się szkolenie.
4.Wsparcie osób z danej firmy, gdzie odbywa się szkolenie w realizacji szkolenia: odpowiedzi na pytania, przedstawienie narzędzi i procesów bezpośrednio przez ludzi z Gemba.
5. Możliwość porównania, "w którym miejscu jesteśmy".
Zgłoszenia prosimy realizować przez stronę internetową
http://www.kaizenform.pl/index.php/kaizen-lean-college...
W przypadku pytań proszę o kontakt,
Marta Dziadkiewicz
tel. 601 922 299
mail. dziadkiewicz@profes.com.pl