Magdalena Rycak

Magdalena Rycak dr nauk prawnych,
radca prawny,
kierownik studiów
podyplo...

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,
Na Uczelni Łazarskiego jako pierwszej w Polsce zorganizowane zostało półroczne studium zbiorowego prawa pracy i technik negocjacyjnych. Wykładowcy z tzw. "najwyższej półki", w tym sędziowie Sądu Najwyższego, były Prezes Trybunału Konstytucyjnego, byli członkowie Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy. Ukończenie studium może pomóc w zdobyciu pracy jako doradca związków zawodowych, czy mediator. Osoby, które ukończą studium będą mogły później uzupełnić wiedzę np. o semestr studiów podyplomowych prawa pracy na Uczelni Łazarskiego i mieć w ten sposób ukończone studia podyplomowe prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
http://lazarski.pl/centrum-ksztalcenia-podyplomowe...
Zapraszam i pozdrawiam
Mieczysław Ficner

Mieczysław Ficner www.pzu.wroclaw.pl ,
tel. 602 25 44 90

Temat: Tablica ogłoszeń

Jeżeli w bieżącym roku podjęłaś / podjąłeś pierwszą pracę, to znaczy, że musisz przystąpić do Otwartego Funduszu Emerytalnego (II Filar).

Jeżeli nie wybierzesz go sama/sam, to drogą losowania zostaniesz przydzielona/-y do jednego z nich.
Losowaniem nie są objęte cztery najlepsze Fundusze, w tym PZU Złota Jesień.

Wybierz więc najlepszy: OFE PZU Złota Jesień.

Tylko PZU oferuje non stop dostęp przez Internet do Twojego konta, najlepsze zarządzanie, ciągły monitoring, najkorzystniejsze warunki oraz najwyższy zwrot inwestycyjny.

Nic nie płacisz!!!

Środki są przelewane przez ZUS ze składek odprowadzanych przez pracodawcę!!!

Jeżeli jesteś z Wrocławia wyślij SMS-a: OFE lub zadzwoń pod nr Tel. 602 25 44 90.

http://pzu.wroclaw.pl

http://ofepzu.com
Jarosław Wroński

Jarosław Wroński Poszukuję ciekawej i
rozwojowej pracy

Temat: Tablica ogłoszeń

witam.
poszukuje prawnika badz osoby kompetentnej do poprowadzenie mojej sprawy w sadzie pracy przeciwko pracodawcy. szczegoly na pw
Ewelina K.

Ewelina K. Rekrutacja
pracowników niskiego
i średniego
szczebla, obs...

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,
Poszukuję pracy w Dziale Personalnym w obszarze "twardego HR", mam 5 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowej pracowników w mniejszych oraz większych (korporacyjnych firmach) znam takie programy kadrowe jak: SAP HR, CDN Optima, Ramzes, RAKS SQL, Symfonia Forte, Płatnik. Poszerzam swoją wiedzę w zakresie PR-u w firmie, który wykorzystuję w pracy z klientem wewnętrznym.
Forma zatrudnienia do ustalenia, szczegóły na priv.
Błażej Sarzalski

Błażej Sarzalski radca prawny, bloger
prawniczy

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszam do nowo powstałej grupy http://goldenline.pl/forum/platne-porady-prawne/

O grupie

Wykorzystując wyszukiwarki internetowe można uzyskać dostęp do wiedzy prawnej, jednak konkretną odpowiedź na konkretne pytanie udzielić może tylko żywa osoba, mająca profesjonalną wiedzę w tym zakresie. Odpowiedzią na te potrzeby stały się fora bezpłatnych porad prawnych - jednakże ta idea, mająca niewątpliwe zalety w postaci rozszerzania dostępu osób niezamożnych do prawnika, ma dwie zasadnicze wady:

- nie weryfikuje w żaden sposób zasobności budżetu osoby proszącej o pomoc prawną (przez co często pytania zadają osoby, których status majątkowy pozwala na zapłacenie prawnikowi),
- narusza naturalną zasadę, która powinna obowiązywać w gospodarce rynkowej - tam gdzie jest praca, tam powinno być wynagrodzenie.

Grupa ma na celu promocję zasady, że usługa doradcza też jest dobrem materialnym, za które należy się zapłata. Idea grupy jest prosta - Ty zadajesz pytanie, określasz budżet jaki możesz na nie przeznaczyć, prawnicy odpowiadają na Twoje zapytanie ofertowe, a Ty wybierasz najlepszego dla siebie w danym kontekście specjalistę.

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Dziś chciałbym Cię zaprosić do zapisu na przygotowany przez mnie nowy kurs internetowy "Finansowe zmiany", który porusza tematykę inteligencji finansowej.

Kurs zmienia myślenie na temat pieniędzy i inwestowania a także motywuje do tego aby świadomie zatroszczyć się o swoją finansową przyszłość.

W "Finansowych zmianach" znajdziesz łatwy i zrozumiały język, bez trudnej terminologii i nazewnictwa. Pisząc go chciałem przekazać Ci w prosty sposób wiedzę jaką zdobyłem od momentu, kiedy zacząłem interesować się tematyką inteligencji finansowej.

Mam nadzieję, że Ci się spodoba. Na kurs można się zapisać poprzez stronę

http://www.finansowezmiany.pl

Pozdrawiam Cię serdecznie,

Michał Grasza

http://www.michalgrasza.pl
Jakub Fundowicz

Jakub Fundowicz Specjalista od
marketingu On-Line

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam serdecznie -Proszę przeczytać – warto – to ważne

Temat który chcę poruszyć dotyczy naprawdę wszystkich. Każdy dzisiaj myśli o polisie za życie z planem emerytalnym, ale często go nie stać na comiesięczną składkę. Mam ofertę dzięki której jest możliwość refinansowania składki comiesięcznej do końca trwania polisy (zapominacie Państwo o składce raz na zawsze) oraz jeszcze na tym bardzo dużo zarabiacie.
Wszystkie informacje poniżej to sama prawda. Jestem współpracownikiem firmy PF Serwis i biorę całą odpowiedzialność za tekst poniżej.

Nasza firma ma do zaproponowania współprace,którą każdy kto lubi zarabiać pieniądze i jest otwarty na innowacyjne metody powinien uznać za interesującą. System sprzedaży jaki mamy do zaoferowania powstał całkiem niedawno i rozwija się bardzo szybko. Pozyskiwanie klientów opiera się głównie na Internecie, a systemy motywacyjne jakie proponujemy naszym klientom i współpracownikom pozwalają bez problemu otrzymać rekomendacje ,gdyż dawanie rekomendacji po prostu opłaca.
Wiele osób bardzo by chciało zainwestować we własna polisę ale ich po prostu na to nie stać. My nie dość ze ten problem rozwiązaliśmy to jeszcze pozwalamy na bardzo łatwe zarabianie bardzo przyzwoitych pieniędzy.
W oparciu o nasze długoletnie doświadczenie postanowiliśmy wprowadzić na rynek innowacyjny system oferowania usług ubezpieczeniowo finansowych .Nasi specjaliści stworzyli nowoczesne narzędzia do pozyskiwania klientów w oparciu o najnowsze trendy i technologie. Można dzięki temu być naszym klientem jak również współpracownikiem i zarabiać. W zależności od zaangażowania może to być źródło dodatkowych dochodów jak i poważne zajecie dające niezależność finansowa . Ponieważ nasza firma bardzo poważnie podchodzi do tematu emerytur, dajemy wszystkim możliwość zarobienia na swój Plan Emerytalny w bardzo prosty sposób. Każde Towarzystwo ubezpieczeniowe opiera się o rekomendacje i polecenia innych. Większość firm w podziękowaniu za polecenia obdarowuje swoich klientów tanimi reklamówkami, długopisami itp. Nasza firma postanowiła odwdzięczać się w dużo konkretniejszy sposób, mianowicie prowizja z poleconych osób opłaci Państwa polisę jako comiesięczna składka .Zapominają Państwo o składce raz na zawsze.

Dla zobrazowania podam przykład :
Prowizja z 3 poleconych osób pokrywa Państwa polisę ze składką 350zł co miesiąc i dostają państwo za to jeszcze jednorazowy bonus w wysokości 800 zł


Ponieważ świadomie wybraliśmy na naszego Partnera jedną z najlepszych firm ubezpieczeniowych na świecie, mogą Państwo mieć pewność, że opracowany na podstawie Państwa symulacji Plan Emerytalny pozwoli osiągnąć zamierzone cele. W razie zainteresowania lub pytań proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy. Wszystko odbywa się pod nadzorem KNF (Komisji Nadzoru Finansowego ) i jest szansą dla wielu osób których nie stać na opłacanie sobie comiesięcznej składki na przyszłą emeryturę.

Wizja – Misja – Wartości

Nasza wizja, misja i wartości odgrywają kluczową rolę w przedsięwzięciu w którym bierzemy udział. Decyzje, które podejmujemy, współpraca, którą rozwijamy z klientami i współpracownikami, sposób, w jaki współpracujemy, wszystkie te elementy są kształtowane przez naszą wizję, misję i wartości.

Wizja:

Szczęście i radość z życia naszych klientów i współpracowników na każdym etapie ich życia. Dając możliwość zarobienia dużych pieniędzy oraz zachęcając do ich inwestowania i odkładania na przyszłą emeryturę, tworzymy wizję lepszego i bezpieczniejszego świata.

Misja:

Zapewnić jak największej liczbie osób spokojną emeryturę. Pragniemy, aby hasło pewny plan – pewna emerytura było naszym rozpoznawczym hasłem. Oznacza to że wszelkie nasze działania zawsze prowadziły i będą prowadzić do powiększenia liczby osób oszczędzających swoje pieniądze.

Wartości:

Uczciwość, zespół, zaangażowanie
Powyższe wartości stanowią solidny fundament, na którym budujemy przyszłość. Wymagamy by postępowanie naszych pracowników jak i ich decyzje pozostawały w zgodzie z tymi wartościami:
Uczciwość – jesteśmy pewni naszych rozwiązać i tego co oferujemy, nie ukrywamy niczego co mogłoby w jakikolwiek sposób wpływać na decyzje naszych klientów. Liczą się długofalowe współprace i o żadnych niedomówieniach na może być mowy.
Zespół – cele jakie sobie stawiamy są realizowane ze wszystkich sił wspólnie dzięki zgranemu zespołowi. Prace zespołową mamy we krwi. Świadczy o tym liczba chętnych do współpracy z nami osób
Zaangażowanie – nasze zaangażowanie jest pełne na każdym etapie naszej pracy i podczas każdego spotkania z klientem. Dowodem tego są nasze wyniki i ciągle rosnąca liczba zadowolonych klientów.


Pozdrawiam serdecznie
Jakub Fundowicz
E-mail: Jakub.fundowicz@pfserwis.pl
GG: 10424725
Skype: webmision
Tel: 502-435-444

Proszę o zapoznanie się ze stronami :


Obrazek

http://www.pfserwis.pl

Obrazek

http://www.pewnyplan.pl

Obrazek

http://www.webmission.pl
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszamy do udziału w seminarium
NOWA INSTRUKCJA KANCELARYJNA I ARCHIWA ZAKŁADOWE W WARUNKACH DOKUMENTACJI ELEKTRONICZNEJ
9 lutego 2011 roku, Warszawa

Po wielu latach oczekiwań i prac nad stworzeniem nowej instrukcji kancelaryjnej - nareszcie następuje długo oczekiwany finał tych prac i dzięki temu możemy Państwu zaproponować udział w seminarium, którego program zawiera odpowiedzi na bardzo wiele aktualnych i fundamentalnych pytań, związanych z praktyką implementacji nowej instrukcji.
Wartością dodaną programu szkolenia jest prezentacja doświadczeń z programu pilotażowego instrukcji kancelaryjnej oraz eksperckie wykłady o podstawach prawnych tworzenia dokumentacji administracyjnej i zasadach odpowiedzialności pracodawcy i pracownika za tę dokumentację.

PROGRAM:

Wykład: Nowa instrukcja kancelaryjna
- Kryteria wyboru sposobu dokumentowania załatwianych i rozstrzyganych spraw (EZD czy tradycyjnie?)
- Ważniejsze definicje (dokument elektroniczny, odwzorcowanie cyfrowe a naturalny dokument elektroniczny, sprawa i akta sprawy, metadane, pismo, przesyłka)
- Zakres podmiotowy obowiązywania nowej instrukcji,
- Korespondencja przychodząca - drogi wpływu do urzędu (papier, e-mail, elektroniczna skrzynka podawcza)
- Wewnętrzny obieg akt i dokumentów elektronicznych w urzędzie - dlaczego elektroniczne akta sprawy mają być tylko w komórce merytorycznej
- Instrukcja kancelaryjna w kontekście innych przepisów wprowadzonych ustawą z 12 lutego 2010 o zmianie ustawy o informatyzacji (w tym w sprawie sporządzania i doręczania pism w postaci dokumentów elektronicznych)

Kazimierz Schmidt, Główny specjalista w Wydziale Systemów Informatycznych Administracji Publicznej Departamentu Informatyzacji MSWiA

Case study: Praktyczne aspekty zarządzania elektronicznymi dokumentami a regulacje nowej instrukcji kancelaryjne - na przykładzie Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku
- Podsumowanie pilotażowego wdrożenia elektronicznego zarządzania dokumentami, prowadzonego w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim w roku 2010
- Podstawowy sposób dokumentowania przebiegu załatwiania spraw w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim oraz wyjątki
- Doświadczenia z wdrożenia podstawowego sposobu dokumentowania przebiegu załatwiania spraw w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim

Magdalena Sawicka, Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku

Przerwa na lunch

Wykład: Nowe jednolite rzeczowe wykazy akt
- Zakres podmiotowy
- Zasady budowy JRWA
- Jak stosować JRWA?
- Czy są potrzebne zmiany w JRWA, a jeżeli tak to czy i jak je wprowadzać?

dr Ewa Perłakowska, Dyrektor Departamentu Kształtowania Narodowego Zasobu Archiwalnego w Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych

Wykład: Dokumentacja elektroniczna w archiwum zakładowym
- Definicje dokumentów archiwalnych
- Zasady porządkowania dokumentacji i jej przekazywania do archiwum zakładowego
- Zarządzanie dokumentacją w archiwum zakładowym
- Przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwów państwowych
- Zasady brakowania dokumentów

dr Ewa Perłakowska, Dyrektor Departamentu Kształtowania Narodowego Zasobu Archiwalnego w Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych

Wykład: Podstawy prawne tworzenia i ochrony dokumentacji administracyjnej - na podstawie:
- „Zasad techniki prawodawczej”,
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
- Ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Prawidłowe tworzenie dokumentów w zakresie :
- Akt osobowych
- podstawy prawne tworzenia akt osobowych,
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych (oddzielnie, czy nieoddzielnie dla każdego zatrudnionego pracownika?),
- podział akt osobowych na części, w tym: dokumenty dotyczące nawiązania, stosunku pracy, przebiegu zatrudnienia oraz rozwiązania stosunku pracy,
- zasady dotyczące różnicy danych osobowych, zawartych w kwestionariuszach, osób rekrutujących a pracownikami.
- Dokumentacji księgowej – na podstawie regulacji prawnych krajowych i unijnych, w tym:
- „Instrukcji kontroli i obiegu dokumentacji księgowej własnej i projektów unijnych”.
- Międzynarodowego Standardu Rachunkowości (MSR 20),
- Archiwizacji dokumentacji księgowej projektów unijnych (m.in. wyodrębnienie dokumentów księgowych własnych i projektów unijnych),
- Ochrony danych osobowych dokumentacji księgowej w systemie informatycznym.
- Dokumentacji prowadzonych spraw na podstawie „Instrukcji kancelaryjnej” i „Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt” w tym m.in.:
- Zakładanie akt sprawy,
- Z czego składa się sprawa?
- Podstawy przyporządkowania sprawy do hasła i symbolu z „Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt”,
- Z czego składa się znak sprawy?
- Podział prowadzonych spraw na kategorie.

Teresa Curzytek, ekspert

Przerwa na kawę

Wykład: Zasady odpowiedzialności pracodawcy za całość wytwarzanej dokumentacji (w wersjach pisemnych i elektronicznych). Odpowiedzialność pracowników za wytwarzaną dokumentację.
- Odpowiedzialność pracodawcy na podstawie:
- ustawy o narodowym zasobie archiwalnym, w tym: na podstawie kodeksu karnego,
- ochrony danych osobowych (jako administratora danych osobowych),
- Kodeksu postępowania administracyjnego (m.in. za wydanie nieważnych decyzji administracyjnych).
- Odpowiedzialność pracowników na podstawie ustawy:
- o narodowym zasobie archiwalnym (Instrukcja kancelaryjna),
- o ochronie danych osobowych, w tym odpowiedzialność:
- administracyjna,
- dyscyplinarna,
- karna,
- cywilnoprawna,
- o ochronie informacji niejawnej, w tym: tajemnica służbowa i zawodowa,
- Europejskiego Kodeksu Dobrej Administracji.

Teresa Curzytek, ekspert

Zakończenie seminarium, wręczenie certyfikatów

Koszt udziału jednej osoby w seminarium:
- 690 zł + 23% VAT

Powyższy koszt obejmuje: udział w seminarium, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
- on-line: http://cpi.com.pl/imprezy/2011/nik/formularz_pr.php
*Prosimy o wypełnienie powyższego formularza zgłoszeniowych – celem mierzenia skuteczności danego przekazu internetowego.
- faxowy: w celu otrzymania formularza, prosimy o kontakt: pr@cpi.com.pl

Organizator:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
W celu otrzymania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt: Agata Soboń-Modzelewska, pr@cpi.com.pl

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam serdecznie,

obecnie dla potrzeb naszego biura zlokalizowanego w Katowicach poszukuję Specjalisty ds. Personalnych. Osoby zainteresowane szczegółami zachęcam do kontaktu.

Pozdrawiam,
Ola Olesińska

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszam do udziału w bezpłatnych kursach "Kadry i Płace" EFS organizowanych w Lublinie, Biłgoraju i Białej Podlaskiej, współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenie adresowane jest do pracujących os. dorosłych zatrudnionych lub zamieszkałych na terenie województwa lubelskiego. Zgłoszenia i informacje na stronie : efs.seka.pl lub w Biurze Projektu, SEKA S.A. ul. Wolska 11, p.105, tel: 512-973-209
Ilość miejsc ograniczona!!!
Polecam!

Inne szkolenia w najbliższym czasie: BHP, Czas pracy i I Pomoc.

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszam do udziału w bezpłatnych kursach "Kadry i Płace" EFS organizowanych w Lublinie, Biłgoraju i Białej Podlaskiej, współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenie adresowane jest do pracujących os. dorosłych zatrudnionych lub zamieszkałych na terenie województwa lubelskiego. Zgłoszenia i informacje na stronie : efs.seka.pl lub w Biurze Projektu, SEKA S.A. ul. Wolska 11, p.105, tel: 512-973-209
Ilość miejsc ograniczona!!!
Polecam!

Inne szkolenia w najbliższym czasie: BHP, Czas pracy i I Pomoc.
Anna Polit-Rakowska

Anna Polit-Rakowska Accounts Assistant

Temat: Tablica ogłoszeń

Serial "M jak miłość" poszukuje mieszkania do wynajęcia.

Interesuje nas lokal powyżej 100 m2 , w Warszawie (dzielnice Mokotów, Ursynów, Kabaty, Gocław) w nowym budownictwie (budynki po 1990 roku), maksymalnie na 2 piętrze. Planujemy zdjęcia 2-4 razy w miesiącu.

Zainteresowane osoby proszę o kontakt:
Bogdan Zajączkowski 501 423 088
Bożena Dąbrowska-Groszek 602 616 152
Ewelina M.

Ewelina M. szukamy do naszego
zespołu nowych osób!

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,

Piszę właśnie prace licencjacką i poszukuje osób pracujących do uzupełnienia mojej ankiety. Badanie może nie jest krótkie, ale będę dozgonnie wdzięczna za wzięcie w nim udziału pomimo tego, że trzeba mu poświęcić ok. 25 minut…
Ankiety są anonimowe i zostaną wykorzystane tylko do celów naukowych.
Z góry dziękuje za każdą wypełnioną ankietę oraz za przesłanie jej dalej – potrzebuje zbadać bardzo dużo osób…
Link:
http://moje-ankiety.pl/respond-6051.html

Pozdrawiam,
Ewelina.
Małgorzata Z.

Małgorzata Z. dział kadr, "ze
świata każdy ma
tyle, ile sam
weźmie" G. ...

Temat: Tablica ogłoszeń

poszło.

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Firma szkoleniowa poszukuje osób, które poprowadzą szkolenia dotyczące tematów:

* windykacja
* rozliczenia z ZUS w 2011r., zmiany, problemy
* świadczenia pieniężne z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego, najnowsze zmiany od stycznia 2011
* szkolenia dla działu KADR
* szkolenia dla działu KSIĘGOWOŚĆ
* najnowsze zmiany w prawie pracy, podatku dochodowym, w ubezpieczeniach społecznych, oraz praktyczne ich zastosowania
* szkolenia dla zakładów wodociągowo-kanalizacyjnych
* zamówienia publiczne (...)
* inne, podobne, mile widziane

Oferty proszę składać poprzez e-mail na adres: magdaspr@poczta.onet.pl

Uprzejmie proszę, by Państwa oferty zawierały: temat szkolenia, ilość uczestników, ilość godzin szkoleniowych, koszt całościowy, adresaci, realizacja, inne informacje...

Firma szkoleniowa działa na terenie województwa pomorskiego.

Magdalena Spryszyńska
Jarosław Z.

Jarosław Z. trener, Instytut
Szkoleniowy A&D

Temat: Tablica ogłoszeń

Instytut Szkoleniowy A&D Sp. z o.o. zaprasza na szkolenia z zakresu PRAWA PRACY

Aktualne terminy:
http://szkolenia.ad.edu.pl/prawo-pracy

Tematy

Czas pracy - jak poprawnie planować i rozliczać
Czas pracy 2011 - planowanie i rozliczanie
Czas pracy 2011 w praktyce
Czas pracy jako istotny element kosztów pracy
Czas pracy kierowców samochodów ciężarowych i osobowych
Czas pracy kierowcy
Jak poprawnie rozliczać czas pracy kierowcy?
Delegowanie pracowników do pracy w Niemczech
Aspekty prawne, dokumentacja pracownicza, składki ZUS i podatek dochodowy od osób fizycznych
Nawiązanie i ustanie stosunku pracy
Nowe zasady podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników
Obowiązki pracodawcy związane z zatrudnieniem
Ochrona danych osobowych
Podstawowe obowiązki pracownika i pracodawcy w zakresie BHP
Prawne aspekty wynagrodzeń i innych świadczeń związanych z pracą
Prawo pracy dla kadrowców
Urlopy pracownicze i zwolnienia od pracy
Urlopy wypoczynkowe w 2011 - warsztaty
Ustanie stosunku pracy w przepisach i orzecznictwie sądowym
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych - program nr 1
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych - program nr 2
Zawarcie, zmiana i ustanie stosunku pracy

Na hasło GOLDENLINE* (wpisane w polu "Uwagi" przy składaniu zamówienia) otrzymają Państwo 5% rabatu.
*Dotyczy szkoleń stacjonarnych.

4 osoba z tej samej firmy bierze udział w szkoleniu za darmo.


Zapraszamy.

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Joanna Filipek

Joanna Filipek specjalista ds
sprzedaży, Hensen,
www.hensen.pl

Temat: Tablica ogłoszeń

Serdecznie zachęcam do wzięcia udziału w kwietniowych szkoleniach z zakresu kadr i płac organizowanych przez firmę HENSEN w Warszawie:

UWAGA: wszystkie kwietniowe szkolenia objęte są WIOSENNĄ PROMOCJĄ

01.04.2011 Potrącenia z wynagrodzeń i zasiłków

04.04.2011 Dokumentacja kadrowa

06.04.2011 Ubezpieczenia społeczne w praktyce

08.04.201 Zmiany w prawie pracy i ZUS 2011

12.04.2011 Prawo pracy dla osób zarządzających pracownikami (kierowników, dyrektorów)

12.04.2011 Ocena pracowników w Służbie Cywilnej

13.04.2011 Stosunek pracy pracowników samorządowych

18.04.2011Czas pracy kierowców

20.04.2011 Czas pracy w publicznej i niepublicznej służbie zdrowia

Zachęcam do wzięcia udziału w szkoleniach i skorzystania z wiosennej promocji,
Joanna Filipek

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Witaj:).

Obrazek

Zapraszam:http://czasnabiznes.co.cc/
Pozdrawiam serdecznie . Sylwester Stodolski

Następna dyskusja:

Dyskryminacja w zatrudnieni...




Wyślij zaproszenie do