Magdalena Krzyżanowska

Magdalena Krzyżanowska Specjalista ds.
szkoleń MASTERS
Centrum Szkolenia
Biznesu

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje

BEZPŁATNE SZKOLENIA KOMPUTEROWE Z CERTYFIKATEM ECDL W WOJ. LUBELSKIM

Masters Centrum Szkolenia Biznesu zaprasza do bezpłatnego udziału w projekcie ,,Pracownia kompetencji ECDL"

DLA KOGO:
Do projektu mogą być zakwalifikowane osoby, które spełniają następujące warunki:
a. wiek między 18- 64 rokiem życia
b. co najwyżej średnie wykształcenie
c. zamieszkanie na terenie województwa lubelskiego (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego)
d. pracują / uczą się / posiadają status osoby bezrobotnej lub są nieaktywne zawodowo.
e. z własnej inicjatywy deklarują chęć udziału w projekcie

SZCZEGÓLNIE ZAPRASZAMY OSOBY W WIEKU POWYŻEJ 50 ROKU ŻYCIA I/LUB POSIADAJĄCE STATUS OSOBY BEZROBOTNEJ

TEMATYKA SZKOLEŃ:
Szkolenie ECDL START
Kończące się uzyskaniem certyfikatu ECDL START obejmuje 4 moduły:
1. Użytkowanie komputerów
2. Przetwarzanie tekstów
3. Arkusze kalkulacyjne
4.Grafika menedżerska i prezentacyjna lub Strony internetowe i komunikacja
Liczba godz.: 80

Szkolenie ECDL CORE
Kończące się uzyskaniem certyfikatu ECDL CORE obejmuje 7 modułów:
1. Podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych
2. Użytkowanie komputerów
3. Przetwarzanie tekstów
4. Arkusze kalkulacyjne
5. Bazy danych
6. Grafika menedżerska i prezentacyjna
7. Przeglądanie stron internetowych i komunikacja
Liczba godz. 120

OFERUJEMY:
- udział w szkoleniu ECDL START lub CORE (w zależności od wybranej wersji szkolenia)
- materiały szkoleniowe
- Zaświadczenie - po ukończeniu szkolenia
- możliwość zdobycia Certyfikatu ECDL
- zapewniamy serwis kawowy podczas szkolenia

ECDL - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych jest jednolitym, uznawanym w całej Europie certyfikatem

ORGANIZACJA:
Zajęcia odbywać się będą:
dwa razy w tygodniu i/lub w weekendy po 4 godz. dziennie.
Termin rozpoczęcia zajęć:
sierpień 2013r. (pierwsza grupa, pozostałe w terminach późniejszych)
Miejsce szkoleń:
Lublin lub inna miejscowość na terenie woj. lubelskiego w przypadku skompletowania grupy
Harmonogramy zajęć na bieżąco będą zamieszczane na stronie

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU:
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o złożenie w Biurze Projektu, osobiście lub przesłanie pocztą tradycyjną DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH:
Formularza zgłoszenia do udziału w projekcie - http://www.masterscsb.com.pl/KARTA.pdf
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych - http://www.masterscsb.com.pl/OSW.pdf

Oraz w zależności od statusu na rynku pracy
Osoby pracujące - Oświadczenie o zatrudnieniu - http://www.masterscsb.com.pl/ZAS_ZATR.pdf
Osoby uczące się - Oświadczenie z określeniem szkoły/uczelni - http://www.masterscsb.com.pl/ZAS_UCZ.pdf
Osoby nieaktywne zawodowo- Oświadczenie o statusie osoby nieaktywnej zawodowo - http://www.masterscsb.com.pl/ZAS_NIEAKT.pdf
Osoby bezrobotne- Zaświadczenie z Urzędu Pracy potwierdzające status osoby bezrobotnej (na druku Urzędu Pracy)

Więcej informacji o projekcie - http://www.masterscsb.com.pl/front/page/get/55/item_id...

Adres Biura Projektu:
MASTERS CENTRUM SZKOLENIA BIZNESU
ul. Strażacka 8/90 (wejście do lokalu od ul. Szczerbowskiego/boczna ul.Piłsudskiego)
20-012 Lublin

tel.: 81 533 31 39 lub 81 534 13 01
fax: 81 532 50 62
e-mail: biuro@masterscsb.com.pl
http://szkoleniamasters.pl

Godziny przyjmowania dokumentów
poniedziałek-piątek w godz. 8.30- 16.30

konto usunięte

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje

Zgłoszenia i szczegółowe informacje: tel.: 22 4170195, e-mail: Bozena.Szewczak@altkom.pl

Altkom Akademia zaprasza Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa
mające jednostkę organizacyjną w województwie dolnośląskim,
nie korzystające dotąd ze szkoleń objętych zasadami pomocy publ. lub de minimis w ramach PO KL
prowadzące działalność dotyczącą:
Programowania i doradztwa w zakresie informatyki (PKD 62)
Przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi i podobnej działalności (PKD 63.1)
oraz ich pracownicy/e
1. umowa o pracę/ osoby samozatrudnione
2. z obszaru województwa dolnośląskiego
3. z maks. średnim wykształceniem
4. z niedoborem kompetencji do zarządzania projektami IT
5. nie posiadające certyfikatu P2F oczekujące wsparcia dostosowanego do ich specyficznych potrzeb
Zarządzanie projektami
Zakres tematyczny szkoleń:
o Wprowadzenie do pracy w projektach
o Metodyka zarządzania projektem PRINCE2®
o Harmonogramowanie projektów - MS Project
o Praktyczne aspekty pracy w zespole projektowym
o Gra symulacyjna
o Indywidualne konsultacje z trenerem
Pozytywny wynik egzaminu po szkoleniu PRINCE2® Foundation umożliwia uzyskanie certyfikatu PRINCE2® Foundation. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 31.03.2014 o godzinie 09:33 z tematu "BEZPŁATNE SZKOLENIA WE WROCŁAWIU - Project Manager w MSP branży IT i ICT Dolnego Śląska"
Michał Budzyński

Michał Budzyński ImpactProject Sp. z
o.o.

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje

A ja szukam pracy jako kierownik działu projektów, mam nadzieję, że nie łamię tym konwencji niniejszego wątku ("Ogłoszenia...);-) Polecam się.
Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje


Obrazek


Zapraszamy do udziału w szkoleniu: Kontrola i Audyt Projektów Finansowanych ze Środków Unijnych

ADRESAT: szkolenie kierowane osób odpowiedzialnych za zapewnienie audytu środków unijnych. Audytorzy wewnętrzni i biegli rewidenci przeprowadzający audyty środków unijnych. Pracownicy instytucji uczestniczących w przekazywaniu środków unijnych Beneficjenci środków unijnych.

CEL: Celem szkolenia jest przybliżenie uczestniczkom i uczestnikom szkolenia założeń i zasad kontroli projektów finansowanych z funduszy unijnych. Uczestnicy dowiedzą się, jak przygotować się do kontroli, na co zwrócić największą uwagę, a także poznają różnicę między kontrolą i audytem. Szkolenie przeznaczone dla pracowników instytucji zaangażowanych we wdrażanie i realizację projektów z funduszy Unii Europejskiej w nowej perspektywie 2014-2020, a także dla kontrolerów.

FORMA SZKOLENIA: wykłady/ćwiczenia
Ilość godzin: 16 h/2 dni

PROGRAM SZKOLENIA

1. Zasady systemu kontroli projektów dofinansowanych z funduszy unijnych
2. Rodzaje przeprowadzanych kontroli
3. Zalecenia pokontrolne i weryfikacja ich wdrożenia
4. Różnica audytu projektu od kontroli
5. Najważniejsze elementy związane z kontrolą i audytem projektów wraz z przykładami nieprawidłowości
6. Procedury projektowe
7. Sposób prowadzenia i archiwizacji dokumentacji projektu
8. Zgodność z prawem (PZP, zasada konkurencyjności, prawo pracy)
9. Prawidłowość pod względem księgowym (ścieżka audytu/ślad rewizyjny)
10. Zgodność dokumentacji ze stanem faktycznym
11. Zgodność z decyzją o dofinansowaniu oraz wszystkim warunkami dotyczącymi jej przeznaczenia, wykorzystania i zakładanych celów
12. Realizacja celów, produktów i rezultatów oraz sankcje związane z brakiem pełnej realizacji założonych produktów i rezultatów
13. Weryfikacja przepływów finansowych
14. Kwalifikowalność uczestników form wsparcia
15. Kwalifikowalność wydatków (zarządzanie projektem, personel, VAT, środki trwałe, zakup towarów i usług)
16. Promocja i informacja
17. Polityki wspólnotowe
18. Trwałość - projekty „twarde” a „miękkie”
19. Nieprawidłowości w realizacji projektów i ich konsekwencje
20. Konsekwencje wykrycia nieprawidłowości w projekcie przez audyt i kontrolę
21. Usuwanie nieprawidłowości w projekcie
22. Jak przygotować się do kontroli


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 23.05.14 o godzinie 15:03
Magda Podkańska

Magda Podkańska Doradca Edukacyjny -
Doradca programu MBA
w Wyższa Szkoła...

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje

Poniżej pełna informacja na temat naszego nowego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Doradztwo i szkolenia realizowane w ramach Projektu objęte są pomocą publiczną.
Pomoc na doradztwo udzielana jest w formie pomocy de minimis o 100% intensywności, tj. w pełnej wysokości udzielonego wsparcia. Wkład własny przedsiębiorcy nie jest w tym przypadku wymagany. Wartość usługi doradztwa dla każdego przedsiębiorstwa biorącego udział w projekcie wynosi 3 600, 00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych).
W przypadku pomocy de minimis dofinansowanie wyniesie 100 % wydatków związanych ze szkoleniami ogólnymi, co stanowi 789, 53 zł (słownie: siedemset osiemdziesiąt dziewięć złotych) wobec czego wkład własny nie jest wymagany.

Szkolenia w Gdańsku do wyboru na podstawie analizy potrzeb:
5.1. Źródła finansowania rozwiązań proekologicznych w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach.
5.2. PR i marketing ekologiczny.
5.3. Eko innowacje i technologie przyjazne środowisku.
5.4. Zarządzanie środowiskowe z wykorzystaniem narzędzi informatycznych.
5.5. Prawne aspekty eko zarządzania w przedsiębiorstwach.
5.6. System zarządzania środowiskowego - EMAS.
5.7. System zarządzania środowiskowego - ISO 14001.
5.8. Ocena oddziaływania na środowisko.
Uczestnikami szkoleń mogą być osoby, które są zatrudnione w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie lub osoby samo zatrudnione.

Celem projektu jest wzrost rozpoznania przez 240 mikro, małych i średnich przedsiębiorstw własnych potrzeb w zakresie możliwych do wdrożenia rozwiązań proekologicznych oraz związanych z tym obszarem luk kompetencyjnych pracowników oraz wzrost poziomu planowania rozwiązań proekologicznych poprzez dostęp do profesjonalnego doradztwa w zakresie wdrażania rozwiązań proekologicznych.
Wzrost wiedzy i umiejętności 264 pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie wdrażania rozwiązań proekologicznych w firmach w odpowiedzi na zdiagnozowane luki.
Szkolenia kierowane są do przedsiębiorstw, które delegują swoich pracowników do udziału w projekcie.
Umowa o wsparcie jest podpisywana z firmą.
Gwarantujemy doradztwo indywidualne dla firm na opracowanie planu wdrożenia działań proekologicznych lub aktualizację już posiadanego.
Ponadto oferujemy :
- bezpłatne noclegi dla osób dojeżdżających na zajęcia z dalszych miejscowości
(do wyboru: poniedziałek-piątek lub piątek-niedziela);
- mała liczebność grup max 22 osób;
- szkolenia będą realizowane w tygodniu poniedziałek - piątek, i piątek - niedziela;
- dla każdego uczestnika przewidziano testy wiedzy, materiały szkoleniowe, książki;
- catering.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA - DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ ! Istnieje możliwość aby w szkoleniu wzięły udział 2 osoby.

W celu zgłoszenia chęci udziału w projekcie proszę o kontakt.

Pozdrawiam
Magda Podkańska
Doradca edukacyjny
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
kom 882-042-079
Magda Podkańska

Magda Podkańska Doradca Edukacyjny -
Doradca programu MBA
w Wyższa Szkoła...

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje

Dzień dobry,





Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku zaprasza na dofinansowane studia podyplomowe
na kierunkach:



Systemy zarządzania środowiskowego (Gdańsk + Olsztyn)

Efektywność ekologiczna w przedsiębiorstwie (Gdańsk)

Eko-zarządzanie w procesie inwestycyjnym (Gdańsk)

PR i marketing ekologiczny (Gdańsk + Olsztyn)



Czy wiesz, ile mógłbyś zaoszczędzić albo zyskać dodatkowo, jeśli
skorzystałbyś z szans, jakie daje UE przedsiębiorstwom takim jak Twoje?

Zacznij od pozyskania wiedzy z zakresu środowiska i dowiedz się, jakie
zmiany czekają MMŚP w związku z nowymi przepisami UE.

Studia realizowane są w weekendy, w hotelach w centrum Gdańska i Olsztyna.
Dodatkowo zapewniamy bezpłatnie: materiały szkoleniowe, książki, catering i
noclegi dla osób dojeżdżających z najdalszych miejscowości.

Studia będą stanowiły odpowiedź na Państwa pytania i wątpliwości, w tym
m.in.:



Kiedy można usunąć drzewo bez zezwolenia, kiedy ponosi się opłaty?

Jak zaoszczędzić na kosztach środowiskowych lub uniknąć kar z tego tytułu?

Jak postępować z odpadami i je ewidencjonować?

Komu składać informacje o emisji z samochodu, kosiarki, kotłowni, malowania,
spawania itp.?

Czy należy uiszczać opłatę za odprowadzanie deszczówki z placu czy dachu?

Jak zbudować markę ekologiczną?

Czy ekologiczny wizerunek firmy się opłaca?



Dofinansowanie wynosi 80% dla mikro i małych przedsiębiorstwa, 70% dla
średnich przedsiębiorstw. Cena studiów uzależniona jest od wielkości
przedsiębiorstwa.

- dla mikro i małych przedsiębiorstw: wymagany wkład własny za cały rok
studiów to jedynie 949,49 zł,

- dla średnich przedsiębiorstw: wymagany wkład własny za cały rok studiów to
jedynie 1 424,24 zł,

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych udziałem w projekcie do

wypełnienia formularza zgłoszeniowego i przesłanie na naszego maila:
mpodkanska@wsb.gda.pl.



W razie pytań i wątpliwości służymy pomocą:



tel. 510 547 921

mail: mpodkanska@wsb.gda.pl



Pozdrawiam

Magda Podkańska

Doradca edukacyjny

Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku

kom 510-547-921

fax 58 321 72 11

ul. Dmowskiego 16A, 80-264 Gdańsk

http://wsb.pl/gdansk

http://facebook.com/WSBGdansk



Wyślij zaproszenie do