Marcin
Horemski
Kierownik biura,
specjalista ds. BHP
Temat: KPA - doręczanie korespondencji
Witam.Przedsiębiorstwo prowadzi dwie inwestycje w dwóch różnych miejscowościach.
W obu inwestycjach wymagane jest uzgodnienie warunków realizacji przedsięwzięcia przez dyrekcję ochrony środowiska.
Sprawę przygotowuje pełnomocnik, który zna się na środowisku.
Dyrekcja dostaje dokumenty od inwestora (przez pełnomocnika) a następnie wzywa o uzupełnienie braków.
Pismo z wezwanie o braki odnośnie 1 inwestycji przychodzi do samego inwestora a odnośnie drugiej inwestycji do pełnomocnika.
Inwestor wydłuża termin odnośnie 1 inwestycji a o drugiej nic nie wie.
Uzupełniamy braki w wydłużonym terminie ale o uzupełnieniu do 2 inwestycji już inwestor nie wie bo nie otrzymał info od pełnomocnika i termin mija.
Czy może być tak, że jeden urząd doręcza pisma w dwojaki sposób ?
Czy można to jakoś zaskarżyć i przywrócić termin do uzupełnienia braków w tej 2 inwestycji ?
Czy w KPA nie jest tak, że pismo musi otrzymać strona i ew. pełnomocnik ?Marcin Horemski edytował(a) ten post dnia 17.06.10 o godzinie 15:44