Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia Ogłoszenie

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 21 wrzesień 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia Ogłoszenie

.Marta Sykut edytował(a) ten post dnia 16.08.12 o godzinie 15:55

konto usunięte

Temat: Szkolenia Ogłoszenie


Obrazek



Obrazek


PATS to specjalistyczny program szkoleniowo – trenerski nastawiony na praktyczne przekazywanie wiedzy osobom docelowo chcącym pracować w tzw. siłach sprzedaży jako doświadczony Trener Sprzedaży.

Nasza Akademia działa pod patronatem House of Minds Sp. z o.o. – firmy o ugruntowanej pozycji na rynku szkoleń od przeszło 8 lat.

Dzięki wysokim standardom nauczania jak również wymagającej certyfikacji każdy absolwent PATS to ceniony i rozpoznawalny na rynku szkoleniowym Trener Sprzedaży.

Dlaczego warto nam zaufać ?

Gwarancja bezpieczeństwa – w PATS najważniejszą wartością jest Twoje zadowolenie.
Jeżeli w ciągu dwóch pierwszych dni zajęć dojdziesz do wniosku, że nie spełniają one Twoich oczekiwań to możesz się wycofać a my zwrócimy Ci pieniądze bez zadawania zbędnych pytań. U nas nie kupujesz przysłowiowego „kota w worku”.

Małe grupy - Grupy, które prowadzimy są nieliczne, dlatego mamy czas dla każdego uczestnika z osobna. Daje Ci to możliwość przyswojenia przekazywanej przez nas wiedzy w komfortowych warunkach.

Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka – w Akademii stawiamy ogromną wagę na konkretną praktykę. Wszystkie nasze zajęcia mają charakter warsztatowy, dzięki czemu możesz szlifować swój warsztat pracy.

Telekonferencje, konsultacje, e-mentorning – PATS nigdy nie zostawia swoich absolwentów samych sobie. Po odbytym szkoleniu przez następne 6 miesięcy masz możliwość uczestnictwa w miesięcznych, tematycznych telekonferencjach prowadzonych przez naszych trenerów. Co więcej raz w tygodniu, każdy z naszych trenerów prowadzi dwugodzinny dyżur telefoniczny dla absolwentów Akademii, dzięki czemu pozostajesz pod naszymi „skrzydłami” przez dłuższy okres czasu. Na co dzień prowadzimy także tzw. e-mentoring, który jest skuteczną formą komunikacji między trenerami, a absolwentami Akademii.

Seminaria trenerskie – raz na kwartał organizujemy seminaria trenerskie podczas których otrzymujesz najnowszą wiedzą z danej kategorii tematycznej.

Dostęp do ekskluzywnego forum PATS – po zakończeniu Akademii otrzymujesz dostęp do Forum PATS, gdzie z innymi uczestnikami i trenerami możesz dzielić się swoją wiedzą, doświadczeniami, spostrzeżeniami.

Staż trenerski i możliwość dalszej współpracy – po zakończeniu Akademii masz możliwość odbycia bezpłatnego stażu trenerskiego, dającego możliwość zdobycia Ci cennego doświadczenia. Najlepszym proponujemy współpracę w prowadzeniu z nami szkoleń.
Nie czekaj! Dołącz do naszego grona już dziś – zapraszamy.

Pamiętaj, aby odebrać przygotowany Ciebie dla prezent – e-booka: „Taktyki negocjacyjne w biznesie”.
Wystarczy, że podasz swój e-mail, a już dzisiaj znajdzie się on na Twojej skrzynce.

Informacje o rekrutacji, opłatach, harmonogramie na http://pats.com.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia Ogłoszenie


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:

Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 19.09.2012 Warszawa

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.

Trening umiejętności menedżerskich 21.09.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Trening asertywności 26.09.2012 Warszawa

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście do funkcjonowania
w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka wyrażania w sposób otwarty własnych
emocji, to sposób na życie zgodnie ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza
teorię asertywności oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy stawiać granice
i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować założone cele.

Zarządzanie sobą w czasie 28.09.2012 Warszawa

Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie
umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy. Główny nacisk kładziemy na organizację pracy,
efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań.
Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania
Czasem - ISZC.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Dawid Minda

Dawid Minda Główny Informatyk,
Life Master

Temat: Szkolenia Ogłoszenie


Obrazek
Agnieszka Zagajewska

Agnieszka Zagajewska HR Business Partner

Temat: Szkolenia Ogłoszenie

Firma szkoleniowa NERAIDA zaprasza na szkolenie otwarte z zakresu SKUTECZNEJ PREZENTACJI

Cele szkolenia:

‒ poznanie teorii skutecznej autoprezentacji
‒ nabycie i rozwój zdolności świadomego kierowania własnym wizerunkiem i wpływania na ocenę własnej osoby przez odbiorców
‒ poznanie własnych zalet i słabości w kontekście wystąpień publicznych
‒ poznania cech osobowościowych przydatnych dobremu prezenterowi
‒ doskonalenie pamięci, przydatne dla prezenterów, mówców, referentów
‒ sprawdzenie w praktyce stopnia sprawności w wystąpieniach publicznych
‒ poznanie i ćwiczenie zastosowania chwytów językowych w przekazie ustnym i pisemnym

Program szkolenia:

1. Integracja – wpisana w treść szkolenia. Prezentacja na czas uczy selekcji treści i umiejętności zarządzania sobą w czasie wystąpienia;

2. Efekt pierwszego wrażenia – budowanie dobrego pierwszego wrażenia w komunikacji, jego elementy, uświadamianie wagi postawy asertywnej i pewności siebie w pierwszym kontakcie;

3. Kontakt wzrokowy – począwszy od analizy roli dobrej prezentacji uczestnicy wdrażani są w poszczególne elementy prawidłowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Na tym etapie ćwiczą prawidłowy kontakt wzrokowy, dowiadują się o zasadach percepcji informacji przed odbiorcę wystąpienia publicznego;

4. Postawa ciała i gestykulacja – uczestnicy ćwiczą prawidłową postawę ciała w procesie wystąpień publicznych, a także poznają znaczenie najpopularniejszych gestów i ich wpływ na odbiorcę;

5. Przygotowanie wystąpienia – pytania na wstęp – analiza procesu przygotowania planu wystąpienia, ustalenia jego celu, chwytów językowych, doboru adekwatnych argumentów;

6. Analiza publiczności – rozróżnianie typów odbiorców, różnych grup słuchaczy. Decyzje werbalne i metodyczne jako efekt świadomej analizy struktury publiczności. Omówienie ryzyka konfliktu w odbiorcą;

7. Struktura wystąpienia – wstęp i zakończenie. Cechy dobrego wstępu i jego elementy werbalne, rola wstępu i zakończenia w kreowaniu dobrego wizerunku mówcy;

8. Trema w wystąpieniach – techniki radzenia sobie z tremą przed wystąpieniem i w jego trakcie. Kontrola stresu. Budowanie pewności siebie mówcy;

9. Wystąpienia uczestników – dłuższe, przygotowane po poprzednim dniu wystąpienia uczestników, jako praktyczna demonstracja kompetencji nabywanych we wcześniejszych modułach szkolenia. Szczegółowa analiza zaprezentowanych wystąpień, informacja zwrotna od grupy i trenera;

10. Chwyty językowe – identyfikacja i analiza chwytów językowych przydatnych w retoryce wystąpień publicznych i w tekście pisanym. Podkreślenie znaczenia metod analizy retorycznej i ich realizacja;

11. Środki stylistyczne – analiza na podstawie materiałów środków stylistycznych służących budowaniu profesjonalizmu wystąpienia (a także wypowiedzi pisemnej) w aspekcie językowym;

12. Językowa kreatywność - twórcza praca nad wzbogacaniem swojego słownictwa i czerpania z własnego potencjału kreatywnego myślenia i komponowania wypowiedzi a także pobudzania dowcipu.

Szkolenie poprowadzi: Piotr Wiroński

Piotr Wiroński - Doktor nauk humanistycznych, specjalizacja: językoznawstwo. Od 2005 r. posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania. Ponad 6000 godzin szkoleniowych, także dla trenerów. Prowadził szkolenia m.in. w Akademii Mistrzów Treningu.
Od 2004 r. członek władz Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania Matrik, obecny Wiceprezes. Twórca, założyciel i od początku istnienia (2005 r.) Koordynator Małopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania. Prowadzi stałe zajęcia m. in. na Uniwersytecie Pedagogicznym i Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Twórca licznych programów i narzędzi autorskich, autor publikacji, w tym książkowych, z zakresu trenerstwa i edukacji. Laureat nagrody „Bene Merenti”, wręczonej podczas uroczystej sesji Rady Miasta Krakowa, a także medalu za działalność samorządową

Specjalizacje szkoleniowe: wystąpienia publiczne, język w biznesie, komunikacja interpersonalna, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, negocjacje, kampania wyborcza.

Informacje logistyczne:

Termin: 25 – 26 października 2012 (czwartek – piątek)
Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
Miejsce: centrum Krakowa
Cena: 550 zł brutto

Cena zawiera:
- Bogate materiały szkoleniowe;
- Zaświadczenie o uczestnictwie;
- Obsługę poszkoleniową uczestników;
- Serwis kawowy;

Zniżki:
- dla studentów;
- dla dotychczasowych klientów oraz grup zorganizowanych;

Zapisy:
- mailowo ( szkolenia@neraida.pl)
- telefonicznie (535 354 505)

Zapraszamy!Agnieszka Ziemiowska edytował(a) ten post dnia 21.09.12 o godzinie 09:44
Piotr Wojciekiewicz

Piotr Wojciekiewicz Trener/Konsultant,
Schenk Institute

Temat: Szkolenia Ogłoszenie

Jeśli chcesz podnieść kompetencje trenerskie w ramach szkoleń dofinasowywanych przez PARP to masz wyjątkową okazję wziąć udział w 4 edycji którą będziemy
tym razem realizować w Gdańsku. Rekrutacja trwa do 4. października. Sprawdź warunki uczestnictwa: http://www.schenk.pl/index.php?m=15&n=98&l=14&lang=pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia Ogłoszenie

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie: "Narzędzia do identyfikacji i analizy potrzeb oraz diagnozy organizacji".

w 100% dofinansowane z EFS

Termin szkolenia: 3-6 października 2012

Prowadzący: Janusz Grząśko i Marian Kulig

Miejsce szkolenia: Kraków

W programie:
· Identyfikacja potrzeb na poziomie strategicznym - analiza wyzwań w otoczeniu firmy, wybrane narzędzia analizy strategicznej
· Identyfikacja w obszarze organizacyjnym - struktura i jej adekwatność, dojrzałość organizacji, praktyczne narzędzia diagnozy organizacji
· Identyfikacja potrzeb w obszarze personalnym - badanie obszaru kompetencyjnego
· Identyfikacja potrzeb w poszczególnych obszarach specjalistycznych - marketing, sprzedaż, produkcja
· Diagnoza kultury i stylu organizacji - użyteczne modele i narzędzia do diagnozy kultury organizacyjnej
· Analiza danych i formułowanie rekomendacji - narzędzia analizy danych, struktura raportu
· Przekładanie rekomendacji na działania szkoleniowe i doradcze w organizacji.

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera", który jest skierowany do trenerów z doświadczeniem na poziomie minimum 80 godzin przeprowadzonych szkoleń, gdzie odbiorcami byli przedsiębiorcy, bądź pracownicy przedsiębiorców. Uczestnicy muszą także spełniać wymóg formalny związany z zatrudnieniem. Więcej na: http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/?q=rekrutacja

Więcej informacji o projekcie i realizowanych w ramach niego kursach znajdziecie na http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/
magdalena.kropidlowska@matrik.pl, tel. 606 205 009

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia na szkoleniu:)

konto usunięte

Temat: Szkolenia Ogłoszenie


Obrazek

Szkoła Team Coachingu powstała w oparciu o wieloletnie doświadczenie Beaty Rycembel i Joanny Zawady-Kubik w prowadzeniu procesów team-coachingowych, warsztatów szkoleniowo-rozwojowych dla biznesu oraz bogatą wiedzę zdobytą na międzynarodowych szkoleniach.

Program Szkoły Team Coachingu bazuje na najskuteczniejszych umiejętnościach i narzędziach, które Beata i Joanna wykorzystują pracując z firmami na rynku polskim. Wiedza, która dysponują pochodzi z różnych obszarów: team - coachingu, coachingu relacji, przywództwa, komunikacji, zarządzania, a nawet duchowości i fizyki kwantowej. Każda technika była wielokrotnie sprawdzone w praktyce.

Program obejmuje 3 moduły po 3, 2 i 2 dni i jest w trakcie akredytacji ICF.

Szczegóły tutaj :)
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia Ogłoszenie


Obrazek


Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
swojej nowej roli – roli menedżera.

Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
obsługi Klienta
pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
ze stosowania nowych rozwiązań.

Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
Szkolenie jest skierowane
do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
coachingowej.


Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Agata Samsel

Agata Samsel Ludzie wierzą, że
aby zdobyć sukces
trzeba wcześniej
wsta...

Temat: Szkolenia Ogłoszenie

Szkolenie Coaching Clinic®
Warszawa 22-23 październik 2012 roku

OPIS COACHING CLINIC®
Coaching Clinic® to warsztat, który został stworzony przez Coach U w 1997 roku i od tego czasu jest stale doskonalony. Obecnie oferujemy 5-tą wersję warsztatu, w którym wzięło dotychczas udział ponad 100.000 menedżerów i liderów na całym świecie.
Warsztaty precyzyjnie skonstruowane tak, aby przekazać liderom praktyczne umiejętności coachingowe oraz przygotować ich do wdrożenia w organizacji coachingu jako skutecznego sposobu zarządzania pracownikami.

Warsztat wyrównuje poziom kompetencji przywódczych wśród kadry menedżerskiej. Umożliwia zbudowanie spójnej kultury coachingowej m.in. poprzez ujednolicenie oddziaływań rozwojowych na szczeblu menedżerskim i standaryzację wykorzystywanych narzędzi. W trakcie warsztatu menedżerowie:
- dowiadują się jak zastosować coaching, by wzrosła ich efektywność jako menedżerów i przywódców;
- dowiadują się jak wykorzystać coaching, by polepszyć swoje wyniki biznesowe;
- uczą się jak usprawnić komunikację w firmie poprzez podejście coachingowe;
-poznają praktyczny model rozmowy coachingowej, który mogą natychmiast zastosować w zarządzaniu pracownikami;
- odkrywają coaching jako efektywne podejście do zarządzania rozwojem pracowników;
- poznają coachingowe sposoby zwiększania motywacji pracowników, ich satysfakcji z pracy i zaangażowania w realizację osobistych celów zawodowych oraz celów firmy.

Co wyróżnia warsztat Coaching Clinic®

1. Warsztat został stworzony przez Coach U w 1997 roku i od tego czasu jest stale doskonalony. Obecnie oferujemy 5-tą wersję warsztatu. W warsztacie wzięło dotychczas udział ponad 100.000 menedżerów i liderów na całym świecie.
1. Warsztat pomaga uczestnikom wypracować swoją rolę jako lidera-coacha lub menedżera coacha.
2. Coaching jest traktowany jako jeden z niezbędnych stylów przywództwa. Inne, dyrektywne style przywództwa traktowane są podczas warsztatu jako równie ważne i odgrywające istotną rolę w zarządzaniu.
3. Podczas warsztatu pracujemy na postawach. Opieramy się na założeniu, że coachingowe podejście do zarządzania wymaga nie tylko opanowania pewnych metod, lecz także wypracowania postaw wobec podwładnych i współpracowników opartych na partnerstwie i zaufaniu.
4. Uczestnicy otrzymują konkretne narzędzia pozwalające im na prowadzenie rozmów coachingowych bezpośrednio po warsztacie. Jednym z narzędzi przekazywanych podczas warsztatu jest model rozmowy coachingowej składający się z 5 precyzyjnie opisanych kroków.
5. Uczestnicy mają okazję do określenia swojego stylu funkcjonowania w roli coacha lub osoby coachowanej. Służy im do tego model czterech stylów coachingowych, PCSI. Model ten pozwala uczestnikom określić typ swoich współpracowników i podwładnych, i dzięki temu poprawić komunikację z nimi.
6. Warsztat ma wysoce interaktywny charakter. Prezentacja i wykład wypełniają ok. 20% czasu programu. Pozostały czas poświęcony jest na:
a. ćwiczenia w parach – odgrywanie roli coacha i coachowanego;
b. ćwiczenia w podgrupach – od 2 do 4 podgrup;
c. dyskusje moderowane przez trenera;
d. ćwiczenia indywidualne – m.in. kwestionariusze, plany działania.
7. Podczas warsztatu uczestnicy stopniowo opracowują swój plan działania w zakresie doskonalenia umiejętności coachingowych i wdrażania coachingu w swojej praktyce zarządzania.
8. Podczas warsztatu uczestnicy omawiają warunki i bariery wdrożenia coachingu w swojej organizacji.
9. Trenerzy prowadzący warsztaty posiadają bogate doświadczenie biznesowe i wieloletnią praktykę w charakterze executive coachów, dzięki czemu w sposób wiarygodny pokazują, jak łączyć rolę lidera i coacha.
10. Uczestnicy mają do dyspozycji bogate materiały: obszerne i atrakcyjne graficznie podręczniki zawierające szczegółowy opis każdego modułu, a jednocześnie będące książką do ćwiczeń. Otrzymują również użyteczne pomoce pozwalające utrwalić kolejne kroki rozmowy coachingowej.
11. Ukończenie szkolenia poświadczone jest certyfikatem.

Więcej info

info@ coachu.pl

http://coachu.pl
Piotr Wojciekiewicz

Piotr Wojciekiewicz Trener/Konsultant,
Schenk Institute

Temat: Szkolenia Ogłoszenie

Bezpłatna Szkoła Trenerów – zostały ostatnie miejsca!

Serdecznie zapraszam, przypominam, że tym razem szkolimy w Gdańsku. Informacje o warunkach uczestnictwa: http://www.schenk.pl/index.php?m=15&n=98&l=14&lang=pl
Piotr Wojciekiewicz

Piotr Wojciekiewicz Trener/Konsultant,
Schenk Institute

Temat: Szkolenia Ogłoszenie

Bezpłatna Szkoła Trenerów- zostały ostatnie miejsca!

W związku z powodzeniem poprzednich edycji kolejny raz zapraszam do udziału w szkoleniach. Jeśli chcesz podnieść kompetencje trenerskie w ramach szkoleń dofinasowywanych przez PARP to masz wyjątkową okazję wziąć udział w 4 edycji którą będziemy
tym razem realizować w Gdańsku. Sprawdź warunki uczestnictwa: http://www.schenk.pl/index.php?m=15&n=98&l=14&lang=pl

Zapraszam serdecznie
Izabella Juraś

Izabella Juraś Partner w rekrutacji
i rozwoju
pracowników

Temat: Szkolenia Ogłoszenie

Bezpłatne seminarium: Rozwój organizacji - nowa rola HR

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym seminarium "Rozwój organizacji - nowa rola HR", które poświęcone jest nowej roli hr’owców w obszarze rozwoju organizacji i uczenia się organizacyjnego.

Seminarium organizowane w następujących miastach i terminach:
Wrocław – 05.11.2012
Gdańsk – 07.11.2012
Toruń – 19.11.2012
Warszawa – 26.11.2012
Katowice – 03.12.2012


Więcej informacji wraz z formularzem rejestracyjnym znajdą Państwo na stronie: http://www.clsystems.eu/Seminaria_RO

Serdecznie zapraszamy!
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia Ogłoszenie

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 października 2012, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: Szkolenia Ogłoszenie

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia Ogłoszenie


Obrazek


Prezentacja, która zapiera dech!

Firma „W stronę rozwoju” oferuje szkolenia, które pomagają opanować nie tylko wszystkie techniki prezentacji, ale i tremę – czasem największego wroga nawet najlepiej przygotowanej do wystąpienia osoby. Przybranie odpowiedniej postawy, gesty, mimika oraz tembr głosu mają ogromny wpływ na odbiór tego, co mówimy. Dlatego każde wystąpienie jest nagrywane, a następnie omawiane. Dzięki temu mamy szansę uświadomić sobie zazwyczaj nieuświadamiane przez nas komunikaty niewerbalne. By zaś okiełznać publiczność, przedstawimy techniki zapewniające zainteresowanie słuchaczy i ich aktywność, a także „taktyki” postępowania w trudnych sytuacjach. 60 procent czasu przeznaczonego na ćwiczenia pozwoli na praktyczne przećwiczenie teorii i omówienie każdego problemu.

Kontakt w sprawie szkolenia:

Sztuka prezentacji szkolenia

Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

konto usunięte

Temat: Szkolenia Ogłoszenie

Zapraszam na szkolenie otwarte WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I AUTOPREZENTACJA

CELE SZKOLENIA:

‒ poznanie teorii skutecznej autoprezentacji
‒ nabycie i rozwój zdolności świadomego kierowania własnym wizerunkiem i wpływania na ocenę własnej osoby przez odbiorców
‒ poznanie własnych zalet i słabości w kontekście wystąpień publicznych
‒ poznania cech osobowościowych przydatnych dobremu prezenterowi
‒ doskonalenie pamięci, przydatne dla prezenterów, mówców, referentów
‒ sprawdzenie w praktyce stopnia sprawności w wystąpieniach publicznych
‒ poznanie i ćwiczenie zastosowania chwytów językowych w przekazie ustnym i pisemnym

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Integracja – wpisana w treść szkolenia. Prezentacja na czas uczy selekcji treści i umiejętności zarządzania sobą w czasie wystąpienia;

2. Efekt pierwszego wrażenia – budowanie dobrego pierwszego wrażenia w komunikacji, jego elementy, uświadamianie wagi postawy asertywnej i pewności siebie w pierwszym kontakcie;

3. Kontakt wzrokowy – począwszy od analizy roli dobrej prezentacji uczestnicy wdrażani są w poszczególne elementy prawidłowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Na tym etapie ćwiczą prawidłowy kontakt wzrokowy, dowiadują się o zasadach percepcji informacji przed odbiorcę wystąpienia publicznego;

4. Postawa ciała i gestykulacja – uczestnicy ćwiczą prawidłową postawę ciała w procesie wystąpień publicznych, a także poznają znaczenie najpopularniejszych gestów i ich wpływ na odbiorcę;

5. Przygotowanie wystąpienia – pytania na wstęp – analiza procesu przygotowania planu wystąpienia, ustalenia jego celu, chwytów językowych, doboru adekwatnych argumentów;

6. Analiza publiczności – rozróżnianie typów odbiorców, różnych grup słuchaczy. Decyzje werbalne i metodyczne jako efekt świadomej analizy struktury publiczności. Omówienie ryzyka konfliktu w odbiorcą;

7. Struktura wystąpienia – wstęp i zakończenie. Cechy dobrego wstępu i jego elementy werbalne, rola wstępu i zakończenia w kreowaniu dobrego wizerunku mówcy;

8. Trema w wystąpieniach – techniki radzenia sobie z tremą przed wystąpieniem i w jego trakcie. Kontrola stresu. Budowanie pewności siebie mówcy;

9. Wystąpienia uczestników – dłuższe, przygotowane po poprzednim dniu wystąpienia uczestników, jako praktyczna demonstracja kompetencji nabywanych we wcześniejszych modułach szkolenia. Szczegółowa analiza zaprezentowanych wystąpień, informacja zwrotna od grupy i trenera;

10. Chwyty językowe – identyfikacja i analiza chwytów językowych przydatnych w retoryce wystąpień publicznych i w tekście pisanym. Podkreślenie znaczenia metod analizy retorycznej i ich realizacja;

11. Środki stylistyczne – analiza na podstawie materiałów środków stylistycznych służących budowaniu profesjonalizmu wystąpienia (a także wypowiedzi pisemnej) w aspekcie językowym;

12. Językowa kreatywność - twórcza praca nad wzbogacaniem swojego słownictwa i czerpania z własnego potencjału kreatywnego myślenia i komponowania wypowiedzi a także pobudzania dowcipu.

SZKOLENIE POPROWADZI: PIOTR WIROŃSKI

Międzynarodowy Trener Zarządzania. Szkolenia prowadzi od 15 lat. Polonista, doktor nauk humanistycznych z zakresu językoznawstwa. Jest jednym z najbardziej cenionych w Polsce trenerów z tematu "Wystąpień publicznych". Podczas szkoleń łączy w sobie zawodową pasję, profil wykształcenia i praktyczne podejście oraz doświadczenie trenerskie, co pozwala uczestnikom uczyć się i ćwiczyć w sposób maksymalnie efektywny. Z proponowanego tematu, Piotr Wiroński przeprowadził dotychczas 353 dni szkoleniowych (około 2000 godzin) dla różnorodnych grup uczestników z branży farmaceutycznej, kosmetycznej, budowalnej, przemysłu ciężkiego, a także poza biznesem - w sektorze oświaty, administracji państwowej i organizacji pozarządowych.

Specjalizacje szkoleniowe: wystąpienia publiczne, język w biznesie, komunikacja interpersonalna, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, negocjacje, kampania wyborcza.

INFORMACJE LOGISTYCZNE:

Termin: 13-14 kwietnia 2013r. (sobota – niedziela)
Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
Miejsce: centrum Krakowa
Cena: 550 zł brutto

Cena zawiera:
- Bogate materiały szkoleniowe;
- Zaświadczenie o uczestnictwie;
- Obsługę poszkoleniową uczestników;
- Serwis kawowy;

Zapisy:
- mailowo (szkolenia@neraida.pl)
- telefonicznie (535 354 505)

Zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Szkolenia Ogłoszenie

Zapraszamy na pierwsze w Polsce szkolenie EvaluAction™ – praktyka efektywnych działań po zakończeniu szkolenia.

Przeprowadzanie ewaluacji stało się standardowym działaniem, którego celem jest pomiar „przyrostu” kompetencji po szkoleniu. Najczęściej za pomocą ankiety uczestnicy pytani są o użyteczność szkolenia. Zakłada się przy tym, że pomiędzy zakończeniem szkolenia, a pomiarem wyników zdarzy się „cud” sprawiający, że kompetencje u pracowników pojawią się same.
Jak zatem realnie uzyskać po szkoleniu pożądaną zmianę w postaci transferu kompetencji do codziennej pracy?

Odpowiedzią na to pytanie jest metoda „EvaluAction™, którą prezentujemy na szkoleniu EvaluAction™ – praktyka oceny szkoleń w dniu 12-13 czerwca w Warszawie
. Pozwala ona wdrożyć w organizacji praktykę uczenia się, a przez to w sposób efektywny dokonać transferu kompetencji do codziennej praktyki zawodowej.

Szczegóły znajdą Państwo na stronie:
http://www.clsystems.eu/EvaluAction_-_praktyka_efektyw...


Serdecznie zapraszamy!Karolina Skolska edytował(a) ten post dnia 12.04.13 o godzinie 11:21
Paweł Grzesik

Paweł Grzesik metoda Re-Aktor (a w
środku: coach,
reżyser, trener,
inst...

Temat: Szkolenia Ogłoszenie

Zaproszenie na prezentację teatralnej metody szkoleń biznesowych Re-Aktor

Jesteś HR-owcem, menedżerem, dyrektorem lub właścicielem firmy?

Przyjdź na prezentację innowacyjnej metody szkoleniowej wykorzystującej teatr

Co się tam dzieje?
- pracujesz ze specjalnie przeszkolonymi aktorami, reżyserem-moderatorem i coachem
- ćwiczysz praktyczną umiejętność zarządzania w czasie realistycznych symulacji
- analizujesz całościowy obraz sytuacji, a nie tylko wycinkowe dane
- mierzysz się z realnymi wyzwaniami menedżerskimi, doświadczasz wielu trudności i satysfakcji z ich przezwyciężenia
- podglądając innych uczysz się wykorzystywać swoje zasoby
- generujesz dużą liczbę rozwiązań jednego problemu
- poznajesz pionierską, niebywale skuteczną metodę rozwoju

Kiedy i gdzie?
Piątek 26 kwietnia, g. 11.00-13.00, ul. Bolesława Wallek Walewskiego 4/2 w Krakowie
Przestrzeni do prezentacji użycza firma Inspiring People.

Zgłoś się wysyłając wiadomość
na adres kontakt@re-aktor.pl

W tytule wpisz „Prezentacja Re-Aktora”
W treści podaj:
- imię i nazwisko
- nazwa firmy, który oddział
- zajmowane stanowisko

Wstęp wolny (po zapisie i potwierdzeniu mailem zwrotnym)
Liczba miejsc ograniczona

zobacz filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=VZAwPqiBKx0&feature=pla...
http://www.re-aktor.pl/

Opis pełnej metody
Po ustaleniu tematu specjalnie przeszkoleni aktorzy wraz z reżyserem przygotowują scenariusz spektaklu dotyczący wybranego zagadnienia np. narastających konfliktów w zespole.

Szkolenia zaczynają się od swobodnej i rozluźniającej „rozgrzewki tematycznej”, której celem jest uwolnienie potencjału twórczego uczestników.
Następnie aktorzy odgrywają przygotowany spektakl (ok. 12 minut) ukazujący perypetie menedżera próbującego rozwiązać narastające problemy swojego zespołu.
Kiedy już wszyscy znają doskonale temat, kontekst i przebieg akcji, aktorzy grają ponownie.
Tutaj zaczyna się część najważniejsza, w której uczestnicy szkoleń mogą przerwać spektakl i wcielając się w rolę menedżera szukają rozwiązań trudnej sytuacji. Aktorzy improwizują tak, by interweniującym stworzyć warunki jak najbliższe rzeczywistości.

Metoda jest bardzo skuteczna: uczestnicy mogą wypróbować różne wersje pomysłów, obserwować strategie innych, bezkarnie popełniać błędy i zdobywać realne doświadczenie w pracy z zespołem.

Bardzo ważnym momentem jest refleksja i podsumowanie po zakończonych symulacjach. Dają one szansę na przeanalizowanie wszystkich strategii działań, ujawnienie motywacji, sprawdzenie prawdopodobieństwa i ocenę wdrażanych rozwiązań.

Cykl szkoleniowy zamykają indywidualne sesje coachingowe, połączone z feedbackiem trenerskim. Pozwalają one rozpocząć proces systematycznej pracy nad ćwiczonymi umiejętnościami.

Następna dyskusja:

Bezpłatne szkolenia!! Kraków




Wyślij zaproszenie do