Izydor Nowakowski

Izydor Nowakowski Właściciel firmy
Leadline

Temat: Rozwój Programu Partnerskiego

Witam,
Od ponad roku zarządzam Programem Partnerskim Why Not Fly, który to działa w oparciu o polecanie sprzedaży biletów lotniczych serwisu WhyNotFLY.pl.

Na początku było duże zainteresowanie, kilka biur podróży i indywidualnych klientów zaczęło aktywnie działać i polecać serwis ale po jakimś czasie tempo siadło. Owszem, może nakłady czasu jakie zostały przypisane do promocji PP nie były powalające ale niestety nie jest to jedyna rzecz jaką się zajmuję.

Mam do Państwa pytanie i prośbę o wskazówki jak pokierować moim PP aby znowu ruszył z miejsca. Nie zależy mi na kokosach czy milionowej sprzedaży ale o płynności i zdobywaniu rynku małymi kroczkami. Za każdą pomoc będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam,