Grażyna C. mgr turystyki,
Temat: Program Partnerski goMLM
Większość firm oferuje swoim współpracownikom systemy kształcenia, w których części produktowej nie można nic narzucić. Jednak co do systemu marketingowego i sposobu budowania sieci marketingowych, prawie wszystkie firmy korzystają ze standardów, które powstały w latach 30-tych dwudziestego wieku. Są to metody, które mają swój sens w sprzedaży bezpośredniej. Jednak dla rasowego networkera, który swoją przyszłość wiąże z profesjonalnie wybudowaną siecią marketingową, metody te nie są optymalne. Sztywna aplikacja tych metod jest właśnie powodem, dla którego 95% osób nie odniesie sukcesu. Z GoMLM Downline Builder masz szanse na odniesienie sukcesu, gdyż będzie on skupiał grono osób które są lub będą zainteresowane udziałem w programach partnerskich - sprzedaży bezpośredniej.Czy wiesz, co jest marzeniem każdego networkera?
1. Żeby prostym i szybkim sposobem zbudować sieć marketingową klientów i współpracowników.
2. By uczestnicy tej sieci swymi zakupami tworzyli stale rosnący obrót.
3. By tym sposobem zapewnić sobie stale rosnący przypływ pieniędzy.
Networker jest człowiekiem, który zrozumiał, czym jest network marketing, jaka jest wartość sieci.
Networker to człowiek, którego celem jest korzystanie z życia i dlatego chce się skoncentrować na budowaniu struktur handlowych a nie na sprzedaży produktów.
Ani jeden z prawdziwych networkerów nie marzy o tym, by od rana do nocy szukać ciągle nowych klientów, którym by mógł sprzedawać swoje produkty. Ani jeden prawdziwy networker nie marzy o tym, by przekonywać swoich znajomych, przyjaciół i rodzinę, by i oni zostali sprzedawcami tych produktów, dlatego że prawdziwy networker nie jest sprzedawcą! Sprzedaż bowiem nie ma nic wspólnego z budowaniem sieci. Jeżeli skupisz swoją uwagę na sprzedawaniu produktów, popełnisz od razu dwa poważne błędy, które ci budowanie sieci utrudnią a w niektórych przypadkach nawet uniemożliwią.
Chodzi o to, że:
– proces wyszukiwania nowych klientów i realizacja zamówień dla ciebie bardzo czasochłonna i finansowo trudna, więc na budowanie sieci nie będziesz miał zbyt wiele wolnego czasu
– twoje zachowanie tworzy wzorzec, który będzie dla twoich ewentualnych współpracowników nie do przyjęcia. Większość ludzi bowiem nie chce sprzedawać, a sama myśl o tym, że to miało by być ich źródłem utrzymania napawa ich co najmniej lękiem i jest dla nich stresująca.
Te dwa błędy są na tyle poważne, iż mają wpływ na cały network marketing w całym świecie.
Dlatego aż 95% osób, którzy włączą się do networka, nigdy nie odniosą żadnych sukcesów. Ich losem jest szukanie ciągle nowych firm i systemów, by próbować ponownie, albo nigdy do żadnego networka już wejść nie chcą i robią mu złą prasę.
A przecież cały proces jest tak prosty. Naprawdę wystarczy dobrze zrozumieć to, co jest napisane na początku tej strony "Snem każdego networkera (czyli twoim, moim i każdej dalszej osoby, która dołączy do tego programu) jest funkcjonalna i stale rosnąca sieć współpracowników."
Nie trzeba namawiać swoich znajomych, przyjaciół czy rodziny, by zmienili swoje dotychczasowe życie i poglądy na świat. Na nich przyjdzie czas później, kiedy twoim argumentem nie będzie teoria, ale praktyka twojego życia i twoich osiągnięć.
Ty potrzebujesz znaleźć networkerów!
Networkerzy to osoby, które szukają idealnego produktu, który im pomoże w stworzeniu idealnej sieci. Dlatego bez ustanku szukają nowych informacji o nowych możliwościach. Są oni rozsiani w różnych systemach i współpracują z różnymi firmami próbując dla nich wybudować funkcjonalną sieć.
I tutaj napotykają na trudności. Te sieci marketingowe budują właśnie dla tych firm, z którymi właśnie współpracują. Jeżeli z jakiegoś powodu produkty danej firmy przestają być sprzedawane w tej sieci, obrót spada a sieć się wykrusza a czasami zanika całkowicie.
Dlatego w ramach tego programu nie będziemy tworzyli takiej sieci jednorazowego użytku.
Skoncentrujemy się na tworzeniu „sieci wielokrotnego użytku”.Grażyna Czajka-Bartosik edytował(a) ten post dnia 02.06.08 o godzinie 13:36