Jarek Muras

Jarek Muras eyetracking.pl

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam

Poszukujemy do udziału w badaniach marketingowych dla naszego klienta, następujących osób.

- adwokaci
- radcy prawni
- aplikanci
- urzędnicy administracji lub samorządu
- studenci prawa
- absolwenci prawa lub administracji

Badanie ok 15 minut. 26.04.2010, poniedziałek. U nas w biurze na bielanach. Blisko stacji metra, Warszawa bielany.
Pytanie prosze kierować na maila office@eyetracking.pl lub telefonicznie 664 95 28 92

Pozdrawiam
Ireneusz Kaczmarek

Ireneusz Kaczmarek Menadżer BHP ,
Kierownik BHP PPOŻ ,
Dyrektor ds
Odszkodowań,

Temat: Tablica ogłoszeń

Centrum Odszkodowań "IKAR"
oferuje profesjonalną pomoc w pozyskiwaniu odszkodowań za

- wypadki przy pracy, w drodze do i z pracy (dokumentacja, roszczenia, wnioski do ZUS etc.),
- wypadki komunikacyjne (szkody z OC/ AC/ NWW / + szkody powstałe przez dziury w drogach/chodnikach etc)
- szkody na osobie powstałe w wyniku czynów zabronionych przez osoby trzecie (np. pobicia)
- szkody materialne (zalane mieszkanie, zniszczony rower etc)

PROWIZJA TYLKO Z PIENIĘDZY UZYSKANYCH !

napisz nam o swoim przypadku
email: centrum.odszkodowan@[wytnij]prokonto.pl

KONSULTACJE SĄ BEZPŁATNE !

Centrum Odszkodowań "IKAR"
tel: (071) 72-58-781
mob: 888-727-112
http://twoje-odszkodowanie.pl
Sylwia K.

Sylwia K. specjalista ds. kadr
i płac, Biuro
Rachunkowe TAX-Net
SA

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam. Szukam pracy jako specjalista ds. kadr i płac w Katowicach i miastach ościennych.

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Pełna i profesjonalna pomoc w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.

Kancelaria Radcy Prawnego Adam Piesiewicz
Al. Wyzwolenia 18 lok. 7
00-570 Warszawa
tel. /22/ 696 35 07
fax. /22/ 679 43 01
http://piesiewicz.eu
sekretariat@piesiewicz.euMichał Ł. edytował(a) ten post dnia 04.05.10 o godzinie 12:41

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA SZKOLENIA!!

Szkolenia dla kadry zarządzającej i pracowników mikro i małych przedsiębiorstw z obszaru województwa łódzkiego z zakresu prawa i podatków w zarządzaniu firmą!!!

Oferujemy 5 rodzajów szkoleń:

1) Prowadzenie działalności gospodarczej w świetle obowiązujących przepisów
2) Podatek dochodowy w działalności gospodarczej w świetle obowiązujących przepisów
3) Podatek od towarów i usług w świetle obowiązujących przepisów
4) Strategie podatkowe w działalności gospodarczej w świetle obowiązujących przepisów.
5) Prawo pracy i ubezpieczenia społeczne w działalności gospodarczej w świetle obowiązujących przepisów

W ramach szkolenia zapewniamy:
-Profesjonalny personel szkoleniowy
-8 godzinne jednodniowe szkolenia w ramach jednego modułu
-materiały szkoleniowe
-serwis kawowy z poczęstunkiem

Dzięki współfinansowaniu ze środków unijnych zapłacisz jedynie 148,25 zł.

Szkolenie zakończone CERTYFIKATEM.

Szkolenia realizowane są w ramach projektu ;Szkolenia ogólne dla przedsiębiorców, ich kadry zarządzającej i pracowników z zakresu działalności gospodarczej, prawa podatkowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ilość miejsc ograniczona!

W szkoleniu mogą uczestniczyć właściciele, współwłaściciele i pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw.


Zapytania proszę przesyłać na adres e-mail:

rekrutacja@annpit.pl

Szczegółowe informacje dostępne na stronie:

http://annpit.pl/projekt
lub pod numerem telefonu:

tel.:505-497-049

Biuro i sala szkoleniowa projektu:
Łódź ul. Kryzysowa 8
Andrzej R.

Andrzej R. Przedstawiciel
handlowy,
organizator,
fotograf

Temat: Tablica ogłoszeń

WYPRZEDAŻ KSIĄŻEK! – dla Członków GoldenLine taniej!

Witam,
Po wiosennych szkoleniach zostało mi kilka książek w niższej cenie, a że zająłem się nowym projektem - mam specjalną ofertę dla Członków GoldenLine.


Obrazek


"Kodeks Ubezpieczeń Społecznych, Kodeks Pracy, Kontrola" stan prawny – styczeń 2010! - oprac. Jacek Kropkowski, Ośrodek Szkolenia Wydawnictwo JAKRO - http://www.jakro.com.pl

Cena detaliczna – 90 PLN, promocyjna dla Was – tylko 70 PLN

Opracowany zbiór pt. KODEKS UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - PRAWO PRACY - KONTROLA, zawiera na ponad 700 stronach formatu A4, uaktualnione na styczeń 2010r. przepisy prawne - 136 ustaw i rozporządzeń wykonawczych z zakresu ubezpieczeń społecznych, prawa pracy, podatków, archiwizacji dokumentacji i kontroli przeprowadzanej przez ZUS, PIP i US. Całość jest logicznie usystematyzowana, przepisy ujednolicone, z wytłuszczeniem wszystkich zmian z ostatnich 12 miesięcy.
Tutaj jest link do dokładnego spisu treści w pdf: http://jakro.com.pl/spisy_tresci/spis.pdf

Ponadto jest możliwość dokupienia komentarzy aktualizacyjnych do tej księgi, wydawane są 4 razy w roku, zawsze na koniec kwartału (III, VI, IX i XII). Zawierają one aktualne pytania i odpowiedzi ze szkoleń, aktualizację przepisów za dany kwartał i omówienie zmian. Zestaw 4 komentarzy kosztuje 120 PLN.
Tutaj można zobaczyć spis treści, spis wszystkich pytań i kilka przykładowych odpowiedzi: http://jakro.com.pl/spisy_tresci/kom-03-2010-spis.pdf Całość napisana jest przystępnym językiem.


Obrazek


Koszt prenumeraty całego kompletu (Kodeks + 4 komentarze) wynosi w Wydawnictwie 210 PLN.
U mnie można zamówić całość na 2010 rok za 175 PLN. Tak jak widać na zdjęciu posiadam tylko 9 egzemplarzy, więc kto pierwszy, ten lepszy. Wystawiam faktury VAT, wysyłka gratis, a na terenie Bydgoszczy dostarczę osobiście.

Książki są niedostępne w księgarniach, są zamawiane bezpośrednio u Przedstawicieli lub w Wydawnictwie. Najchętniej kupują kierownicy działów kadrowych i płacowych, księgowi, biura rachunkowe i studenci. Tutaj też przykład kto korzysta z naszych szkoleń, a przy okazji potwierdzenie promocyjnej ceny: http://www.lodzki.kidp.pl/aktualnosci.php/160

Na zdjęciach tutaj więcej szczegółów.

Wszelkie pytania i zamówienia na priv, e-mail: organizer@konto.pl lub tel. 696 324 786Andrzej Rudnikowski edytował(a) ten post dnia 11.05.10 o godzinie 15:56
Tomasz P.

Tomasz P. dziennikarz,
psycholog społeczny

Temat: Tablica ogłoszeń

Tomasz P. edytował(a) ten post dnia 10.02.11 o godzinie 06:11
Ireneusz Kaczmarek

Ireneusz Kaczmarek Menadżer BHP ,
Kierownik BHP PPOŻ ,
Dyrektor ds
Odszkodowań,

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


Sprawy rozpatrujemy do 3 lat wstecz - wiec NIE MUSISZ DZIŚ pracować tam gdzie zdarzył się wypadek. Ważne ze miał miejsce podczas wykonywania pracy, na rzecz pracodawcy.
Marzena P.

Marzena P. Consultant, Mediacom
Switzerland

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam serdecznie!!

Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej i aktualnie jestem na etapie prowadzenia badań.
Przesyłam poniżej link do ankiety, będę bardzo wdzięczna jeżeli znajdą Państwo chwilę na jej wypełnienie.
Z pewnością ułatwi mi to pracę.

http://www.ankietka.pl/ankieta/40512/nawiazywanie-nowy...

Pozdrawiam
Marzena
Magdalena Rycak

Magdalena Rycak dr nauk prawnych,
radca prawny,
kierownik studiów
podyplo...

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,
Powoli rusza nabór na przyszłoroczną edycję studiów podyplomowych z prawa pracy i ubezpieczeń społecznych na Łazarskim. Osobom zainteresowanym prześlę program. Studia są pod patronatem Serwisu Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych WKP. Zapraszam.

Studia rozpoczynają się w październiku 2010 r.

Roczny koszt wynosi 3600 zł. Nie ma wpisowego ani żadnych innych ukrytych opłat!

Wykładowcy to sędziowie z wydziałów pracy i ubezpieczeń społecznych, znakomici profesorowie prawa pracy, doktorzy nauk prawnych cieszący się uznaniem wśród praktyków oraz wieloletni praktycy.

Część zajęć prowadzona w formie praktycznych warsztatów.
Limit miejsc – 60
Zajęcia będą się odbywać w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego w Warszawie, Ul. Świeradowska 43

Kontakt:
Marta Witkowska
podyplomowe_prawo@lazarski.edu.pl
tel. 225435322

dr Magdalena Rycak
mbrycak@gmail.comMagdalena R. edytował(a) ten post dnia 20.05.10 o godzinie 14:42
Iwona Składowska

Iwona Składowska trener języka
angielskiego,
Projekt Rozwój s.c.

Temat: Tablica ogłoszeń

Projekt Rozwój s.c.

Chciałbyś zrobić nieszablonowy prezent swojej Mamie(nie tylko z okazji Dnia Matki)?

Jeśli chciałbyś, żeby Twoja Mama:
- rozwijała się zawodowo - zmieniła pracę, lepiej się czuła i wykorzystywała swoje umiejętności
w obecnym miejscu pracy lub znalazła nową pracę),
- nabrała dystansu i lepiej godziła życie prywatne i zawodowe

Podaruj JEJ - Pakiet Rozwojowy http://www.projektrozwoj.pl/?tab=zrob_prezent

Dopasowujemy prezent do specyficznych potrzeb Twojej Mamy - uwzględniamy jej możliwe obawy, wzmacniamy jej mocne strony, odkrywamy potencjał zawodowy.

Pierwsze spotkanie z trenerem rozwoju zawodowego jest bezpłatne - przeprowadzamy na nim dokładną analizę potrzeb rozwojowych Twojej Mamy.

Ty możesz podarować jej dowolną ilość kolejnych konsultacji.

Nasi trenerzy dzieląc się swoją wiedzą tworzą rodzinną, pełną troski i szacunku atmosferę pracy.

Mając na uwadze wygodę i oszczędność czasu Twojej Mamy nasi trenerzy rozwoju zawodowego przyjadą w miejsce przez Nią wskazane - na terenie Warszawy.

Zerknij na stronę i zapytaj nas o szczegóły.

Kontakt:
http://projektrozwoj.pl
kontakt@projektrozwoj.pl
tel. +48 663 765 413
Tomasz J.

Tomasz J. specjalista ds.
marketingu w branży
hotelarskiej

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam Państwa serdecznie.
Jestem studentem V roku na Wydziale Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Prowadzę badania do swojej pracy magisterskiej.
Badania dotyczą zachowań ekonomicznych i podejmowania decyzji.
Porównuję zachowania w pewnych obszarach między menedżerami i przedsiębiorcami z jednej strony a pracownikami wykonawczymi z drugiej
Mam już dość dużo respondentów - pracowników wykonawczych, a stosunkowo mniej menedżerów i przedsiębiorców. Aby badania były rzetelne potrzebuje więcej respondentów z drugiej grupy, aby obydwie grupy ilościowo się zrównoważyły
W związku z tym mam OGROMNĄ prośbę – bardzo Państwa proszę o poświęcenie około 10 minut
na wypełnienie kwestionariusza

Oto link

http://www.moje-ankiety.pl/wypelnij/kwestionariusz/16302/

Z góry Państwu dziękuję i pozdrawiam

Tomasz Janus
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszamy do udziału w VIII Forum ADO/ABI
PRZETWARZANIE I OCHRONA DANYCH PRACOWNICZYCH
Warszawa,15 czerwca 2010 r.

Temat VIII Forum ADO/ABI obejmuje problematykę dotyczącą każdej jednostki organizacyjnej. Specyfika przetwarzania szeroko rozumianych danych pracowniczych powoduje konieczność pogłębionego przygotowania się do wykonywania obowiązków ochrony danych. Skomplikowanie materii prawnej w tym zakresie potwierdza orzecznictwo GIODO oraz sądów administracyjnych. Skierowane do administratorów danych i administratorów bezpieczeństwa informacji Forum ADO/ABI poruszy najbardziej aktualne i ważne problemy prawne i techniczno-organizacyjne ochrony danych pracowniczych. Omówione zostaną zagadnienia zabezpieczenia systemów kadrowych i outsourcingu kadrowo-płacowego, jak również prawne tematy: dopuszczalnego zakresu przetwarzania danych pracowniczych, monitoringu pracownika oraz przeprowadzania na nim badań.
Redakcja programu, merytoryczna koordynacja przygotowań i prowadzenie obrad: Grzegorz Sibiga - doktor prawa, adiunkt w Zakładzie Prawa Administracyjnego Instytutu Nauk Prawnych PAN w Warszawie

PROGRAM
http://cpi.com.pl/imprezy/2010/adoabi/index.php
- Bezpieczeństwo osobowe a bezpieczeństwo danych osobowych pracowników.
prof. Teresa Wyka, Uniwersytet Łódzki
- Ochrona wizerunku pracownika i jego wykorzystanie przez pracodawcę oraz zasady zapewnienia tajemnicy wynagrodzenia
dr Krzysztof Walczak, Uniwersytet Warszawski, red. nacz. Monitora Prawa Pracy
- Specyfika zabezpieczania systemów informatycznych służących do przetwarzania danych kadrowych
dr inż. Andrzej Kaczmarek, specjalista ds. systemów informatycznych służących do przetwarzania informacji prawnie chronionych, b. członek Komitetu Technicznego KT 182 przy Polskim Komitecie Normalizacyjnym
- Dopuszczalny zakres przetwarzania danych pracownika i kandydata do pracy na gruncie przepisów prawa pracy i przepisów o ochronie danych osobowych
dr Arleta Nerka, Akademia Leona Koźmińskiego
- Wykonywanie badań na pracownikach (testy psychologiczne, wariograf) a ochrona ich prawa do prywatności i ochrony danych osobowych
dr Dominika Dorre - Nowak, Uniwersytet Jagielloński, radca prawny
- Prawne aspekty monitoringu pracowników (kontrola poczty elektronicznej i aktywności w sieci publicznej)
dr Arkadiusz Lach, Uniwersytet Mikołaja Kopernika
- Praktyczne problemy ochrony danych pracowniczych w związku z outsourcingiem działalności kadr, księgowości i IT
Łukasz Wrona, administrator bezpieczeństwa informacji KRD BIG S.A.
- Rola i zadania ADO/ABI w przygotowaniu jednostki organizacyjnej do wykonania obowiązków i kontroli ich przestrzegania w zakresie przepisów dotyczących przetwarzania i ochrony danych pracowniczych
dr Grzegorz Sibiga, Instytut Nauk Prawnych PAN
Łukasz Wrona, administrator bezpieczeństwa informacji KRD BIG S.A.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
- on-line: http://cpi.com.pl/imprezy/2010/adoabi/formularz_pr.php
- faxowy: http://centrumpr.com.pl/formularz_adoabi.pdf
* Jeśli dowiedzieli się Państwo o Forum z tej informacji – prosimy o wypełnienie jednego z powyższych formularzy zgłoszeniowych oraz o zaznaczenie pola „Skąd dowiedzieli się Państwo o Forum: portal/serwis patrona medialnego” - celem mierzenia skuteczności przekazu.

Kontakt z organizatorem: pr@cpi.com.pl
Tomasz P.

Tomasz P. dziennikarz,
psycholog społeczny

Temat: Tablica ogłoszeń

Tomasz P. edytował(a) ten post dnia 10.02.11 o godzinie 06:04
Mikołaj Kegel

Mikołaj Kegel Asystent ,
ubezpieczenia

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam Wszystkich

Poszukuje kontaktów z osobami , firmami zainteresowanymi ubezpieczeniami grupowymi .
Bez zobowiązań przygotuje ofertę , pod indywidualne potrzeby zainteresowanych .
Szeroki zakres świadczeń - ryzyk ubezpieczeniowych .
Minimalna ilość osób przystępujących do ubezpieczenia to trzy osoby .
Renata Rabczewska

Renata Rabczewska makijażystka, grafik
komputerowy,
producent handmade

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszam księgowych, biura rachunkowe i podatkowe do korzystania z programu AFIK http://afik.pl , służącego między innymi do przenoszenia danych między różnymi programami.

Główne zastosowanie to automatyzacja przenoszenia informacji między programem magazynowym klienta, a programem księgowym, żeby uniknąć konieczności ręcznego wprowadzania dokumentów, które zostały już gdzieś wcześniej zarejestrowane elektronicznie.

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Wpis jest grzecznościowy w imieniu Kancelarii Adwokackiej mojej żony.
Żona prosiła mnie o pomoc w znalezieniu Adwokatów skłonnych z nią współpracować w ramach jej Kancelarii. W grę wchodzą tylko adw. z Warszawy z doświadczeniem procesowym. Ma dużo klientów i sugerowałem jej powiększenie firmy o dodatkowych Adwokatów.
Jakby ktoś dysponował jakimiś informacjami gdzie szukać lub znał osobiście kogoś chętnego do współpracy to proszę o kontakt

Następna dyskusja:

Dyskryminacja w zatrudnieni...




Wyślij zaproszenie do