konto usunięte
Temat: Szkolenie Windykacja
Zapraszam na szkolenie.NEGOCJACJE WINDYKACYJNE
http://trenerbiznesu.com.pl/aktualnosc-testowa
Techniki prowadzenia rozmów z dłużnikiem w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym
Po szkoleniu uczestnicy będą:
•Potrafili rozpoznać typowe postawy klientów podczas rozmowy windykacyjnej, a poprzez to będą mogli stosować skuteczne techniki budowania współpracy nawet z trudnymi partnerami.
•Znali najważniejsze reguły rozmów windykacyjnych, dzięki którym będą mogli wybrnąć z trudnych sytuacji. Wiedzieli jak wzmocnić swoją skuteczność negocjacyjną poprzez świadome stosowanie technik komunikacyjnych.
•Będą wiedzieli na czym polega i z jakich elementów składa się warsztat efektywnego windykatora.
•Posiadali dokumenty certyfikujące odbycie szkolenia windykacyjnego.
Program szkolenia:
Dlaczego ludzie nie wywiązują się ze swoich zobowiązań ?
-Postawa i nastawienie w negocjacjach windykacyjnych.
-Powody dla których ludzie nie płacą pieniędzy ?
-Sankcje jakie mogą być wobec nich zastosowane.
Warsztat komunikacyjny:
-Podstawowe techniki komunikacyjne, kontrolowanie rozmowy, zadawanie pytań
parafraza, dowartościowanie
-Wykorzystanie mowy ciała w negocjacjach windykacyjnych,
-Pierwsze wrażenie dostrojenie i prowadzenie
Struktura rozmowy windykacyjnej
-Zapoznanie ze struktura rozmowy windykacyjnej.
-Efektywny kontakt z klientem
-Typologia klientów pod kątem ich strategii działania i dopasowanie odpowiedniego sposobu prowadzenia rozmowy windykacyjnej.
-Uzyskiwanie zobowiązań
-Logarytmy rozmów
Typy klientów windykacyjnych i metody radzenia sobie z nimi
-Klient broniący się na „biedę”
-Klient broniący się a co mi zrobicie
-Klient pozornie układny
-Klient urażony osobiście
-Inne typy
Windykacja telefoniczna
-nawiązanie kontaktu
-wykorzystanie technik komunikacyjnych
-zbieranie informacji
-ustalanie zobowiązania
-wywieranie wpływu poprzez zastosowanie odpowiednich technik
-wychwytywanie sprzeczności w argumentacji klienta
Podsumowanie szkolenia
-„Gra z konfliktem” opcjonalnie czynniki i warunki, które powodują, że ludzie chcą ze sobą współpracować
- Pytania , ewaluacja, certyfikaty
TERMIN SZKOLENIA: I tura 24/04
MIEJSCE: WARSZAWA
KOSZT: 599 PLN, kolejna osoba z tej samej firmy 499 PLN
KONTAKT: e-mail: spietrzyk@trenerbiznesu.com.pl,
Tel. 0 600-400-113Sylwester P. edytował(a) ten post dnia 18.03.09 o godzinie 10:39