Artur Półgrabia

Artur Półgrabia Prezes Zarządu

Temat: Tablica ogłoszeń

Nowoczesna Firma w Europie - Ludzie najważniejszym kapitałem firmy

Projekt „Nowoczesna Firma w Europie” to cykl Seminariów Regionalnych poświęconych procesom biznesowym, które w sposób przekrojowy integrują różne zasoby firmy, a poprzez to silnie wpływają na jej efektywność. Poprzez prezentację konkretnych rozwiązań oraz możliwości ich finansowania ze środków UE, Seminaria Regionalne mają przyczyniać się do rozwoju przedsiębiorstw.

Uczestnicy w trakcie cyklu bezpłatnych seminariów regionalnych będą mieli możliwość wysłuchania wykładów oraz spotkania się ze specjalistami z różnych dziedzin zarządzania.

Seminaria mają charakter spotkań plenarnych, z cyklem wykładów merytorycznych. W kuluarach zaś prezentowana będzie oferta Partnerów seminariów i nawiązywane będą indywidualne relacje biznesowe.

Zgłoś się już dziś!Artur Półgrabia edytował(a) ten post dnia 24.08.09 o godzinie 16:58
Aleksandra P.

Aleksandra P.
Marketing/Strategia/
Badania/Media

Temat: Tablica ogłoszeń

Szanowni Państwo,
jesteśmy firmą, która specjalizuje się w rekrutacji prawników. W tej chwili dla jednej z firm Wielkiej Czwórki poszukujemy prawnika z uprawnieniami i bogatym doświadczeniem z zakresu prawa pracy. Osoba ta poprowadzi Zespół Prawa Pracy. Lokalizacja - Warszawa.
Zapraszam do kontaktu
A. Popławska
a.poplawska@fitrecruitment.pl
Joanna M.

Joanna M. Ludzie są dokładnie
tak szczęśliwi, jak
myślą, że są. − L...

Temat: Tablica ogłoszeń

Nie aktualne ;)Joanna M. edytował(a) ten post dnia 03.12.09 o godzinie 01:24
Joanna Glazik

Joanna Glazik Koordynator szkoleń,
Ekspert sp. z o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń

DELEGACJE KRAJOWE I ZAGRANICZNE.
Nowe obowiązujące standardy dokumentowania i rozliczania.
Gdynia, 12 października 2009 r.


Rozliczanie podróży służbowych w świetle niedawnej Uchwały Sądu Najwyższego stało się ostatnio bardzo skomplikowane i w sposób wręcz rewolucyjny zmienia dotychczasowe standardy. Jak zwykle w takich wypadkach, każdy błąd naraża przedsiębiorcę na spore kłopoty.

Udział w szkoleniu DELEGACJE KRAJOWE I ZAGRANICZNE, na które zaprasza Ekspert sp. z o.o. nie tylko pozwoli Uczestnikom zapoznać się z najnowszymi regulacjami prawnymi w tym obszarze, ale wskaże też praktyczne wzory dokumentów i procedur umożliwiających stosunkowo łatwe, niekłopotliwe i bezpieczne przejście do nowego systemu rozliczeń.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się m.in.:

- co w świetle prawa i niedawnej wykładni Sądu Najwyższego jest, a co nie jest podróżą służbową i jakie praktyczne konsekwencje dla
przedsiębiorcy się z tym wiążą,

- jakie świadczenia przysługują pracownikom w związku z krajową a jakie w związku z zagraniczną delegacją,

- w jaki sposób rozliczamy czas pracy podczas podróży służbowej, jakie zagrożenia związane z problematyką czasu pracy w tym zakresie występują

- jakie obciążenia publiczno-prawne (podatkowe, ubezpieczeniowe itp.) wiążą się z rozliczaniem podróży służbowych i jakie są możliwości minimalizacji tych obciążeń,

Uczestnicy otrzymają gotowe wzory rekomendowanych dokumentów związanych z rozliczaniem podróży służbowych.

Szczegółowy opis szkolenia DELEGACJE KRAJOWE I ZAGRANICZNE oraz warunki uczestnictwa znajdują się na tej stronie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (59) 822-34-56 lub pisząc na adres: szkolenia@szkoleniaekspert.pl.

Uwaga! Mamy ostatnie 2 wolne miejsca na szkolenie. Dla ludzi z GL specjalna promocyjna cena: 220 zł od osoby brutto!
Przy zapisywaniu podaj tylko hasło: "Goldenline"


Zapraszamy też na inne szkolenia organizowane przez EKSPERT sp. z o.o.
Na wszystkie szkoleniach organizowane do końca 2009 roku obowiązują promocyjne, nadzwyczaj niskie ceny.

Dokładniejsze informacje o wszystkich szkoleniach organizowanych
przez EKSPERT sp. z o.o. można znaleźć za stronie http://szkoleniaekspert.pl.

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam )))

potrzebuję informacji na temat rent cywilnych do napisania pracy semestralnej. Za wskazanie żródeł będę bardzo wdzięczna.
Katarzyna Ś.

Katarzyna Ś. otwarta na nowe
wyzwania zawodowe

Temat: Tablica ogłoszeń

Poszukuje szkolen dla początkujących w zakresie rekrutacji pracowników oraz z zakresu work&life balance. Będę wdzięczna za rekomendacje.

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Potrzebuję odświeżenia panięci z rozliczania wynagrodzeń w TETA personel. Czy ktoś dysponuje krótkim opisem panelu "Płace" ???
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: Tablica ogłoszeń

apraszamy do udziału w seminarium:
OPTYMALNE NARZĘDZIA MARKETINGU PROFESJONALNYCH USŁUG PRAWNYCH
15 grudnia 2009 r., Warszawa

PROGRAM
10:00 Wykład: Praktyczne problemy marketingu usług prawnych – ze szczególnym uwzględnieniem zasady zaufania klienta do prawnika.
Czy kancelarie prawnicze powinny być zarządzane przez menadżerów?
mec. dr Arwid Mednis, Kancelaria Wierzbowski Eversheds

10:40 Wykład: Problemy ochrony danych osobowych w kancelariach prawnych, z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa technicznego i organizacyjnego danych osobowych.
dr Grzegorz Sibiga, Instytut Nauk Prawnych PAN

11:40 Wykład: Strategia – marketing – promocja - codzienność.
dr Ryszard Sowiński, Dr Krystian Ziemski & Partners Kancelaria Prawna spółka komandytowa

12:40 Przerwa, poczęstunek

13:10 Case Study kancelarii Wardyński i Wspólnicy: Kancelaria Adrian Kaczor, Manager ds. Kluczowych Klientów, Ideo sp. z o.o.

13:50 Wykład: Aspekty prawne marketingu w zawodach zaufania publicznego.
mec. Sławomir Ciupa, Kancelaria Prawnicza Ciupa Figat i Wspólnicy

14:30 Wykład: „Narzędzia efektywnej komunikacji wykorzystywane w pracy prawnika i w zarządzaniu kancelarią prawną”.
Dorota Hołubiec, Partner Smart Communication Group

15:30 Zakończenie programu seminarium, wręczenie certyfikatów

Koszt udziału jednej osoby:
- 620 zł + 22% VAT

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
http://centrumpr.com.pl/formularz_prawny.pdf

Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały konferencyjne, poczęstunek w przerwie w obradach, certyfikat udziału.

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas seminarium. Rezygnacja z udziału po 8 grudnia 2009 r. powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki.

Kontakt z koordynatorem seminarium
Agata Soboń: pr@cpi.com.pl
Joanna Glazik

Joanna Glazik Koordynator szkoleń,
Ekspert sp. z o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń

Uwaga OSTATNIE MIEJSCE na szkolenie!!!


W INTERESIE PRACODAWCY. Profilowany kurs prawa pracy zorientowany na ochronę interesów pracodawcy.


Gdynia 7-8 grudnia 2009 r.

Wbrew pierwszemu wrażeniu jest to szkolenie nie tylko z prawa
pracy, ale i z praktycznego zarządzania.
Opiera się na modelu konfliktu interesów w relacji pracodawca-pracownik.
Uczy, jak skutecznie chronić interes pracodawcy wykorzystując całe
dopuszczalne prawnie pole manewru, z uwzględnieniem realiów wynikających z tzw. "zasady uprzywilejowania pracownika".
Bardzo przydatne zwłaszcza w okresie kryzysu gospodarczego i zawirowań na rynku pracy.
Bonus: omówienie „ustawy antykryzysowej”.


Prowadzący szkolenie: sprawdzony, bardzo wysoko oceniany przez uczestników szkoleń trener, aktywny praktyk biznesu, autor licznych publikacji fachowych.

Szczegóły dotyczące szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy na stronie http://szkoleniaekspert.pl

Zapraszam!Joanna Glazik edytował(a) ten post dnia 02.12.09 o godzinie 19:21
Wojtek M.

Wojtek M. Expert Soft - Future
of IT

Temat: Tablica ogłoszeń

Z okazji startu Portalu Bizness.pl podjeliśmy decyzję o udostępnieniu wszystkim użytkownikom możliwości darmowego dodawania Firm do Katalogu.

Opłata za podstawowy wpis w promocji wynosi 0 zł!

Zapraszamy do dodawania firm do katalogu Firm i Usług Portalu Bizness.pl

Promocja ograniczona czasowo!



Obrazek

Because Business is Bizness.pl
Małgorzata Bednarz

Małgorzata Bednarz doradca,
pośrednictwo
kredytowe i
ubezpieczeniowe

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,
mam problem a jest tu wielu specjalistów, znajomy wyjechał do pracy w Niemczech, na czarno. Tam zachorował i przebywał w szpitalu, szpital wystawił rachunek i co w tym przypadku. Facet nie był ubezpieczony w ZUS-ie.
Czy jest tu ktoś może z NFZ???
pozdrawiam
Małgorzata
Piotr S.

Piotr S. Kierownik ds.
personalnych / Hr
Manager / Payroll
Project...

Temat: Tablica ogłoszeń

PSc-Hr jest ogólnopolską firmą doradczą specjalizującą się min. w dokonywaniu korekty Zus. Współpracujemy z pracownikami Zus (w tym z Inspektorami Kontroli Zus), informatykami oraz specjalistami z zakresu ubezpieczeń społecznych.

Nasze doświadczenie w pracy w Zus w zakresie dokonywania korekty deklaracji rozliczeniowych (np. Zus Dra, Zus Rca) i korekty dokumentów zgłoszeniowych (np. Zus Zua, Zus Zwua) sprawia, że mogliśmy pomoc wielu firmom i instytucjom z rożnych branż w całej Polsce.

Posiadamy poświadczenia bezpieczeństwa pozwalające na dostęp do dokumentów posiadających klauzulę poufności oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Naszym celem jest szybka i skuteczna pomoc w rozwiązaniu Państwa problemów z Zus a także przeszkolenie w taki sposób aby w okresie późniejszym korekta Zus nie była potrzebna.

Profesjonalna korekta Zus PSc-Hr obejmuje:

* porządkowanie kartotek ubezpieczonych - korekta danych Zus,
* odtwarzanie bazy danych Programu Płatnika,
* analizę zawiadomień o błędach przesłanych przez Zus,
* weryfikację rozbieżności pomiędzy Zus Dra i Zus Wdr w oparciu o bazę danych (Program Płatnika) oraz kopie dokumentów źródłowych,
* wykonanie korekty deklaracji Zus z zastosowaniem narzędzi informatycznych ułatwiających wykonywanie korekty z uwzględnieniem takich nieprawidłowości jak m. in.:
o "Ubezpieczeni, dla których brak jest raportów imiennych"
o "Raporty imienne niezgodne ze zgłoszeniem ubezpieczonego" i "Raporty imienne nieznanych ubezpieczonych" – korekty deklaracji zgłoszeniowych,
o "Błędne raporty imienne" i "Raporty imienne bez deklaracji" - korekta raportów i deklaracji,
o Przekroczenie trzydziestokrotności przeciętnego wynagrodzenia obowiązującego w danym roku (korekta składek),
* szkolenia z zakresu tworzenia deklaracji Zus oraz ich korekty.

Korekty Zus wykonane prze PSc-Hr to:

* wiedza specjalistów ds. korekty Zus bez konieczności ich zatrudniania,
* wieloletnie doświadczenie i kompetencje poparte sukcesami,
* ograniczenie ryzyka sankcji ze strony Zus za nie dokonywanie korekty.

Office: + 48 61 625 29 56
Fax: + 48 61 625 29 56
Mobile: + 48 880 616 676
+ 48 880 616 696
Email: kontakt@korekty-zus.pl
Katarzyna Zielińska

Katarzyna Zielińska Specjalista ds.
rozwoju,
PrzyjaznySoft

Temat: Tablica ogłoszeń

Dla PRACODAWCÓW!

Jeśli zatrudniasz na umowę zlecenia lub umowę o dzieło, mam dla Ciebie narzędzie, które usprawni Twoją codzienna pracę- prosty w obsłudze i naprawdę tani program do wystawiania umów.
Pozwala przechowywać nieograniczoną ilość danych, usprawnia i przyśpiesza wystawianie umów i rachunków do nich. Pozwala wprowadzić porządek w zawieranych umowach i zatrudnianych pracownikach.
Posiada wiele ciekawych funkcji np. e-mail formularz, filtrowanie itp.

Zainteresowanych zapraszam na stronę http://przyjaznysoft.pl.

Pozdrawiam,
Katarzyna Zielińska
tel. 071 340 94 24
e-mail biuro@przyjaznysoft.pl

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,

Poszukuję prawnika specjalizującego się w prawie pracy. Chodzi o doradztwo i ew. reprezentację osoby fizycznej w sprawie sądowej z zakresu prawa pracy. Warszawa.

Bardzo proszę o pilny kontakt na priv.

pozdrawiam
Artur Jarema

Artur Jarema kadra zarządzająca

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam

Za kilka tygodni będziemy rozpoczynali przygotowanie dużego i prestiżowego projektu naukowego, w którym znaczącą rolę odgrywają zagadnienia prawa pracy i ubezpieczeń społecznych połączone z prawem europejskim.
Osoby mogące służyć doradztwem proszę o kontakt.

Pozdrawiam

Artur
Joanna Glazik

Joanna Glazik Koordynator szkoleń,
Ekspert sp. z o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszam na szkolenia, które odbędą się w najbliższym czasie w Gdyni:

1)."NOWELIZACJE USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH"
27 stycznia 2010r., GDYNIA
cena: 390 zł od osoby

Na szkoleniu zapoznamy Uczestników z obszernymi zmianami jakie
wprowadzają do systemu zamówień publicznych najnowsze nowelizacje, w tym "Duża" Nowelizacja, która wchodzi w życie 29 stycznia 2010r.


Szczegółowy opis szkolenia na stroniehttp://www.szkoleniaekspert.pl

2).W INTERESIE PRACODAWCY.
Profilowany kurs prawa pracy zorientowany na ochronę interesów pracodawcy.

2-3 lutego 2010r., GDYNIA
Cena: 990 zł od osoby

Kolejna edycja cieszącego się dużym zainteresowaniem szkolenia
poświęconego skutecznej ochronie pracodawcy, z uwzględnieniem realiów wynikających z "zasady
uprzywilejowania pracownika".
Wbrew pierwszemu wrażeniu jest to szkolenie nie tylko z prawa pracy, ale i z praktycznego zarządzania.
Bonus: omówienie "Ustawy antykryzysowej".


Sprawdź program szkolenia na stroniewww.szkoleniaekspert.pl

3).ZMIANY W PRAWIE PRACY
2009/2010

10 lutego 2010r., GDYNIA
Cena: 420 zł od osoby

Wyjątkowe szkolenie, podczas którego podsumujemy najistotniejsze zmiany w prawie pracy wprowadzone w 2009 r., a z
drugiej strony przygotujemy Państwa do najważniejszych wydarzeń
kadrowych w 2010 r.
Odpowiemy m.in. na pytania:
• w jaki sposób zmniejszyć koszty działalności pracodawcy stosując nowe przepisy?
• jakie są praktyczne konsekwencje zmian w prawie pracy,zarówno tych, które już nastąpiły, jak i tych które wejdą w życie lada chwila?
oraz wskażemy obszary potencjalnych błędów i pomyłek.

Sprawdź szczegółowy program szkolenia na stronie www.szkoleniaekspert.pl

4).UMOWY CYWILNOPRAWNE STAN
NA 2010 r.

11 lutego 2010r., GDYNIA
Cena: 420 zł od osoby

Praktyczne rozwiązania i możliwości związane z zatrudnianiem
na podstawie umowy zlecenia i umowy o dzieło, a także tzw. samozatrudnienia - w świetle znowelizowanych w ostatnim czasie przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zmian w ustawie o
podatku dochodowym od osób fizycznych.


Sprawdź program szkolenia na stronie
www.szkoleniaekspert.pl

5).TWORZENIE WNIOSKU APLIKACYJNEGO DO EFS.
15-17 lutego 2010r., GDYNIA
Cena: 650 zł od osoby

Warsztaty ze skutecznego pozyskiwania środków unijnych.

Uczestnik szkolenia nauczy się:

- jak prawidłowo stworzyć projekt, by go skutecznie realizować,

- jak wypełnić wniosek, by zwiększyć swoje szanse na dotację,

- na co zwracać uwagę przy kreowaniu projektu i konstruowaniu budżetu - w myśl zasad, że o sukcesie można mówić nie wtedy, gdy uzyska się dofinansowanie, ale wtedy gdy rozliczy się projekt,

- jakich błędów bezwzględnie unikać,

- jak budować strategię pozyskiwania środków unijnych.


Sprawdź program szkolenia na stronie
www.szkoleniaekspert.pl

6).PODATEK VAT - ZMIANY NA 2010 rok.
16 lutego 2010r., GDYNIA
Cena: 590 zł od osoby

Nowe uregulowania w podatku VAT, które przekaże najwybitniejszy wykładowca i praktyk tej problematyki w kraju prof. dr hab. Witold Modzelewski, przyczynią się do tego,
że będziecie gruntownie przygotowani do zmian w podatku od towarów i usług, które weszły w życie z dniem 1 stycznia 2010 roku.
25 lutego 2010 roku upływa pierwszy termin składania deklaracji
VAT-owskich wg nowych zasad.


Aby uzyskać więcej informacji -> zadzwoń (59) 822 34 56 lub wyślij maila szkolenia@szkoleniaekspert.pl

Zapraszam

Temat: Tablica ogłoszeń

Szanowni Państwo,

Pragnę zaprezentować Państwu ofertę kancelarii Temida Lex.

Temida Lex Doradcy Prawni s.c. jest firmą doradztwa prawnego świadczącą usługi na rzecz osób indywidualnych, jednostek organizacyjnych posiadających i nieposiadających osobowości prawnej.

Głównym celem powstania naszej Firmy było wyjście naprzeciw klientom potrzebującym pomocy prawnej o wysokim poziomie merytorycznym, udzielanej sprawnie i skutecznie a jednocześnie w przystępnej cenie.

W naszej ofercie znajdują się m.in. e-porady a wkrótce również porady telefoniczne.

Więcej informacji na stronie http://temidalex.pl

Z poważaniem,
Katarzyna Gębska
Starszy Prawnik
Temida Lex Doradcy Prawni
515-793-963
katarzyna.gebska@temidalex.plKatarzyna Julia Gębska edytował(a) ten post dnia 03.02.10 o godzinie 10:16

Następna dyskusja:

Dyskryminacja w zatrudnieni...




Wyślij zaproszenie do