Temat: prawo farmaceutyczne - chyba
Jan Leuenberger:
Właśnie pół godziny temu też dotarłem do tego rozporządzenia:-), ale nie byłem pewien jak to rozumieć. Wielkie dzięki za pomoc, szczególnie że pośrednio (chyba) potwierdzasz, że właśnie z tego wynika taki obowiązek. Pozdrawiam.
Witam, odpisałem Ci na innym forum, ale nie zauważyłem, że dyskusja przeniosła się tutaj. Też wskazałem na to rozporządzenie, tyle tylko, że ja nie widzę, żeby był w nim uregulowany obowiązek umieszczania na fakturze wskazanych przez Ciebie informacji.
Nie widzę w tym rozporządzeniu podstawy prawnej.
Jego par. 8 ust. 5 stanowi:
" Procedury, o których mowa w § 7 pkt 4, obejmują:
1) system rejestracji dostaw - w przypadku reklamacji zgłaszanej w trybie pilnym - zapewniający możliwość natychmiastowego zidentyfikowania i skontaktowania się ze wszystkimi odbiorcami danego produktu leczniczego; kierownik hurtowni podejmuje decyzję o poinformowaniu wszystkich odbiorców lub tylko odbiorców serii, której dotyczy reklamacja,
2) zarejestrowanie faktu zwrotu, nieprzyjęcia zwrotu lub reklamacji produktów leczniczych sfałszowanych oraz potwierdzenie przyjęcia tych produktów; w każdym przypadku powinna zostać podjęta decyzja w formie pisemnej co do zniszczenia tych produktów leczniczych."
Nie widzę w tym paragrafie nawiązania do poruszonego przez Ciebie problemu.
Moim zdaniem obowiązku, o którym piszesz nie ma - jeśliby istniał, byłby uregulowany wprost w tym rozporządzeniu. Informacje, o których piszesz wg mnie nie muszą być umieszczane koniecznie na fakturze.
Pozdrawiam,
Tomek
Tomasz Święch edytował(a) ten post dnia 02.09.09 o godzinie 23:41