Krzysztof Ziółkowski

Krzysztof Ziółkowski doradca kredytowy

Temat: Wypowiedzenie usług telekomunikacyjnych.

Czy można wypowiedzieć umowę telekomunikacyjną z winy Operatora, jeśli do Abonenta nie można się dodzwonić już ponad 3 tygodnie (od 16 grudnia 2016). W umowie nie ma zawartych żadnych takich możliwości, Abonent według umowy może jedynie składać reklamacje.
Jest jedynie adnotacja, że "...Operator zobowiązuje się, w czasie świadczenia Usług, do zachowania następujących wskaźników: maksymalny czas usunięcia usterki- 48 godzin..."
Czy wcześniej należy wysłać pisma dotyczące np.: żądania usunięcia usterki itp.?
Joanna  Miśkiewicz-Wędro wska

Joanna
Miśkiewicz-Wędro
wska
radca prawny, TRUST
Kancelaria Radcy
Prawnego Joanna
Miśk...

Temat: Wypowiedzenie usług telekomunikacyjnych.

Najpierw proszę sprawdzić jakie możliwości przewiduje regulamin świadczenia usług. Jeśli nie ma tam żadnych postanowień odnoszących się do zaniechania operatora, proszę wystosować do operatora pismo z żądaniem usunięcia usterki (proszę ją dokładnie opisać) i wyznaczeniem terminu 48 h na naprawę. Ponadto proszę zastrzec, że w przypadku braku naprawy rozwiąże Pan umowę z winy operatora ze skutkiem natychmiastowym.
Krzysztof Ziółkowski

Krzysztof Ziółkowski doradca kredytowy

Temat: Wypowiedzenie usług telekomunikacyjnych.

Dziękuję za odpowiedź.
Pismo wysłane drogą elektroniczną. Dostaliśmy standardową auto-odpowiedź o 30-dniowym terminie na reakcję.
Mamy jakoś się upominać po tych 48 godzinach?
Joanna  Miśkiewicz-Wędro wska

Joanna
Miśkiewicz-Wędro
wska
radca prawny, TRUST
Kancelaria Radcy
Prawnego Joanna
Miśk...

Temat: Wypowiedzenie usług telekomunikacyjnych.

Po 48 h, jeśli usterka nadal nie będzie usunięta, proszę wystosować oświadczenie o rozwiązaniu umowy bez wypowiedzenia z tego powodu (proszę w 2-3 zdaniach opisać o co chodzi). Oświadczenie takie najlepiej złożyć w formie pisemnej w salonie operatora i koniecznie wziąć potwierdzenie jego przyjęcia na swojej kopii.
Później piłka będzie po stronie operatora. Jeśli w dalszym ciągu będzie wystawiał faktury i żądał zapłaty, proszę wystosować reklamację z uzasadnieniem, że faktura jest niezasadna, bo skutecznie rozwiązał Pan umowę z winy operatora. Dobrze, by nie zostawiać takich kwestii bez odpowiedzi.



Wyślij zaproszenie do