konto usunięte
Temat: Logotypy patronów medialnych na materiałach projektu
Wprawdzie wysmarowałam pismo w poniższej sprawie do wydziału promocji w IP i cierpliwie czekam na odpowiedź, ale gdyby ktoś z Was miał doświadczenia w podobnej materii, to będę wdzięczna za podzielenie się :)Do realizacji projektu mają być pozyskani stali i długofalowi (1,5-2 lata) patroni medialni - jedna gazeta regionalna, jedno radio plus ew. jakiś portal internetowy. Zostaną zawarte z nimi umowy, określające wzajemne świadczenia, będą one miały charakter barterowy (typu "wasz banner na naszej konferencji", itp.) i niefinansowy. Patroni nie będą partnerami projektu. Czy w tej sytuacji na materiałach promocyjnych projektu można umieszczać ich logotypy - przy założeniu, że będzie to w innej sekcji plakatu/ulotki/strony WWW itp. aniżeli właściwa, obligatoryjna informacja o finansowaniu z EFS?
Zastanawiam się nad tym również dlatego, że mieliśmy w poprzednim okresie programowania (PIW EQUAL) nieprzyjemność z tym związaną - do eventu organizowanego w ramach projektu pozyskaliśmy patrona medialnego i jego logo znalazło się na plakacie reklamującym imprezę (finansowanym z budżetu projektu). Kontrola wpadła w szewską pasję, że śmiemy umieszczać jakiekolwiek inne logotypy poza unijnymi i partnerów projektu - i trzeba było grubo się tłumaczyć z niekomercyjnego udziału patrona w wydarzeniu.
A tymczasem Wytyczne oznaczania projektów nic wprost nie mówią na ten temat...