konto usunięte
Temat: Rozliczenie
WitamMam następujący problem z jednym klientem. Realizujemy dla niego kompletny serwis, nic rozbudowanego. Jako, że nigdy nie biorę zaliczki z góry, a rozliczam się na etapy i również tutaj tak było. Wykonałem design, wprowadziłem poprawki narzucone przez klienta. Za design zapłacił i otrzymał .psd. Programista potrzebował do rozpoczęcia pracy brief. Klient dostarczył go po bodajże 3 dniach i nie pełny, brakowało treści, ale to najmniejszy problem. Narzucony przez klienta termin był realny, acz te 3 dni to jednak dużo w przypadku tego projektu, programista nie nadążą z realizacją projektu i tutaj się z klientem zgodzę - ewidentnie jest mój i programisty problem. I teraz pojawia się główny problem. Klient żąda ode mnie, abym zwrócił mu jak to nazwał "zaliczkę za wykonaną grafikę, którą otrzymał. Zgodnie z naszą treścią początkowej rozmowy to nie zaliczka, a rozliczenie etapowe za wykonany etap w projekcie.Czy w tym przypadku muszę zwrócić Klientowi tą kwotę, jeśli otrzymał to za co zapłacił i zaakceptował ?
P.S Umowy nie było, projekt nie był duży
Po kilku nowych mailach, dostałem dziś coś takiego
"Może Pan również odmówić, lecz proszę liczyć się z tym, że zostanie Pan przeze mnie obciążony kosztami opóźnienia uruchomienia serwisu (każdy dzień to około 1500 złotych) - jest to możliwe ? cały projekt wart jest 1500 zł i nie ma możliwości aby od razu zaczął przynosić zyski w wysokości 1,5"Jerzy Kulczyk edytował(a) ten post dnia 28.06.10 o godzinie 16:44