Temat: Wszystko o systemie do zarządzania zadaniami Tassky
Zarządzanie budżetami w Tassky? Żaden problem!!!
Niezbędną informacją dla managera oraz właściciela firmy jest kapitałochłonność podjętych działań oraz (w zależności od organizacji pracy w danym podmiocie) rentowność projektów. Z uwagi na komfort pracy osób zarządzających zdecydowaliśmy się wprowadzić dalsze ułatwienia w tematyce zarządzania budżetami! Zapraszamy do zapoznania się z nowymi funkcjonalnościami!
Budżet na wykonanie zadania
Dzięki nowym funkcjonalnością użytkownik może z łatwością określić zaplanowany budżet na wykonanie pojedyńczego zadania. Takie udogodnienie pozwala monitorować wydatki/finanse z poziomu listy zadań.
Po rozwinięciu zadania, obok jego opisu, daty zakończenia oraz priorytetu znajduje się pole ‘Budżet’. Podwójne kliknięcie w pole umożliwia szybką edycję wprowadzonej kwoty.
Budżet Projektu
Użytkownik może również okreslić budżet projektu do którego będą przypisywane poszczególne zadania. Proces tworzenia nowego projektu jest bardzo podobny do tworzenia nowej kategorii. Wystarczy kliknąć ikonę foldera, która symbolizuje kategorię, wpisać nazwę projektu oraz oznaczyć czy dana kategoria ma być nowym projektem.
Zdefiniowany budżet w widoku dodawnia kategorii będzie wyświetlany zarówno w spisie projektów, jak i na podstronie z projektami (dane o budżetach widoczne będą tylko dla konta administratora/managera).
Istnieje możliwość również określenia budżetu dodanej wcześniej kategorii. Aby to zrobić w zakładce ustawienia należy określić, która z kategorii ma być projektem, a następnie zdefiniować jej budżet.
Tassky informuje (zaznaczając na czerwono) jeżeli aktualny budżet zadań przekroczył budżet zdefiniowany podczas zakładania projektu/kategorii
Do przetestowania nowych ułatwień zachęcamy w szczególności managerów i właścicieli firm! Czekamy na informacje zwrotne z Waszej strony!
Paweł Jurdeczka edytował(a) ten post dnia 13.06.12 o godzinie 08:45