Jan Kowalski

Jan Kowalski pracownik biurowy,
Centrum Języków
Obcych Yellow Sp. z
o.o.

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje


Obrazek

Yellow Centrum Języków Obcych Sp. z o.o. zaprasza do udziału w szkoleniach współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Projekt z poddziałania 8.1.1 POKL „W mojej firmie jestem też tłumaczem…” jest skierowany do małopolskich mikro- i małych przedsiębiorców oraz ich pracowników, a jego celem jest uzyskanie kwalifikacji tłumacza pary języków: polski-angielski. Projekt zakłada przeszkolenie grupy 30 osób w zakresie tłumaczeń i przekładów z- i na język angielski, szczególnie pod kątem wykonywania tłumaczeń na potrzeby własnej firmy.

ZAPISY TRWAJĄ!

Osoby zainteresowane udziałem w projekcie proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na naszej stronie internetowej: http://www.szkoleniakrakow.eu oraz dostarczenie do biura projektu wymaganych dokumentów.

W związku z występującą w projekcie pomocą publiczną, uczestnicy będą zobowiązani do wniesienia wkładu własnego w wysokości 20% wartości szkoleń, tj.: 950,46 zł / osoba.

Szkolenie obejmuje 180 godzin wykładów i ćwiczeń językowych prowadzonych jako sesje weekendowe w terminie: luty-wrzesień 2011. W ramach projektu przewidziano ponadto kurs szybkiego czytania i zapamiętywania (16 godzin); szkolenia stacjonarne będą uzupełnione modułami e-learning.

Wszelkie szczegóły znajdują się na stronie internetowej projektu: http://www.szkoleniakrakow.eu.

Biuro Projektu w Krakowie jest do Państwa dyspozycji w dni powszednie w godz. 9.00-17.00

Yellow Centrum Języków Obcych Sp. z o.o.
Oddział Kraków, Biuro Projektu „W mojej firmie jestem też tłumaczem…”
ul. Zwierzyniecka 29, 31-105 Kraków
tel.: +48 (12) 357 21 55
e-mail: krakow@yellow.pl

Obrazek
Anna R.

Anna R. Kierownik działu
realizacji projektów

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje

Firma Eureka w partnerstwie z firmą Clar System S.A. zaprasza do udziału projekcie bezrobotnych Wielkopolan, w wieku 45+.
Gwarantujemy:
- 3 miesięczny staż na stanowisku Pracownika utrzymania czystości
- stypendium szkoleniowe i stażowe w wysokości minimalnego wynagrodzenia
- dojazd na miejsce szkolenia, wyżywienie i nocleg
- zwrot kosztów dojazdów na staż i opieki nad osobami zależnymi
- opłacony pakiet składek ubezpieczeniowych
- 5 dniowe szkolenie
- poradnictwo psychologiczne

Zainteresowanych prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
660 567 183

Po zakończeniu projektu, dla najlepszych czekają miejsca pracy.


Obrazek



Obrazek
Magdalena B.

Magdalena B. specjalista ds.
marketingu

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje

Warszawa: Bezpłatne szkolenie ECDL - preferowane kobiety po 45 roku życia

BizTech realizuje Projekt szkoleniowy „ECDL dla początkujących i zaawansowanych". Zapisy na szkolenia ruszyły.
Szkolenia będą organizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Uczestnikiem projektu może być dorosła osoba pracująca (powyżej 18 roku życia), spełniająca łącznie poniższe wymagania:

* wyraża chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
* zamieszkuje na terenie województwa mazowieckiego;
* jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę lub innej umowy cywilno-prawnej.

Preferowani uczestnicy, to kobiety i osoby powyżej 45. roku życia.

Więcej informacji: http://www.biztech.pl/Default.aspx?PageId=90

konto usunięte

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje

SZKOLENIA - IT INNOWACYJNE I TWÓRCZE skierowane są do osób, które chcą zrozumieć świat nowych mediów, tworzyć profesjonalne materiały graficzne, animacje lub materiały dźwiękowe.

Oferta szkoleniowa jest dofinansowana w 80% z Unii Europejskiej, w swoim zakresie obejmuje podniesienie kwalifikacji zawodowych w obszarze grafiki komputerowej, składu DTP, tworzenia stron internetowych i aplikacji na potrzeby internetu, produkcji muzycznych oraz technologii multimedialnych ze szczególnym uwzględnieniem montażu filmowego. W trakcie szkoleń wykorzystane zostaną specjalistyczne oprogramowanie firmy Adobe oraz Apple.

Podczas szkoleń wykorzystywane będą:

Adobe Photoshop® CS5 Extended
Adobe Illustrator® CS5
Adobe InDesign® CS5
Adobe Acrobat® 9 Pro
Adobe Flash Professional CS5
Adobe Dreamweaver® CS5
Final Cut Studio
Logic Studio

Udział w szkoleniach gwarantuje poszerzenie wiedzy w zakresie przygotowania materiałów graficznych, dźwiękowych i filmowych. Pozwoli na lepsze zrozumienie funkcjonowania Internetu. Dzięki szkoleniom uczestnicy zwiększają swoje szanse zawodowe na rynku pracy.

Więcej informacji na stronie: szkolenia.rcs2.pl/
Osoba kontaktowa: Iwona Majka: biuroprojektu@rcs2.pl, 508.126.451
Radosław Kołodziej

Radosław Kołodziej Specjalista ds.
komunikacji
marketingowej

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje

Kurs dla twórców projektów unijnych

Od 07.02.2011r. zapraszamy do zapisów na „kurs dla twórców projektów unijnych” prowadzony przez Fundację Inicjatyw Badawczo – Szkoleniowych WSP TWP w Warszawie (http://www.fibs.org.pl).

Kurs rozpocznie się 14.03.2011r.

W ramach kursu uczestnicy nauczą się obsługi generatora wniosków, zasad finansowania i kwalifikalności wydatków, dowiedzą się szczegółów na temat kompletowania dokumentacji, promocji projektów, stosowania zasad Gender.

Program kursu jest dostępny TUTAJ.

Zajęcia odbywają się w budynku WSP TWP, Wydział Nauk Społecznych w Warszawie, ul. Urbanistów 3 (Warszawa Ochota, 300 metrów od ul. Grójeckiej i pętli autobusowej Szczęśliwice).

Aby zgłosić się na kurs należy czytelnie wypełnić kwestionariusz dostępny naTUTAJ i przesłać go mailem na adres fibs@fibs.org.pl lub faksem na numer: 22 403 18 03.

O przyjęciu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.

Koszt kursu: 1000 zł.

Osoba biorąca udział w kursie powinna w dniu jego rozpoczęcia okazać prowadzącemu dowód zapłaty za kurs.

Więcej informacji udziela Radosław Kołodziej e-mail:fibs@fibs.org.pl , Tel.: 22 822 10 58.Radosław Kołodziej edytował(a) ten post dnia 08.02.11 o godzinie 10:10

konto usunięte

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje


Obrazek


Weź udział w kombinacji z innowacją, pomóż własnym pomysłom, przejdź drogę od Inwentora do Inwestora

Zapraszamy Cię do miejsca spotkań, wspólnej pracy, swobodnej wymiany idei i przede wszystkim budowania nowych firm opartych na innowacyjnych pomysłach.

- Spotkasz tam sztab wykwalifikowanych ekspertów,
- Oddajemy Ci do dyspozycji portal internetowy pełen innowacji,
- Damy Ci możliwość uczestnictwa w szkoleniach o niestandardowej formule,
- Miejsce, gdzie możesz przyjść, skorzystać z Internetu, napić się kawy i pograć w rzutki.

Koniecznie zarejestruj się jeszcze dziś: http://www.Kombinatorium.pl

Polub NAS http://facebook.com/pages/Kombinatorium/1460854521...

Pozdrawiam,

Joanna
Mob. 795-139-177
j.sliwa@kombinatorium.pl

PS. Nie bój się KOMBINACJI, bądź kreatywny przyjdź i Zainspiruj się…

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, działanie 8.2.1 POKLJoanna Śliwa edytował(a) ten post dnia 10.02.11 o godzinie 10:17

konto usunięte

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje


Obrazek
Joanna Śliwa edytował(a) ten post dnia 21.02.11 o godzinie 17:51
Ewa B.

Ewa B. Doświadczona
specjalistka o
wysokich
kwalifikacjach, w
sp...

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje

Szkolenie pt.: „Realizacja projektów PO KL w świetle nowych przepisów, wytycznych i zasad”

Data: 8 marca 2011 r.
Miejsce: Warszawa


W imieniu PNO mamy zaszczyt zaprosić Państwa na szkolenie pt.: „Realizacja projektów PO KL w świetle nowych przepisów, wytycznych i zasad.” Szkolenie odbędzie się 8 marca 2011 roku w Warszawie.

Celem szkolenia jest przedstawienie i omówienie zmian w dokumentach programowych PO KL związanych z realizacją projektów dofinansowanych ze środków unijnych 2007 – 2013 w ramach poddziałań 2.1.1 oraz 8.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Uczestnicy szkolenia zdobędą teoretyczną, jak i praktyczną wiedzę z zakresu realizacji i rozliczania projektów unijnych z PO KL.

Szkolenie adresowane jest m.in. do: kadr realizujących lub planujących realizację projektów finansowanych w ramach ww. działań.

Koszt udziału w szkoleniu to 300 zł netto. Ilość miejsc ograniczona.

Szczegółowy program szkolenia, CV trenera oraz formularz zgłoszeniowy znajdą Państwo na stronie PNO Consultants.

Serdecznie zapraszamy!
Jan Kowalski

Jan Kowalski pracownik biurowy,
Centrum Języków
Obcych Yellow Sp. z
o.o.

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje


Obrazek

Yellow Centrum Języków Obcych Sp. z o.o. zaprasza do udziału w szkoleniach współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Projekt z poddziałania 8.1.1 POKL „W mojej firmie jestem też tłumaczem…” jest skierowany do małopolskich mikro- i małych przedsiębiorców oraz ich pracowników, a jego celem jest uzyskanie kwalifikacji tłumacza pary języków: polski-angielski. Projekt zakłada przeszkolenie grupy 30 osób w zakresie tłumaczeń i przekładów z- i na język angielski, szczególnie pod kątem wykonywania tłumaczeń na potrzeby własnej firmy.

ZOSTAŁY 3 OSTATNIE MIEJSCA!

Osoby zainteresowane udziałem w projekcie proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na naszej stronie internetowej: http://www.szkoleniakrakow.eu oraz dostarczenie do biura projektu wymaganych dokumentów.

W związku z występującą w projekcie pomocą publiczną, uczestnicy będą zobowiązani do wniesienia wkładu własnego w wysokości 20% wartości szkoleń, tj.: 950,46 zł / osoba.

Szkolenie obejmuje 180 godzin wykładów i ćwiczeń językowych prowadzonych jako sesje weekendowe w terminie: luty-wrzesień 2011. W ramach projektu przewidziano ponadto kurs szybkiego czytania i zapamiętywania (16 godzin); szkolenia stacjonarne będą uzupełnione modułami e-learning.

Wszelkie szczegóły znajdują się na stronie internetowej projektu: http://www.szkoleniakrakow.eu.

Biuro Projektu w Krakowie jest do Państwa dyspozycji w dni powszednie w godz. 9.00-15.00

Yellow Centrum Języków Obcych Sp. z o.o.
Oddział Kraków, Biuro Projektu „W mojej firmie jestem też tłumaczem…”
ul. Zwierzyniecka 29, 31-105 Kraków
tel.: +48 (12) 357 21 55
e-mail: krakow@yellow.pl

Obrazek
Dariusz M.

Dariusz M. Kadra zarządzająca

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje


Obrazek

Altkom Akademia zaprasza:

Małopolska - szkolenia dofinansowane z EFS:
"Bez księgowości ani rusz! – Rozwój kompetencji z zakresu księgowości, kadr i płac w Małopolsce"

Projekt adresowany do osób, które pracują lub zamierzają pracować na stanowisku samodzielnego lub głównego księgowego, lub też specjalisty ds. kadr i płac.

Tematyka szkoleń (do wyboru):
Usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych – 20 dni + 0,5 dnia egzamin
Kurs na Głównego Księgowego – 22 dni + 0,5 dnia egzamin
Kurs specjalisty ds. Kadr i płac – 13 dni + 0,5 dnia egzamin

Projekt jest skierowany do osób pracujących (powyżej 45 roku życia), (z wyłączeniem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą), które będą uczestniczyć w szkoleniach z własnej inicjatywy poza godzinami pracy.

Szczegóły i rekrutacja:

http://www.altkom.pl/pl/szkolenia/projekty-efs/rozwoj-...

Zgłoszenia są przyjmowane pod numerem telefonu 0801 258 566, email: szkolenia.efs@altkom.pl

ZAPRASZAMY!

Obrazek
Katarzyna M.

Katarzyna M. DAP Kancelaria
Prawna Business &
Law Firm

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje

[obrazek]

Certyfikowany Kurs Trenerski – bezpłatny [EFS]

Zostań Trenerem – przygotuj się do nowego atrakcyjnego zawodu, uzyskaj nowe kompetencje, zdobądź ciekawą i dobrze płatną pracę!

SZKOŁA TRENERÓW - projekt EFS został opracowany we współpracy ze Szkołą Trenerów Biznesu Piotra Tymochowicza, która prowadzi szkolenia trenerów biznesu na bazie autorskiego programu szkoleniowego, opartego na doświadczeniach i skutecznej metodologii Piotra Tymochowicza.

W SZKOLE TRENERÓW realizujemy 128 godzin praktycznych zajęć, prowadzonych przez wybitnych fachowców z wieloletnim doświadczeniem, zarówno trenerskim, jak i korporacyjnym.

Więcej informacji na stronie: http://www.zostan-trenerem.pl/

W ramach SZKOŁY TRENERÓW odbywa się 6 miesięcznych Edycji Szkoły, od maja do października 2011 r. Wybierz termin dla siebie i wyślij formularz zgłoszeniowy (dostępny na stronie www projektu) już dziś. Zajęcia odbywają się w Warszawie w dni powszednie w godzinach 9:00-17:00.

Udział w programie jest całkowicie bezpłatny dla osób, pozostających bez zatrudnienia. Sprawdź, czy spełniasz kryteria! http://www.zostan-trenerem.pl/Warunkiuczestnictwa.htmlKatarzyna Makuch edytował(a) ten post dnia 16.09.11 o godzinie 16:52
Joanna Filipek

Joanna Filipek specjalista ds
sprzedaży, Hensen,
www.hensen.pl

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje

Serdecznie zapraszam na szkolenia, które odbędą się Warszawie:

31.03.2011 Zarządzanie projektem unijnym

01.04.2011 Księgowość i zasady rozliczeń projektów unijnych

20.04.2011 Fundusze unijne dla obszarów wiejskich, w tym fundusz sołecki - wytyczne , wdrażanie

11-12.05.2011 Specjalista ds. pozyskiwania i obsługi Funduszy Unijnych - certyfikowany kurs

UWAGA: na wszystkie szkolenia kwietniowe obowiązuje WIOSENNA PROMOCJA

Serdecznie zachęcam do zapoznania się z ofertą,
Joanna FilipekJoanna Filipek edytował(a) ten post dnia 07.03.11 o godzinie 15:37

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje

Cracovia Salesman – Skuteczny przedstawiciel handlowy woj. małopolskie

Witam serdecznie,

zapraszamy na bezpłatny cykl szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Kolejnym celem jest wzrost wyników sprzedażowych przedstawicieli handlowych oraz poprawa wyników sprzedaży firm uczestniczących w projekcie.

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

• wykształcenie co najmniej średnie
• zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego
• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat
• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto

Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana (lecz za zgodą pracodawcy).

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

• Skuteczna autoprezentacja
( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:
w maju i czerwcu (I grupa)
w czerwcu i lipcu (II grupa)
w lipcu i sierpniu (III grupa)
w sierpniu i wrześniu (IV grupa)
we wrześniu i październiku (V grupa)

Informacje o projekcie znajdziesz również na stronie http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...


Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie i 6 dni szkoleń wyjazdowych
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe

• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:

Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Kontakt:

Wioleta Dembek, Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
telefon: 508899332

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

konto usunięte

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje

Szanowni Państwo!

DC Edukacja sp. z o.o. ośrodek we Wrocławiu zaprasza na BEZPŁATNE SZKOLENIA m.in. z zakresu obsługi Word, Excel, PowerPoint, Access Project oraz obsługa komputera i Internetu, które realizowane będą w ramach projektu:
„Bądź gotowy na Euro 2012 – szkolenia informatyczne dla pracowników z branż: hotelarstwo, turystyka, gastronomia i obsługa imprez masowych z woj. dolnośląskiego”.

Dodatkowe informacje o projekcie można uzyskać dzwoniąc na numer 71 348 81 19 lub pod adresem http://www.euro2012.edukacja.com

Zapraszamy!

konto usunięte

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje

zapraszam do udziału w projekcie "Akademia Zarządzania Zasobami Ludzkimi w MSP w woj. śląskim"

więcej na stronie http://akademia-zzl.pl
Katarzyna W.

Katarzyna W. partnerstwa lokalne,
badania, aktywizacja
społeczności lo...

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje

[Zaproszenie] Konferencja dot. zrównoważonego rozwoju Warszawa 18 - 19 kwietnia

Witam serdecznie,

Zapraszamy na IV Doroczną Konferencję na Rzecz Aktywizacji i Rozwoju Społeczności Lokalnych organizowaną przez Krajowy Ośrodek EFS wspólnie ze Stowarzyszeniem Centrum Wspierania Aktywności Lokalnej CAL.
Konferencja odbędzie się w Warszawie w dniach 18 - 19 kwietnia w Fortecy, ul. Zakroczymska 12.

Celem tegorocznej konferencji jest promowanie idei zrównoważonego rozwoju jako jednej z polityk horyzontalnych Unii Europejskiej.

Przekonani jesteśmy, że angażowanie społeczności lokalnych to jeden z kluczy do zrównoważonego rozwoju, dlatego chcielibyśmy stworzyć Państwu przestrzeń do wspólnej pracy, dyskusji i innowacji w tym zakresie.

Ponadto podczas konferencji zapewniamy uczestnikom nocleg oraz opiekę nad dziećmi w wieku od 2 - 5 lat (liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń).

Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie: http://konferencje.roEFS.pl w zakładce IV Konferencji

Serdecznie zapraszamy!

Krajowy Ośrodek EFS
Centrum Projektów Europejskich
konferencja@roEFS.pl

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje

Marketing internetowy: jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy? (szkolenie dla osób i firm z woj. mazowieckiego)

Opis i cele szkolenia

Szkolenie pozwoli przyjrzeć się praktycznym aspektom biznesowej obecności Państwa firmy w internecie. Będziemy pracować nad strategią e-marketingową w kontekście tradycyjnej działalności firmy, co pozwoli nabrać pewności, że jest ona spójna i wyznacza właściwy kierunek działania.

1. Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
2. Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
3. Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis. Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.
4. Nauczymy się konkretnych metod tworzenia bazy adresowej, budowania relacji z klientem, wzmacniania zaufania do marki i produktów firmy.
5. Poznamy reguły promowania, budowania marki i zaufania, wzmacniania relacji z klientami, tworzenia społeczności wokół naszej firmy z wykorzystaniem najważniejszych polskich i zagranicznych mediów społecznościowych.
6. Sklep internetowy, czyli jak sprzedawać i w jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo i wygodę klientom dokonującym płatności drogą elektroniczną.

Adresaci

Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Co oferujemy?
szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów;
profesjonalne materiały szkoleniowe;-certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu;
obiady i przerwy kawowe;
noclegi dla osób z poza Warszawy;
ubezpieczenie na czas szkolenia;
możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń;
pomoc przy składaniu aplikacji.

Liczba uczestników: 10 osób

Liczba dni: 2 dni

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych

Termin szkolenia: 5-6 maj 2011 r.

Miejsce: Warszawa

KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIACH:
269,42 zł na 1 osobę dla samozatrudnionych, właścicieli i pracowników mikro i małych firm, (tj. 20% wartości szkolenia).
404,14 zł na 1 osobę dla właścicieli i pracowników średnich firm, (tj. 30% wartości szkolenia)
Piotr Chmielewski

Piotr Chmielewski Przedsiębiorca,
doradca,
szkoleniowiec
http://AkademiaRoz..
.

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje

Zapraszamy na bezpłatny cykl szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje, rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Przyczyni się tez do poprawy wyników sprzedaży Twoich i Twojej firmy.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, osób zajmujących się obsługą klienta, o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach z województwa małopolskiego ORAZ do osób prowadzących własną działalność gospodarczą z województwa małopolskiego.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

• wykształcenie co najmniej średnie

zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego ALBO prowadzenie własnej działalności gospodarczej zarejestrowanej w tym województwie

• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat (dotyczy zatrudnionych) lub prowadzenie własnej działalności nie dłużej niż 2 lata

• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto (zatrudnieni) ALBO średni dochód miesięczny nie mniejszy niż 2740,31 zł brutto (dotyczy przedsiębiorców)

Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana.

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

• Skuteczna autoprezentacja ( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
• Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
• Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
• Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
• Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
• Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
• Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
• Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:

w maju i czerwcu (I grupa)
w lipcu i sierpniu (II grupa)
w sierpniu i wrześniu (III grupa)
we wrześniu i październiku (IV grupa)

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe
• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:
Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Kontakt:
Piotr Chmielewski
telefon: 600633610

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Piotr Chmielewski

Piotr Chmielewski Przedsiębiorca,
doradca,
szkoleniowiec
http://AkademiaRoz..
.

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje

Zapraszamy na bezpłatny cykl szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje, rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Przyczyni się tez do poprawy wyników sprzedaży Twoich i Twojej firmy.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, osób zajmujących się obsługą klienta, o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach z województwa małopolskiego ORAZ do osób prowadzących własną działalność gospodarczą z województwa małopolskiego.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

• wykształcenie co najmniej średnie

zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego ALBO prowadzenie własnej działalności gospodarczej zarejestrowanej w tym województwie

• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat (dotyczy zatrudnionych) lub prowadzenie własnej działalności nie dłużej niż 2 lata

• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto (zatrudnieni) ALBO średni dochód miesięczny nie mniejszy niż 2740,31 zł brutto (dotyczy przedsiębiorców)

Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana.

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

• Skuteczna autoprezentacja ( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
• Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
• Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
• Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
• Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
• Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
• Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
• Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:

w maju i czerwcu (I grupa)
w lipcu i sierpniu (II grupa)
w sierpniu i wrześniu (III grupa)
we wrześniu i październiku (IV grupa)

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe
• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:
Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Kontakt:
Piotr Chmielewski
telefon: 600633610

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Maria D O.

Maria D O. Projektopisarz

Temat: ogłoszenia / szkolenia / konferencje

Wioleta D.:
Marketing internetowy: jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy? (szkolenie dla osób i firm z woj. mazowieckiego)

A może coś więcej? :)
Gdzie, co i jak?



Wyślij zaproszenie do