Ewa
S.
Specjalista ds.
Projektów
Internetowych
Temat: Marketing usług prawnych.
Witam serdecznie,zawodowo zajmuję się m.in. analizą potrzeb i zachowań użytkowników wyszukiwarek internetowych (zarówno tych poszukujących jak i tych pojawiających, bądź pragnących pojawiać się w wynikach wyszukiwań.
Aktualnie próbuję zgromadzić dane z zakresu marketingu polskich usług prawniczych próbując ustalić potencjał narzędzia jakim jest wyszukiwarka internetowa typu Google.
W pierwszej kolejności zapoznałam się z Kodeksem Etyki Adwokackiej oraz Kodeksem Etyki Radcy Prawnego, w szczególności z zapisami nawiązującymi do zasad korzystania reklamy i pozyskiwania klientów.
Próbuję ustalić czy lub w jakim przypadku, z prawnego punktu widzenia, dążenie do obecności odnośnika do strony internetowej kancelarii może być sprzeczne z zasadami etyki adwokackiej bądź radcowskiej.
Zebrałam już nieco materiałów dostępnych w sieci, mam też w związku z tym pewne przemyślenia.
Proszę o wybaczenie, gdyż obecnie ze względów czasowych nie mogę, przytoczyć pełnej definicji funkcji w/w narzędzia oraz form, za pomocą których odnośnik do serwisu kancelarii może się w nim pojawiać.
Na pewno istotnym jest by rozumieć:
- czym jest wyszukiwarka internetowa?
- jak działa?
- czym jest SEM (marketing wyszukiwarek internetowych)?
- czym jest SEO?
- czym są płatne formy reklamy typu PPC?
Będę wdzięczna za opinie czy uwagi tych z Państwa, którym nie sprawi to kłopotu. Być może informacje tu zebrane przysłużą się nam wszystkim.
zapraszam do wymiany myśli i pozdrawiam,
Ewa Sterniczuk