Agnieszka Różnicka

Agnieszka Różnicka specjalista ds.
promocji, MultiTrain

Temat: Tablica ogłoszeń

Konferencja "Informatyzacja sądownictwa – systemy wspierające organizację wymiaru sprawiedliwości"
30 marca 2011 r.
Centrum Bankowo – Finansowe "Nowy Świat"
ul. Nowy Świat 6/12
Warszawa


Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji, której tematem będą możliwości nowoczesnych, bezpiecznych i niezawodnych systemów wspierających działanie placówek wymiaru sprawiedliwości.
Eksperci podzielą się z Państwem swoją wiedzą i doświadczeniem oraz zaprezentują rozwiązania stanowiące podstawę efektywnego i sprawnego funkcjonowania sądów.

Na konferencji poruszymy m. in. takie zagadnienia jak:
- protokół elektroniczny,
- obieg dokumentów,
- systemy archiwizacji i składowania,
- bezpieczeństwo informacji, przechowywanych danych,
- systemy wspomagania organizacji rozpraw (SWOR),
- e-wokanda,
- e-sąd.

Swoje uczestnictwo w konferencji potwierdziła już firma Axence Software.

Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat poświadczający uczestnictwo w konferencji.
Jeśli nie mogą Państwo uczestniczyć osobiście, to także zapraszamy do rejestracji. Po konferencji, osoby zarejestrowane, otrzymają dostęp do prezentacji online.

Na konferencję zapraszamy:
Przedstawicieli i pracowników placówek wymiaru sprawiedliwości, m.in.:
- naczelników wydziałów,
- kierowników działów, w tym administrację,
- kierowników działów IT,
- dyrektorów sądów,
- administratorów sieci,
- osób bezpośrednio zajmujących się zarządzaniem i rozwojem infrastruktury IT w instytucjach.

Udział w konferencji dla przedstawicieli powyższych grup jest BEZPŁATNY.

Dokładne informacje i rejestracja na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/automatyzacj...

Kontakt:
Agnieszka Różnicka
email: agnieszka.roznicka@multitrain.pl
tel: 22/ 244 06 42
fax: 22/ 244 25 37Agnieszka Różnicka edytował(a) ten post dnia 09.03.11 o godzinie 14:42
Jarosław Z.

Jarosław Z. trener, Instytut
Szkoleniowy A&D

Temat: Tablica ogłoszeń

Instytut Szkoleniowy A&D Sp. z o.o.
zaprasza na SZKOLENIA DLA SFERY BUDŻETOWEJ

Aktualne terminy:
www.szkolenia-budzetowe.pl

Tematyka

Rachunkowość w Urzędzie

Prawo dla Urzędów

Prawo pracy

Zamówienia publiczne

Projekty Unijne

Profesjonalana obsługa klienta w Urzędzie

Na hasło GOLDENLINE* (wpisane w polu "Uwagi" przy składaniu zamówienia) otrzymają Państwo 5% rabatu.
*Dotyczy szkoleń stacjonarnych.


Zapraszamy.

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Jacek L.

Jacek L. Rozwój nowego
biznesu | Mentoring
- Doradztwo w
biznesie ...

Temat: Tablica ogłoszeń

Firma PTC SECURITY SYSTEMS jest liderem w Polsce w zakresie kompleksowego wdrażania nowoczesnych systemów biometrycznych oraz zbliżeniowych RFID:
- BIOFINGER-KD/RCP
- BIOFINGER-RCP/Mobile
- BIOFACE-KD/RCP
- RFID-KD/RCP
- AFIS : automatyczny system identyfikacji daktyloskopijnej
- e-Commerce na ODCISK PALCA : bezpieczna autoryzacja transakcji finansowych

Posiadamy największe doświadczenie, wykwalifikowaną kadrę oraz doskonale wyposażone zaplecze techniczne. Oferujemy sprawdzone rozwiązania: BIOFINGER-KD/RCP, BIOFACE-KD/RCP oraz RFID-KD/RCP wraz z profesjonalnym (autorskim) oprogramowaniem BIOFINGER/SW niezbędnym w procesie kompleksowego wdrażania systemów Kontroli Dostępu i/lub Rejestracji Czasu Pracy na: ODCISK PALCA, GEOMETRIĘ TWARZY, karty zbliżeniowe RFID lub hasła PIN.

W ofercie firmy PTC SECURITY SYSTEMS znajduje się ponad 150 produktów:
- biometryczne czytniki linii papilarnych
- biometryczne czytniki rozpoznania twarzy
- biometryczne zamki cyfrowe
- czytniki kart zbliżeniowych RFID
- profesjonalne kontrolery dostępu [BMS]
- akcesoria
działających w systemach Kontroli Dostępu + Rejestracji Czasu Pracy na: ODCISK PALCA [BIOFINGER-KD/RCP], GEOMETRIĘ TWARZY [BIOFACE-KD/RCP], karty zbliżeniowe RFID [RFID-KD/RCP] lub hasła PIN.
Irek J.

Irek J. Organizacja pomysłów
ciekawych :)

Temat: Tablica ogłoszeń

Sekrety mobilizacji nieświadomego umysłu do aktywnej i ambitnej
realizacji najważniejszych dla Ciebie celów.


Podczas jednej sesji hipnotycznej
3 różne podróże do nieświadomego umysłu
+
HIPNOTYCZNY PREZENT
Modelowanie Mistrzów (127zł)
(opis produktu) (posłuchaj fragmentu)
ZA DARMO DLA UCZESTNIKÓW SPOTKANIA

Warszawa / 29 marca 2011 r / 18:30 – 21:30
ul. Wilcza 46 Coworking Club

Liczba miejsc ograniczona do 20 osób
o rezerwacji decyduje kolejność zapisów

Koszt spotkania: 50zł

>>Szczegółowe informacje i możliwość rezerwacji<<
Joanna Glazik

Joanna Glazik Koordynator szkoleń,
Ekspert sp. z o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń

Szukam trenerów do przeprowadzenia szkoleń z:
PPOŻ
oraz Ochrony środowiska a obowiązki osób prowadzących działalność gospodarczą.

Proszę o kontakt na adres: szkolenia@szkoleniaekspert.pl

Pozdrawiam

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Karolina Słoczyńska

Karolina Słoczyńska Project Management,
Human Resources

Temat: Tablica ogłoszeń

SZKOLENIOWCY do projektu unijnego poszukiwani!

Obecnie szukam trenerów do realizacji szkoleń w projekcie unijnym dla kobiet, dotyczącym zakładania własnej działalności gospodarczej.

Szukam trenerów do następujących modułów szkoleniowych:
1. NEGOCJACJE HANDLOWE
2. PRAWO PRACY

Negocjacje handlowe:
6h szkolenia realizowanego 1 dnia – 2 dni szkoleniowe (2 grupy po 14 osób, 12h szkoleniowych)
Termin: 15.06.2011; 20.06.2011
Wynagrodzenie: 120 zł brutto za 1h szkolenia

Prawo pracy:
4h szkolenia realizowanego 1 dnia – 2 dni szkoleniowe (2 grupy po 14 osób, 8h szkoleniowych)
Termin: 29-30.06.2011
Wynagrodzenie: 120 zł brutto za 1h szkolenia

SZKOLENIA REALIZOWANE NA TERENIE ŁODZI.
Zainteresowane osoby proszę o kontakt: ksloczynska@hrp.com.pl
Mirosław M.

Mirosław M. Właściciel,
Maciejski Szkolenia
I Konsulting

Temat: Tablica ogłoszeń

http://www.konferencjefarmaceutyczne.pl

OSZCZĘDZA CZAS – JEDNO MIEJSCE W INTERNECIE ELIMINUJE KONIECZNOŚĆ PRZEGLĄDANIA WIELU STRON W SIECI W CELU POSZUKIWANIA OFERT RYNKOWYCH

DAJE SZEROKI WYBÓR OFERT – MOŻLIWOŚĆ WYBORU NAJWŁAŚCIWSZEJ OFERTY WEDŁUG POTRZEB KLIENTA

PRZEDSTAWIA PROFILE FIRM – MOŻLIWOŚĆ WYBORU USŁUG SPOŚRÓD WIELU PREZENTOWANYCH FIRM

PORÓWNUJE OFERTY – MOŻLIWOŚĆ OCENY OFEROWANYCH USŁUG BEZPOŚREDNIO W JEDNYM MIEJSCU

W BIZNESIE - CZAS TO PIENIĄDZ !!!

ZAPISANIE SIĘ DO NEWSLETTER'A DA CI MOŻLIWOŚĆ POZNANIA NA BIEŻĄCO, DODAWANYCH TEMATÓW SZKOLEŃ WARSZTATÓW ORAZ ORGANIZOWANYCH KONFERENCJI

http://www.platformakonferencji.pl

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Grzegorz Guździk

Grzegorz Guździk specjalista ds bhp,
instruktor karatrate

Temat: Tablica ogłoszeń

Specjalista ds. bhp nawiąże współprace na podstawie umowy zlecenia z małymi firmami z terenu województwa śląskiego. Informacje pod numerem telefonu 509367349, bhp13@interia.pl
Katarzyna Zbudniewek

Katarzyna Zbudniewek Student, Uniwersytet
Łódzki

Temat: Tablica ogłoszeń

Bardzo bym prosiła o wypełnienie ankiety niezbędnej do napisania pracy licencjackiej. Temat to - Podejście do kariery zawodowej młodych pracowników.

Proszę o wypełnienie osoby o stażu pracy mniejszym niż 5 lat!!!

Dziękuję

http://www.ankietka.pl/ankieta/60063/podejscie-do-kari...
Konrad Bednarski

Konrad Bednarski EDUKACJA | SZKOLENIA
| ZARZĄDZANIE

Temat: Tablica ogłoszeń

Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Kielcach zaprasza na kolejną edycję

Kwalifikacyjnego kursu pedagogicznego dla nauczycieli praktycznej nauki zawodu

Adresaci szkolenia:
- osoby z tytułem technika, rzemieślnika, czeladnika
- Technicy Bezpieczeństwa i Higieny Pracy (BHP)oraz absolwenci i słuchacze studiów podyplomowych z zakresu BHP
- osoby zdecydowane przyjmować uczniów na praktyki zawodowe

Uprawnienia:

Ukończenie kursu jest równoznaczne z uzyskaniem dożywotnich uprawnień pedagogicznych do prowadzenia zajęć praktycznych w trybie pracy szkół oraz podczas szkoleń i kursów.
Zdobyte kwalifikacje są potwierdzone wydaniem Świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego na druku MEN 77/09.

Termin realizacji kursu:
04.06.2011r. - 28.08.2011r. (zajęcia w trybie weekendowym)

Cena kursu:

900 zł

Cena kursu obejmuje koszty szkolenia,egzamin wewnętrzny,materiały dydaktyczne oraz przerwy kawowe.

ZAPYTAJ o RABAT!!!

Zapisy:
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK"
ul.Duża 8
25-304 Kielce
formularz zgłoszeniowy
e-mail: k.bednarski@zak.edu.pl
Tel. 661-272-403

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Maciej W.

Maciej W. Pełne CV, opis
doświadczenia
projektowe i
referencje dost...

Temat: Tablica ogłoszeń

Szanowni Państwo,

witam serdecznie i zapraszam Państwa do udziału w kolejnej,
XI edycji Ogólnopolskiego Forum Prawa Pracy
14 - 15 czerwca 2011 r. Warszawa:

"BŁĘDY PRACODAWCÓW I ICH KONSEKWENCJE W ASPEKCIE STOSOWANIA NOWYCH PRZEPISÓW"

Partnerem projektu jest PKPP Lewiatan, a zaproszeni eksperci gwarantują wysoki poziom merytoryczny konferencji.

Podczas konferencji eksperci poprowadzą następujące sesje:

* Praktyczne aspekty kontroli PIP z uwzględnieniem nowelizacji przepisów
* Najnowsze przepisy dotyczące wystawiania świadectw pracy
* Praktyczne problemy związane z umowami terminowymi w kontekście funkcjonowania tzw.Ustawy Antykryzysowej do końca 2011 r. oraz ewentualne zmiany legislacyjne
* Praktyczne aspekty restrukturyzacji zatrudnienia ze szczególnym uwzględnieniem indywidualnych zwolnień leżących po stronie pracodawców

W drugim dniu tj. 15 czerwca 2011 r. zapraszamy na warsztat:

* Delegowanie pracowników do pracy do krajów członkowskich Unii Europejskiej od 1 maja - warsztat poprowadzi mec. Czesław Sadkowski

Specjalna oferta rabatowa przy zgłoszeniu do 31 maja 2011r.

Koszt uczestnictwa konferencji wynosi 950 zł - 10% = 855 zł + VAT/os.
Koszt uczestnictwa w warsztatach wynosi 950 zł - 10% = 855 zł + VAT/os.

Dodatkowe informacje pod adresem http://forumprawapracy.nf.pl/

W razie pytań zapraszam do kontaktu:
maciej.wronski@nf.pl
22 314 14 93

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Zachęcam wszystkich Państwa do darmowego wypróbowania części szkolenia
e-learningowego z "Rozwiązywania umów o pracę"
. By odbyć pierwszą część szkolenia wystarczy zarejestrować się na platformie e-learningowej http://easy4u.pl . Jeśli nasze szkolenie spodoba się Państwu - zachęcam do zakupu dostępu do pełnego szkolenia za cenę 98,40 zł brutto(płatnicy sfery budżetowej cena 80 zł brutto w związku ze zwolnieniem z podatku VAT). Szczegóły dotyczące naszej oferty są dostępne na stronie: http://www.hensen.pl/index.php?mact=News,cntnt01,detai...

Uczestnik szkolenia e-learningowego otrzymuje:
1. Możliwość uczestnictwa w szkoleniu w wybranym przez siebie dniu, w preferowanej porze dnia i w dowolnym miejscu z dostępem do internetu;
2. Możliwość przerwania uczestnictwa w szkoleniu i powrotu do szkolenia w terminie 96 godzin od jego rozpoczęcia (lub dwukrotnego „przejścia” przez szkolenie w tym czasie.
3. Oryginalny, papierowy certyfikat ukończenia szkolenia (wysyłany pocztą);
4. Możliwość zadania pytań Prelegentowi w ciągu 7 dni po odbyciu szkolenia na adres pytania@hensen.pl
5. Uczestnik ma prawo korzystać z wzorów dokumentów dotyczących szkolenia zamieszczonych na stronie http://www.hensen.pl/wzory.html

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie GigaCon 2011
Termin : 20-21 lipca 2011
Miejsce: Hotel Novotel Airport, Warszawa

Wstęp bezpłatny ! Obowiązuje rejestracja !

http://gigacon.org/eoif_warszawa


Zapraszam !

Zachęcam do kontaktu :

Sławomir Krajewski

Specjalista ds. Organizacji Konferencji

tel. (22) 427 32 82 | fax (22) 244 24 59
Agata W.

Agata W. Dyrektor ds.
marketingu i
e-commerce

Temat: Tablica ogłoszeń

Uczelnia Łazarskiego zaprasza na studia podyplomowe "Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych". Rekrutacja trwa do 30 września 2011 r.

Korzyści programu:
- kompleksowa wiedza z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- zajęcia warsztatowe w kameralnych grupach
- wykładowcy to: wybitni przedstawiciele nauki prawa pracy,w tym sędziowie Sądu Najwyższego, doktorzy nauk prawnych cieszący się uznaniem wśród praktyków oraz sędziowie doświadczeni w orzekaniu w sprawach pracowniczych
i ubezpieczeń społecznych, przedstawiciele inspekcji pracy
- konkurencyjna cena - czesne wynosi (2*1900 zł)
- dostęp do zasobów Serwisu Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych oraz do Systemu Informacji Prawnej Legalis

Patronat

Obrazek


Dowiedz się więcej: http://www.lazarski.pl/centrum-ksztalcenia-podyplomowe...Agata W. edytował(a) ten post dnia 19.05.11 o godzinie 11:22

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


Chcielibyśmy zaprosić Państwa na spotkanie pt.: „Innowacyjne Zarządzanie Biurem Rachunkowym”, które odbędzie się dnia 7 czerwca 2011 o godzinie 15:00. Na miejsce wybraliśmy restaurację „Zagroda Bamberska”, która mieści się przy ulicy Kościelnej 43 w Poznaniu. Mamy nadzieję, że tak urokliwe miejsce pozwoli nam na miłe spędzenie czasu w połączeniu z wymianą ciekawych informacji.

Podczas spotkania zaprezentujemy naszą innowacyjną aplikację internetową Ofiso.pl, którą stworzyliśmy w odpowiedzi na potrzeby, jakie wynikły z naszych licznych rozmów z właścicielami oraz pracownikami biur rachunkowych. Jej celem jest usprawnienie zarządzania pracą w firmie, a co za tym idzie zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.

Planujemy pokazać, w jaki sposób Ofiso.pl może sprawić, aby w biurze rachunkowym:
• praca stała się łatwiejsza oraz wydajniejsza,
• przepływ informacji odbywał się znacznie sprawniej,
• można było efektywniej zarządzać klientami,
• został wyeliminowany problem „goniących” terminów,
• była możliwość weryfikacji efektywności pracowników,
• można było zmierzyć czas pracy dla poszczególnych klientów.

Spotkanie nie wiąże się z żadnymi kosztami. Jeśli będą Państwo zainteresowany, prosimy jedynie potwierdzić swój udział wysyłając e-maila na adres info@ofiso.pl

więcej informacji na:

http://www.goldenline.pl/spotkanie/innowacyjne-zarzadz...

http://www.facebook.com/event.php?eid=218352954861411

Następna dyskusja:

Dyskryminacja w zatrudnieni...




Wyślij zaproszenie do