Angelika
Wysocka-Frej
www.lasense.pl
FOTOGRAFIA CODZIENNA
I NIECODZIENNA
Temat: Wymiana towaru - pomoc ..- zapytanie
Witam,Mam pytanie- zakupilam dzis sprzet notebook, zdazylam dojechac do domu- odpalilam, i zauwazylam ryske ( mala ) na glownej klapie zewnetrznej.
W sklpie gdzie byl kupowany sprzet, gdy sprzedawca go pokazywal nie bylo tego widac, ( zreszta zrobil to bardzo szybko ), odpalil glownie by sprawdzic czy dziala poprawnie komputer.
Pojechalam zatem do sklepu, pokazac wade.
Niestety jedyna opcja , ktora mi zaproponowali bylo zostawienie komputera na czas do 14 dni i napisanie oswiadczenia o wadzie ( ktora jak twierdza ne jest ich wina, bo klienta obowiazkiem jest dokladne obejrzenie przedmiotu zakupu )
I,ze raczej i tak odwolanie zostanie negatywnie rozpatrzone.
Pytanie czy cos w tej sprawie mozna zrobic, czy ktorys art nie mowi o zwrocie towaru / wymianie w ciagu jakiegos czasu ?
Czy jedyne wyjscie to faktycznie napisanie oswiadczenia i oddanie notebooka na 14 dni ??
Czy faktycznie nie mozna wymienic go w sklpie na miejscu ??
Bede wdzieczna za wszelkie info.
Pozdrawiam,
A