Temat: Zmiana grafiki a wzrost oglądalności
Łukasz K.:
Andrzej T.:Tak zapewne, bo wszyscy normalni ludzie to pierwsze co robią, to na rankingi grafików się patrzą...
Nie ale są tacy "nienormalni" co to śledzą i chociażby o tych wzrośnie liczba odwiedzin...
Yhm... o 100 odsłon ;P
dziennie, miesięcznie, rocznie?
nawet może mniej, ale wzrośnie ale to jest już skutek uboczny...
Wracając do tematu, bezsprzeczne jest to że dobry interfejs strony pod kątem grafiki i usability to atut. Czy podniesie oglądalność? to zależy... Jeśli będziemy mieli do wyboru dwie strony o tej samej tematyce, dajmy na to manual do php albo jakąś stronę z opisem stylów CSS, to wiadomo że jeśli merytorycznie są takie same to chętniej zajrzymy do tej "ładniejszej" i praktyczniejszej pod względem chociażby nawigacji.
Ale jeśli będziemy chcieli coś kupić w sklepie internetowym i stary sprawdzony sklep (najatrakcyjniejszy cenowo) będzie miał "gorszą" grafikę i trochę mniej wygodny w obsłudze formularz zamówienia od jakiegoś świeżego sklepu, który ledwo pojawił się na rynku, to ludzie raczej tak nie przejdą "bo tamten ładniejszy" Takie jest moje zdanie...
Jest wiele stron na które wchodzimy na zasadzie "bo muszę, bo nie mam wyboru" np ZTM (tu jest akurat w miarę spoko), ICM, i tu design tak na prawdę nie wpływa na liczbę odwiedzin...
Co innego gdy chcemy zrobić pierwsze wrażenie na kliencie... ale to na oddzielny temat: "Zmiana grafiki a sposób postrzegania firmy"