Natalia
W.
Specjalista ds. kadr
i płac
Temat: upoważnienie dla biura rachunkowego do elektronicznej...
Witam,chciałabym prosić o informację jak ma wyglądać upoważnienie dla biura rachunkowego do elektronicznej wysyłki pitów, wcześniej biuro rachunkowe wystawiało pity a ja wysyłałam je pocztą. Teraz właścicielka poinformowała kierownika firmy, że potrzebuje upoważnienia do wysyłki elektronicznej, niestety nie powiedziała jak ma wyglądać, a od wczoraj nie odbiera telefonu i nie reaguje na smsowe prośby o przesłanie wzoru. A jak wiadomo do 02.02. trzeba złożyć elektronicznie PIT-4R. W internecie znalazłam informację, że prawdopodobnie chodzi o druk UPL-1. Ale czy biura rachunkowe nie powinno sporządzić takiego dokumentu a pracodawca tylko się podpisać? W poprzednim biurze też wysyłano elektronicznie PIT-y i nie proszono nas o pisanie żadnych upoważnień. Może ktoś pomóc?