Marta C.

Marta C. koordynator biura
szkoleń, InfoBizTech

Temat: Tablica ogłoszeń

KTO NA EMERYTURĘ W 2015 ROKU?

W 2015 roku część osób nadal będzie uprawniona do przejścia na wcześniejszą emeryturę i emeryturę pomostową. W dalszym ciągu będą też wypłacane emerytury częściowe.

W 2015 roku wiek emerytalny osiągną kobiety urodzone w okresie od lipca 1954 roku do marca 1955 roku, czyli:
• jeśli urodziły się w lipcu 1954 r., to wiek emerytalny osiągną w lutym 2015 r.,
• jeśli urodziły się w sierpniu 1954 r., to wiek emerytalny osiągną w marcu 2015 r.,
• jeśli urodziły się we wrześniu 1954 r., to wiek emerytalny osiągną w kwietniu 2015 r.,
• jeśli urodziły się w październiku 1954 r., to wiek emerytalny osiągną w czerwcu 2015 r.,
• jeśli urodziły się w listopadzie 1954 r., to wiek emerytalny osiągną w lipcu 2015 r.,
• jeśli urodziły się w grudniu 1954 r., to wiek emerytalny osiągną w sierpniu 2015 r.,
• jeśli urodziły się w styczniu 1955 r., to wiek emerytalny osiągną w październiku 2015 r.,
• jeśli urodziły się w lutym 1955 r., to wiek emerytalny osiągną w listopadzie 2015 r.,
• jeśli urodziły się w marcu 1955 r., to wiek emerytalny osiągną w grudniu 2015 r.

W przypadku mężczyzn wiek emerytalny osiągną ci, którzy urodzili się w okresie od lipca 1949 roku do marca 1950 roku:
• jeśli urodzili się w lipcu 1949 r., to wiek emerytalny osiągną w lutym 2015 r.,
• jeśli urodzili się w sierpniu 1949 r., to wiek emerytalny osiągną w marcu 2015 r.,
• jeśli urodzili się we wrześniu 1949 r., to wiek emerytalny osiągną w kwietniu 2015 r.,
• jeśli urodzili się w październiku 1949 r., to wiek emerytalny osiągną w czerwcu 2015 r.,
• jeśli urodzili się w listopadzie 1949 r., to wiek emerytalny osiągną w lipcu 2015 r.,
• jeśli urodzili się w grudniu 1949 r., to wiek emerytalny osiągną w sierpniu 2015 r.,
• jeśli urodzili się w styczniu 1950 r., to wiek emerytalny osiągną w październiku 2015 r.,
• jeśli urodzili się w lutym 1950 r., to wiek emerytalny osiągną w listopadzie 2015 r.,
• jeśli urodzili się w marcu 1950 r., to wiek emerytalny osiągną w grudniu 2015 r.

Osoby, które urodziły się po 31 grudnia 1948 roku po spełnieniu określonych wymagań mogą przejść także na wcześniejszą emeryturę, świadczenie kompensacyjne lub emeryturę pomostową. Zasady tych świadczeń nie ulegają zmianie w 2015 roku.

Szczegółowe informacje w zakresie wyliczania i dokumentowania świadczeń emerytalnych można uzyskać podczas szkolenia Emerytury i renty - warsztat praktyczny - Spotkanie z ekspertem z ZUS, które odbędzie się 26 lutego 2015 roku w Katowicach, w hotelu Angelo ****.

Zapraszamy także pracowników działów Kadr, Finansów i Księgowości, które odbywają się w najbliższym czasie w Katowicach

HR KADRY i PŁACE
• Profesjonalna rekrutacja i selekcja pracowników, 20.02.2015, Katowice
• Planowanie i rozliczanie czasu pracy - warsztat praktyczny, 23.02.2015, Katowice
• Emerytury i renty - warsztat praktyczny - Spotkanie z ekspertem z ZUS, 26.02.2015, Katowice
• Czas pracy kierowców, 13.03.2015,Katowice
• Rozliczanie wynagrodzeń - warsztat praktyczny, 16.03.2015, Katowice
• Płatnik- nowa wersja - warsztaty komputerowe, 17.03.2015, Katowice
• Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych i benefity pracownicze, 19.03.2015, Katowice
• Zarządzanie szkoleniami – analiza potrzeb, badanie efektywności szkoleń, 23.03.2015, Katowice
• Prawo pracy - nowelizacja Kodeksu pracy, 24.03.2015, Katowice
• Zapobieganie nadużyciom pracowniczym, 15.04.2015, Katowice
• Analiza kosztów pracy - efektywny controlling personalny, 16-17.04.2015, Katowice Wynagrodzenie za czas niezdolności do pracy – zasiłek chorobowy, macierzyński itp. – spotkanie z ekspertem z ZUS, 22.04.2015, Katowice
KSIĘGOWOŚĆ i FINANSE
• VAT - istotne zmiany w praktyce rozliczania podatku VAT, 23.02.2015, Katowice
• Delegacje krajowe i zagraniczne. Samochód w działalności firmy, 24.02.2015, Katowice
• Sponsoring, sprzedaż premiowa, reprezentacja, reklama oraz świadczenia na rzecz pracowników, 27.02.2015, 18.03.2015Katowice
• Strategia, misja i wizja organizacji, 27.02.2015, Katowice
• CIT - podatek dochodowy od osób prawnych - praktyka stosowania, 11.03.2015, Katowice
• Leasing operacyjny i finansowy, 12.03.2015, Katowice
• Budżetowanie - tworzenie i realizacja budżetów, 19-20.03.2015, Katowice
• Podatek akcyzowy, 23.03.2015, Katowice
• Rozliczanie projektów w ramach POIiŚ, 24.03.2015, Katowice
• Finansowanie inwestycji z funduszy europejskich 2014-2020, 25.03.2015, Katowice
• Analiza finansowa -Badanie sytuacji ekonomicznej i zdolności do wywiązywanie się ze zobowiązań - ocena wiarygodności, 13-14.04.2015, Katowice
• Budżetowanie z wykorzystaniem MS Excel, 20-21.04.2015, Katowice
KOMPETENCJE INTERPERSONALNE
• Zarządzenie zespołem - trening umiejętności menedżerskich, 24.03.2015, Katowice
• Zasady prowadzenia profesjonalnego sekretariatu, 26.03.2015, 20.04.2015 Katowice
• Skuteczna walka ze stresem - warsztaty antystresowe, 25.02.2015, Katowice
• Zasady savoir-vivre, dress code, 27.02.2015, Katowice
• Obrona przed manipulacją - socjotechniczne metody wyłudzania informacji, 25.03.2015, Katowice
• Zarządzanie sobą w czasie, 26.03.2015, Katowice
• Asertywność w komunikacji, 27.03.2015, Katowice
• Efektywna współpraca, budowanie relacji, 24.04.2015, Katowice
PRAWO
• Zamówienia publiczne, 02.03.2015, Katowice
• Ochrona danych osobowych, 04.03.2015, Katowice

Po kliknięciu na wybrany temat zostaną Państwo przekierowani na naszą stronę w celu zapoznania się ze szczegółowym programem.
Szczegółowe kalendarium szkoleń, które będą się odbywały w formule otwartej, w różnych miastach znajduje się także w załączniku.
Jeżeli nie znajdą Państwo interesującego szkolenie w Waszym mieście proszę o informacje.
Wszystkie szkolenia są dostępne także w formule zamkniętej, to Państwo wybierają czas i miejsce. Proszę o informacje, z przyjemnością przygotujemy ofertę.

Serdecznie zapraszam

--
Marta Czechowska

ul. Grzybowska 80/82
00-844 Warszawa
http://infobiztech.pl
NIP: 865-214-55-91
Tel.: (22) 250 12 12, (22) 661 54 90
Tel. kom.: 730 008 462
Fax: (22) 250 12 13
e-mail: marta.czechowska@infobiztech.pl
Barbara S.

Barbara S. obsługa klienta,
kadry, hr,
rekrutacje,
księgowość

Temat: Tablica ogłoszeń

LUBLIN - Obecnie poszukuję bezpłatnych praktyk w dziale rachunkowości/ księgowości lub w kadrach w ramach zajęć obowiązkowych w trakcie nauki zawodu w szkole policealnej.
Pracuję zawodowo jako manager biura jednak chciałabym poznać inne środowiska pracy w działach kadr i rachunkowości. Przy ustalonym terminie będę do dyspozycji w ciągu dwóch tygodni po 8h.
Posiadam wszelkie niezbędne dokumenty (umowa o praktykę, skierowanie, dzienniczek praktyk).
Szukam nowych kontaktów biznesowych, nowych miejsc pracy, innego środowiska pracy, nie ukrywam iż swoje kształcenie wiążę z dalszą pracą w dziale księgowości/rachunkowości, w kadrach lub dziale HR.
Proszę o kontakt priv.Ten post został edytowany przez Autora dnia 02.03.15 o godzinie 12:06
Agnieszka Szepelak

Agnieszka Szepelak wolny strzelec

Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w konferencji:

Nowoczesny prawnik - zarządzanie dokumentami oraz sprawami kancelarii i działów prawnych.

Już 22 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci wypowiedzą się na temat rozwiązań zarówno organizacyjnych, jak i technologicznych wykorzystywanych w nowoczesnych kancelariach oraz działach prawnych.

Szczegóły konferencji: http://successpoint.pl/nowoczesny-prawnik

Podczas konferencji głos zabiorą m.in.:

mec. Tomasz Zalewski - Partner w kancelarii Wierzbowski Eversheds - Social media w kancelarii prawnej (LinkedIn, Facebook, Twitter itd.)
Adw. dr Łukasz Goździaszek - Goździaszek Kancelaria Prawna

Ponadto zostaną poruszone następujące tematy:

- zarządzanie dokumentacją i korespondencją
- zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- zarządzanie kosztami, w tym e-faktura
- podpis elektroniczny
- Business Intelligence
- systemy archiwizacji
- digitalizacja dokumentów
- zarządzanie usprawnieniami i dostępem
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet

Do udziału serdecznie zapraszamy:

- partnerów zarządzających, dyrektorów oraz kierowników działów prawnych i kancelarii
- radców prawnych, prawników, adwokatów
- osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją prawną, procesami biznesowymi, kadrami, finansami

Rejestracja: http://successpoint.pl/nowoczesny-prawnik#zarejestruj-...

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z organizatorem:

Karolina Hołyńska
Asystentka ds. organizacji konferencji
Wojciech M.

Wojciech M. Autor: "Jak chronić
tajemnice firmowe".
Audyt. Ochrona da...

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszam do lektury książki:


Obrazek


Więcej informacji na: http://tajemnicaprzedsiebiorstwa.pl
Barbara Jasińska

Barbara Jasińska Główny specjalista,
Grupa Energa

Temat: Tablica ogłoszeń

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE OTWARTE ORGANIZOWANE W WARSZAWIE

Zmiany w przepisach prawa pracy - kodeks pracy i umowy cywilnoprawne - 29 wrzesień PROGRAM

Szczegółowe informacje na naszej stronie. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Barbara Jasińska
BALTIC BUSINESS TRAINING
email: info@szkoleniabbt.pl
telefon: +48 793-599-961
http://www.szkoleniabbt.pl/Ten post został edytowany przez Autora dnia 07.08.15 o godzinie 10:15
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu

Budowa i wdrożenie Systemu Zarządzania Ciągłością Działania zgodnie z wytycznymi Komisji Nadzoru Finansowego dla Sektora Ubezpieczeniowego

17-18 września 2015 | Warszawa

Zarejestruj się>>>

Co zyskuje uczestnik:

Gruntowną wiedzę z zakresu zarządzania ciągłością działania (BCM), od poznania procesów krytycznych organizacji po opracowanie dokumentacji Planów Ciągłości Działania oraz zasad testowania procedur zgodnie z wytycznymi KNF dla Sektora Ubezpieczeniowego. Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatów.

Zakres tematyczny:

- Zarys zarządzania ciągłością działania
- Przepisy, standard, normy i źródła dobrych praktyk
- Istota ciągłości działania
- Zarządzanie ciągłości działania w teorii
- Ryzyko w kontekście ciągłości działania
- Klasyczny cykl zarządzania ciągłością działania
* Analiza Wpływu na Biznes - ćwiczenie
* Strategia zarządzania ciągłością działania - ćwiczenie
* Plan ciągłości działania - ćwiczenie
* Komunikacja kryzysowa
* Testy - ćwiczenie
- Model dojrzałości w obszarze zarządzania ciągłością działania
- Ciągłość działania w kontekście powierzonych procesów (outsourcing)
- Korzyści z wdrożenia systemu zarządzania ciągłością działania
- Współpraca z lokalnymi jednostkami zarządzania kryzysowego

Odbiorcy szkolenia:

- Osoby zainteresowane wprowadzeniem zarządzania ciągłością działania w swojej organizacji – właściciele procesów,
- osoby odpowiedzialne za obszar IT, ryzyka i bezpieczeństwa informacji
- Audytorzy Wewnętrzni
- Wszystkie osoby zainteresowane tematyką zarządzania ciągłością działania

Czas trwania szkolenia: 2 dni

Cena szkolenia:

1 490 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu do 4 września
1 590 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu po 4 września

Cena obejmuje koszty materiałów szkoleniowych, wydania certyfikatu, przerw kawowych oraz lunchu

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby przewidziany jest RABAT!


Opinie uczestników szkolenia

Jestem bardzo zadowolona z odbytego szkolenia.
Podstawowe cechy, które złożyły się na bardzo satysfakcjonującą ocenę, to:
- bardzo dobry prowadzący z dużą wiedzą i doświadczeniem, z umiejętnością dydaktycznymi, umiejący wprowadzić atmosferę, w której szkolący czuli się swobodnie, a jednocześnie chcieli i pracowali w sposób zaangażowany;
- grupa szkoląca się liczyła tylko 6 osób, co miało ogromny wpływ na wysoką jakość szkolenia, jak i na lepszą komunikację szkolących się z prowadzącym oraz między sobą;
- otrzymaliśmy cenną publikację i materiały dotyczące tematu szkolenia;
- komunikacja z organizatorami przed szkoleniem, w trakcie i po była na dobrym poziomie, a obecną potrzebę uzyskania informacji o ocenie poziomu szkolenia przez Państwa również oceniam bardzo wysoko.

Joanna Futymska


Zapraszamy również na naszą stronę http://successpoint.pl

Serdecznie zapraszamy także do udziału w otwartych szkoleniach, które odbędą się w najbliższym czasie:

* Ochrona danych osobowych – rola i zadania Administratorów bezpieczeństwa Informacji
7 - 8 września 2015 | Warszawa więcej>>>
* Bezpieczeństwo środowiska teleinformatycznego zgodnie z dobrymi praktykami
24 - 25 września 2015 | Warszawa więcej>>>
* Budowa i wdrożenie Systemu Zarządzania Ciągłością Działania w Organizacji
8-9 października 2015 | Warszawa więcej>>>
* Warsztaty z analizy wpływu zdarzeń na biznes (Analiza BIA)
22-23 października 2015 | Warszawa więcej>>>
* Tester w roli analityka - Jakość wymagań podstawą jakości oprogramowania
29 października 2015 | Warszawa więcej>>>
* Analityk w projekcie IT
25 - 26 listopada 2015 | Warszawa więcej>>>

Adriana Łączyńska
Asystentka ds. promocji

tel. +48 720 911 824
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: promocja@successpoint.pl

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Szanowni Państwo,
Dla mojego Klienta, międzynarodowej korporacji działającej w obszarze finansów, poszukuję osoby na stanowisko: Ekspert ds. Prawa Pracy. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu: aleksandra.smurawa@people.com.pl
Aneta R.

Aneta R. Trener i audytor
RODO, prawa pracy i
rachunkowości,
IOD...

Temat: Tablica ogłoszeń

Aleksandra S.:
Szanowni Państwo,
Dla mojego Klienta, międzynarodowej korporacji działającej w obszarze finansów, poszukuję osoby na stanowisko: Ekspert ds. Prawa Pracy. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu: aleksandra.smurawa@people.com.pl

Pani Aleksandro..
Takie ogłoszenia muszą być precyzyjne- przynajmniej należy podać miasto -siedzibę pracodawcy i / lub / miejsce pracy
Aneta Strycharska

Aneta Strycharska specjalista ds HR,
ekspert ds.
projektów UE

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,
Szukam pilnie trenera do poprowadzenie 8 GODZINNEGO szkolenie w KIELCACH "PRAWO PRACY ZMIANY 2016"
1. Terminowe umowy o pracę 2016 – zmiany w Kodeksie pracy.
2. Rozwiązywanie umów o pracę – nowe okresy wypowiedzenia dla umów terminowych.
3. Urlopy macierzyńskie, rodzicielskie, ojcowskie i wychowawcze – zmiany w Kodeksie pracy od 2016 r.
4. Nowe zasady udzielania zwolnienia na opiekę nad dzieckiem od 2 stycznia 2016 r.
5. Szkolenia bhp i badania profilaktyczne po nowelizacji
Grupa docelowa:
kadra zarządzająca(140 osób) tj.6-7 grup szkoleniowych po ok. 20

osoby zainteresowana współpracą zapraszam do przesłania c do 06.10.2015
a.strycharska@lechaa.pl, 41 368 08 48 wew.201Ten post został edytowany przez Autora dnia 02.10.15 o godzinie 08:28
Magdalena Rycak

Magdalena Rycak dr nauk prawnych,
radca prawny,
kierownik studiów
podyplo...

Temat: Tablica ogłoszeń

Dzień dobry,
24 października ruszają zajęcia na szóstej edycji studiów podyplomowych "Prawo pracy i Ubezpieczeń Społecznych - Kadry i Płace" w Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Zostały ostatnie wolne miejsca. Limit miejsc: wynosi 40 osób! Studia od lat cieszą się sporym zainteresowaniem, a wysoki poziom prowadzonych zajęć oraz doskonale dobrana kadra wykładowców co roku przyczyniają się do 100 % satysfakcji słuchaczy.
http://www.lazarski.pl/pl/oferta/studia-podyplomowe/Ak...
Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,
Obecnie dla Banku Citi Handlowy w Warszawie poszukuję osoby na stanowisko Eksperta ds. prawa pracy. Osoba na tym stanowisku powinna posiadać praktyczną znajomość prawa pracy , wykształcenie prawnicze oraz w stopniu dobrym posługiwać się językiem angielskim. Osoby zainteresowane serdecznie zapraszam do kontaktu.
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: Tablica ogłoszeń

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE - RUSSELL BEDFORD
Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

SZKOLENIA WYJAZDOWE:

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Wisła, Hotel Vestina, 24-26.02.2016r.

Prawo pracy i wynagrodzenia z uwzględnieniem zmian w 2016 r.
Wisła, Hotel Vestina, 24-26.02.2016r.

Przegląd podatkowy 2016 - VAT, CIT i Ordynacja Podatkowa po zmianach
Zakopane. Hotel Czarny Potok, 24-26.02.2016r.

SZKOLENIA STACJONARNE:

Najnowsze zmiany w prawie pracy w 2016 roku
Warszawa, 12.01.2016r.

Faktura VAT 2016 - przepisy obowiązujące po nowelizacji ustawy VAT i implementacji Dyrektywy 2010/45/UE
Warszawa, 14.01.2016r.

Excel dla księgowych
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Przegląd podatkowy 2016 - VAT, CIT i Ordynacja Podatkowa po zmianach
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Budżetowanie i kontrola kosztów
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Administrator Bezpieczeństwa Informacji - warsztaty praktyczne - dlaczego warto wyznaczyć ABI?
Warszawa, 19.01.2016r.

Koszty uzyskania przychodów 2015 – na gruncie ustaw o podatku dochodowym, nowelizacja przepisów stosowanie przepisów obowiązujących w 2015 roku, przegląd orzecznictwa i interpretacji
Warszawa, 19.01.2016r.

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Warszawa, 19-20.01.2016r.

Podatek od nieruchomości 2016. Zmiana przepisów. Aktualne interpretacje i wyroki.
Warszawa, 19.01.2016r.

VAT w Niemczech – inwestycje w Niemczech, relacje z niemieckim kontrahentem, obsługa księgowa niemieckich firm, zmiany na 2015 r.
Warszawa, 22.01.2016r.

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam serdecznie do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Russell Bedford Poland

kom: + 48 533 339 801
e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland
Monika Z.

Monika Z. Coach, Headhunter,
Project Manager

Temat: Tablica ogłoszeń

Poszukuję doświadczonego Specjalisty ds. kadr i płac. Praca w Warszawie, na Pradze. Ciekawa oferta w dużej, stabilnej firmie. Szczegóły na priva.
Anna Zych

Anna Zych Specjalista.

Temat: Tablica ogłoszeń

Spółka TOOBEECO jest rodzinną firmą powstałą w 2010 roku. Specjalizuje się głównie w usługach księgowych i doradztwie finansowym. Siedziba firmy znajduje się w podwarszawskich Markach.

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą na stronie: http://toobeeco.com.pl/

WAŻNE!
Toobeeco w ramach swoich usług oferuje również szybką i skuteczną rejestrację spółek w systemie S24.

Zainteresowanych w\w usługą zapraszam do kontaktu za pośrednictwem wiadomości prywatnej.
Monika M.

Monika M. Trener sprzedaży

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszam na szkolenie "Nowelizacja kodeksu pracy 2016"

Termin: 17 marca 2016

Miejsce: Kraków

Kliknij, aby poznać szczegóły szkolenia lub pobrać ofertę PDF

Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz nasze pozostałe tematy!
Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek

W odpowiedzi na wymagania rynku firma SuccessPoint wraz z BCMG Sp. z o.o. (Business Continuity Management Group) mam zaszczyt zaprosić na :

Cykl dedykowanych szkoleń w tematyce zarządzania ciągłością działania, począwszy od koordynatorów ciągłości działania, osób odpowiedzialnych za zarządzanie ryzykiem, zarządzaniem kryzysowym, komunikacją kryzysową, aż po osoby odpowiedzialne za ciągłość działania infrastruktury teleinformatycznej (IT).
Business Continuity Management - BCM
Kalendarium szkoleń prowadzonych przez Dariusza Romańczuka:

Budowa i wdrożenie systemu zarządzania ciągłością działania w organizacji zgodnie z ISO 22301 oraz wymaganiami sektorowymi
21-22 marca 2016 | Warszawa
więcej>>>

Wyznaczanie i zarządzanie procesami krytycznymi i kluczowymi w organizacji jako podstawowy etap budowy i wdrożenia Planu Ciągłości Działania i Planu Awaryjnego
18-19 kwietnia 2016 | Warszawa
więcej>>>

Zasady testowania Planów Ciągłości Działania (BCP) i Planów Awaryjnych (DRP)
17 maja 2016 | Warszawa
więcej>>>

Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w zarządzaniu kryzysowym jako element zarządzania ciągłością działania
14 czerwca 2016 | Warszawa
więcej>>>

kontakt w sprawie szkoleń
promocja@successpoint.pl

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszam do skorzystania z naszej unikatowej usługi skierowanej do przedsiębiorców w całej Polsce.

Pre-kontrole płatników ZUS

Obowiązek poddania się kontroli ZUS wynika z Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych. Podczas wizyty zakład może sprawdzić, czy płatnik dobrze wywiązuje się ze swoich zadań w zakresie ubezpieczeń społecznych. To przede wszystkim zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń oraz weryfikacja obliczania i opłacania składek, do których pobierania zobowiązany jest ZUS. Sprawdzane są również opracowywane wnioski oświadczenia emerytalno-rentowe izaświadczenia dlacelów ubezpieczeń społecznych.
Wszystkie wymienione zagadnienia zostaną sprawdzone przez naszych specjalistów w trakcie przeprowadzonej pre-kontroli.

Zakresy przedmiotowe pre-kontroli i kontroli ZUS są takie same. Weryfikacji podlegają:
- prawidłowość zawierania umów o pracę, umów – zlecenia oraz umów o dzieło,
- prawidłowość zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia
zdrowotnego,
- prawidłowość i rzetelność obliczania składek na ubezpieczenia społeczne oraz
innych składek, do których pobierania zobowiązany jest Zakład Ubezpieczeń
Społecznych,
- ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych i wypłacanie tych
świadczeń oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu,
- prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne
i rentowe,
- wystawianie zaświadczeń lub zgłaszanie danych dla celów ubezpieczeń
społecznych.

Kontroli dokonywać będą specjaliści z wieloletnim doświadczeniem
w przeprowadzaniu kontroli płatników składek.

Adresatami pre-kontroli ZUS są wszelkie firmy z segmentu małych i średnich
przedsiębiorstw, bez względu na formę prawną prowadzonej działalności.

Podstawę do przeprowadzenia pre-kontroli stanowi zlecenie wykonania kontroli przez Inspektora EIPiUS. Kontrola może obejmować różne okresy w zależności od dyspozycji klienta. W trakcie pre-kontroli szczególna uwaga zwrócona zostanie na prawidłowość zawierania umów-zleceń oraz umów o dzieło.

W roku 2014 ZUS przeprowadził 81 tys. kontroli, w 43 tys. przypadków ujawniono różnorodne nieprawidłowości. W 2013 roku na 78 tys. kontroli nieprawidłowości ujawniono w ponad 50 tys. przypadków.
Każdy płatnik składek powinien przezcały okres prowadzenia działalności skrupulatnie przechowywać dokumentację i prawidłowo ją sporządzać.
Kontrole ZUS często są bagatelizowane przez przedsiębiorców, tymczasem niejednokrotnie ich konsekwencje mogą być równie poważne, jak w przypadku weryfikacji rozliczeń podatkowych bądź nawet poważniejsze. Przedsiębiorcy, u których zostaną stwierdzone nieprawidłowości w zakresie ubezpieczeń społecznych, muszą liczyć się nie tylko z odpowiedzialnością finansową i karną, ale również z pracochłonnymi korektami. Warto mieć świadomość istnienia ryzyka związanego z kontrolami ZUS – dzięki tej wiedzy można odpowiednio przygotować się do wizyty kontrolujących.
Najlepszym sposobem przygotowania się do wizyty Inspektora ZUS jest wcześniejsze przeprowadzenie kontroli przez niezależnego eksperta.

KONTAKT:
Europejski Instytut Prawa i Ubezpieczeń Społecznych Sp. z o.o. ul. Kilińskiego 34, 40-062 Katowice
E-mail: kontakt@instytut-zus.pl
Tel. 32 722 0 730 Kom. 537 906 908

Temat: Tablica ogłoszeń

A Ja dla odmiany jestem klientem! Ostatnio doradzałem się kilku spraw w availo.pl I na prawde szczerze polecam bo mają super ludzi i dość fajne ceny za poszczególne usługi. Idealnie na moją kieszeń i małe problemy.
Klaudia Pujer

Klaudia Pujer Exante Wydawnictwo
Naukowe

Temat: Tablica ogłoszeń

Szanowni Państwo

Exante Conferences & Publications Sp. z o.o. zaprasza do składania artykułów do monografii naukowej – recenzowanej i punktowanej:

„PROBLEMY PRAWA, ADMINISTRACJI I UBEZPIECZEŃ” (nabór do 14.10.2016)

Projekty kierujemy do: doktorantów, studentów, pracowników naukowych, praktyków. Udział w monografii uwzględnia nowe warunki punktacji. Wydania elektroniczne i tradycyjne planowane na listopad 2016. Szczegółowe informacje (w tym wykaz wydanych monografii), dostępne pod adresem: exante.com.pl/monografie-naukowe/
Zapraszamy do udziału w publikacji.

Koordynator
dr Klaudia Pujer
tel. +48 606 168 165


Obrazek

Następna dyskusja:

Dyskryminacja w zatrudnieni...




Wyślij zaproszenie do