Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek

Witam serdecznie,

W imieniu firmy Tax Consilium Sp z o.o. mam zaszczyt zaprosić Państwa na kolejną edycję kursu kadry i płace od podstaw z obsługą programów Płatnik oraz Symfonia - poziom I

Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości oferowanych usług oraz dzielenie się doświadczeniem i wiedzą. Dlatego zapewniamy wysoki poziom kształcenia. Kurs podzielony jest ze względu na zasób wiedzy uczestników. W ofercie mamy zatem kurs od podstaw-poziom I oraz kurs dla zaawansowanych-poziom II.

Kurs prowadzony jest w oparciu o skrypt wyłącznie poprzez rozwiązywanie casusów, wypełnianie druków oraz praktyczną obsługę programów Płatnik oraz Symfonia.

Kurs kadrowo-płacowy skierowany jest do:
-osób, które nie miały styczności z zagadnieniami dotyczącymi wynagrodzeń, prawa pracy oraz programami płatnik oraz symfonia
-wszystkich osób chcących podnieść swoje kwalifikacje w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i płac.

Cel kursu
Zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami z dziedziny prawa pracy, rozliczania czasu pracy, wynagrodzeń, składek ZUS, zasiłków oraz zakresem obowiązków pracodawcy jako płatnik podatku dochodowego od osób fizycznych.

Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/kategoria2-2-kur...

Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Gorąco zachęcamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez Abilit Szkolenia i Doradztwo.

A już w styczniu szkolenia otwarte:

ABC programu Płatnik
Nowy PŁATNIK 9.01.001
Podatki 2013/2014 Efektywna komunikacja
Specjalista ds. kadr i płac
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa
Obsługa klienta urzędu
Efektywne negocjacje w biznesie
Motywowanie zespołu
Negocjacje w praktyce
Nowelizacja ustawy Prawo Budowlane 2013/2014
ABC Prawa Zamówień Publicznych
Prawo budowlane
Prawo zamówień publicznych dla zaawansowanych
Specjalista ds. zamówień publicznych
Telefoniczna sprzedaż usług
Zarządzanie czasem i osiąganie celów biznesowych

Znajdź nas w Warszawie,Poznaniu,Krakowie czy Wrocławiu!

Zapraszamy: http://abilit.pl
Sprawdź,co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić.

http://abilit.pl, http://szkoleniaidoradztwo.pl
Tomasz Podyma

Tomasz Podyma właściciel, Tobak

Temat: Tablica ogłoszeń

Wprawdzie nie zapłacimy za Was podatku...
ale zrobimy wszystko byście zapłacili mniej.

http://www.quero.pl/oferta.html | http://pl.scribd.com/doc/192680586/księgowa-poznań

Szybki kontakt

tel.kom. +48 601 455 890
tel.biuro +48.61 646 80 80
fax +48.61 624 76 68
e-mail: kontakt@quero.pl

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Kancelaria prawna LEGA-IURIS w Nowym Sączu, znajdująca się przy ul. Zdrojowej 39 oferuje pisanie pism do:
• Sądów;
• Urzędów;
• Firm;
• Dłużników;
• Komornika;
• Innych podmiotów.

Oferujemy także: Odzyskiwanie długów, tanie porady prawne, w tym przez Internet, usługę stały prawnik, mediację, tworzenie regulaminów, pomoc przy uzyskaniu odszkodowania, odzyskiwanie pieniędzy z polis z ubezpieczeniem na życie.
Szczegóły na stronie: http://www.lega-iuris.pl
Kontakt: 537 009 706
Andrzej Słomkowski

Andrzej Słomkowski trener, coach,
organizator

Temat: Tablica ogłoszeń

Można ZUS'owi powiedzieć nie!

I trzeba to zrobić jak najszybciej.
Dlaczego? Dla pieniędzy.

https://www.youtube.com/watch?v=qw5Roi9J1RU

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam!

Nazywam się Krzysztof Bogusz i jestem radcą prawnym. Doradzam ubezpieczonym oraz płatnikom składek w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych. Pomagam na każdym etapie kontaktu z ZUS. Od złożenia wniosku o prawo do świadczenia, czy też od wszczęcia przez ZUS postępowania wyjaśniającego lub kontroli, do etapu postępowania sądowego włącznie.

Od kilku lat prowadzę też bloga prawniczego Odwołanie od decyzji ZUS, gdzie staram się w możliwie krótki i zrozumiały sposób przybliżać tematykę prawa ubezpieczeń społecznych.

Serdecznie zapraszam do lektury:

http://odwolanieoddecyzjizus.pl/.

W razie chęci skorzystania z pomocy prawnej zapraszam też do bezpośredniego kontaktu pod adresem mailowym krzysztof.bogusz@sblegal.pl

Z kolei więcej informacji o mnie i spółce w której działam znajdziesz TUTAJ

Pozdrawiam
Krzysztof Bogusz.Ten post został edytowany przez Autora dnia 19.04.19 o godzinie 15:00

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?
Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Każdy, kto kiedykolwiek miał do czynienia z branżą gastronomiczną, z pewnością zgodzi się, iż jest to jedna z najtrudniejszych gałęzi rynku. Nie ma jednak nic bardziej satysfakcjonującego niż prowadzenie Restauracji, z której wychodzą zadowoleni Klienci. Dzięki naszym warsztatom, dowiedzą się Państwo jak stworzyć i zarządzać miejscem, które będzie połączeniem doskonałej kuchni i rentownego biznesu. W trakcie warsztatów dowiesz się jak postępować, by podczas procesu otwierania nowej inwestycji popełnić, jak najmniej błędów, które mogę wpłynąć na rentowność obiektu oraz zasadność otwierania go w ogóle. Za do udziału w warsztatach
MÓJ STARTUP – Restauracja. Warsztaty odbędą się 12 kwietnia w Warszawie.

Do udziału w projekcie, zapraszamy osoby, które zamierzają otworzyć restaurację, bar, punkt gastronomiczny, a także obiekty hotelowe. Warsztaty dedykujemy również obecnym właścicielom omawianych inwestycji oraz menedżerom restauracji i obiektów hotelowych.
Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Wyszukiwanie dogodnej lokalizacji - kryteria
• Współpraca z projektantem
• Przygotowanie technologii
• Praca nad listą kontrahentów i podwykonawców
• Przygotowanie schematu organizacyjnego
• Wybór programu gastronomicznego
• Przygotowanie ofert i menu
• Marketing oraz ogłoszenia prasowe
• Przygotowanie księgi jakości i standardów obsługi gości
• Przygotowanie regulaminu pracy i HACCP
• Opracowanie systemu motywacyjnego i lojalnościowego
• Rekrutacja, badania selekcyjne kandydatów
• Przygotowanie szkoleń dla pracowników, personelu restauracji i kuchni
• Ustawienia stołów – symulacja komputerowa
Trener:

JAROSŁAW WALCZYK - kucharz z wykształcenia i zamiłowania, należy do czołówki najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych mistrzów kulinarnych w kraju. Swoją karierę zawodową rozpoczął na morzu, gdzie pełnił funkcję ExecutiveChef’a największego armatora linii promowych Stena Line. Po piętnastu latach zszedł na ląd i przyjął stanowisko Dyrektora Gastronomii Hotelu Nadmorskiego w Gdyni. Po czterech latach został Dyrektorem Gastronomii w Zamku Książ, a do grudnia 2008 roku był Dyrektorem Gastronomii Hotton Hotelu w Gdyni. Od 2010 roku dyrektorem Hotelu Lisewskiego Dworu. Od 2013 właścicielem restauracji. Od 2002 roku prowadzi firmę, która prowadzi konsultacje w zakresie modernizacji i konsultacji przy otwieraniu hoteli i restauracji. Należy do kapituły Fundacji Klubu Szefów Kuchni, która zrzesza najwybitniejszych kucharzy i w ramach jej działalności aktywnie uczestniczy we wszystkich najważniejszych wydarzeniach kulinarnych w kraju. Zasiada w jury oceniającym talenty kulinarne na festiwalach i konkursach w Polsce i poza jej granicami. W przeszłości wielokrotnie sam zdobywał wysokie noty, które wkrótce miały przyczynić się do osiągnięcia najwyższej klasy kunsztu kulinarnego.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!

Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://restauracja.puremind.pl

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam serdecznie,
Wszystkim zainteresowanym Prywatną Kompleksową Opieką Medyczną, chciałbym polecić pakiety firmy OM Signum.

Opieka Medyczna Signum w skrócie:
- natychmiastowy dostęp do lekarza pierwszego kontaktu i lekarzy specjalistów (oczekiwanie na wizytę do 5 dni roboczych),
- szeroka gama badan laboratoryjnych i diagnostycznych,
- hospitalizacje/zabiegi (chirurgia jednego dnia) / rehabilitacja,
- medycyna pracy,
- wizyty domowe/transport
- ...
*rejestracja 24h/24h, 365 dni w roku- poprzez ogólnopolski numer infolinii
Ponad 1000 placówek medycznych na terenie całego kraju.

Ceny pakietów dla osób indywidualnych zaczynają się od 65 zł brutto/mies., natomiast dla klienta biznesowego od 49 zł brutto/mies. Dostępne są również pakiety Partnerskie i Rodzinne.

Uwaga: Firma ma również możliwość zaoferowania pakietu medycznego za złotówkę.

Zapraszam do kontaktu
Michał Wardak
Tel. 518 489 829
m.wardak@omsignum.pl (http://s7mc.com)
Prezentacja online
http://www.webinar.s7team.com/index.php?sponsor=264111...

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Gdyby ktoś potrzebował wsparcia Polaka - specjalisty prawa Anglii i Walii - na Wyspach (dla siebie lub rodziny/znajomych), choćby w napisaniu pisma urzędowego (ale także prawo pracy, rodzinne itp.) to polecam:>>> http://www.serwisprawny.co.uk/ i na FB tu>> https://www.facebook.com/SerwisPrawny.co.uk :-)Ten post został edytowany przez Autora dnia 29.06.14 o godzinie 12:33
Dorota Sokół

Dorota Sokół specjalista ds.
marketingu
internetowego

Temat: Tablica ogłoszeń

Ruszył nabór na 45. edycję kursów zawodowych z zakresu finansów i księgowości. Kursy rozpoczynają się w Warszawie 11 października 2014, natomiast w Katowicach 18 października 2014.
Serdecznie zapraszamy.

KSIĘGOWE

GŁÓWNY KSIĘGOWY (kod zawodu 121101)
-kurs podstawowy

Warszawa: 11.10.2014 r. - 18.01.2015 r. / Katowice: 18.10.2014 r. - 25.01.2015 r. – 119 godz.
-kurs rozszerzony
Warszawa: 11.10.2014 r. - 18.01.2015 r. / Katowice: 27.04. - 07.07.2013r. – 164 godz.

USŁUGOWE PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH (kod zawodu 121102)
-kurs podstawowy

Warszawa: 11.10.2014 r. - 18.01.2015 r. / Katowice: 18.10.2014 r. - 25.01.2015 r. – 137 godz.
-kurs rozszerzony
Warszawa: 11.10.2014 r. - 18.01.2015 r. / Katowice: 18.10.2014 r. - 25.01.2015 r. – 164 godz.

MENEDŻER DS. RACHUNKOWOŚCI PODATKOWEJ (kod zawodu 241105)
Warszawa: 18.10.2014 r. - 11.01.2015 r. / Katowice: 25.10.2014 r. - 18.01.2015 r. – 81 godz.

SPECJALISTA DS. PODATKÓW - Akademia podatków (kod zawodu 241105)
Warszawa: 26.10.2014 r. - 11.01.2015 r. / Katowice: 09.11.2014 r. - 18.01.2015 r. – 45 godz.

FINANSOWE

KONTROLER FINANSOWY (kod zawodu 121103)

Warszawa: 18.10.2014 r. - 18.01.2015 r. / Katowice: 25.10.2014 r. - 25.01.2015 r. – 99 godz.

KONTROLER FINANSOWY z modułem Akademia Podatków (kod zawodu 121103)
Warszawa: 18.10.2014 r. - 18.01.2015 r. / Katowice: 25.10.2014 r. - 25.01.2015 r. – 135 godz.

DYREKTOR FINANSOWY z modułem Akademia Podatków (kod zawodu 112006)
Warszawa: 11.10.2014 r. - 18.01.2015 r. / Katowice: 18.10.2014 r. - 25.01.2015 r. – 162 godz.

FINANSE DLA DYREKTORÓW I MENEDŻERÓW
Warszawa: 11.10.2014 r. - 18.01.2015 r. / Katowice: 18.10.2014 r. - 25.01.2015 r. – 126 godz.

FINANSE DLA NIEFINANSISTÓW
Warszawa: 18.10.2014 r. - 18.01.2015 r. / Katowice: 25.10.2014 r. - 25.01.2015 r. – 81 godz.

ANALITYK FINANSOWY (kod zawodu 241306)
Warszawa: 18.10. - 21.12.2014 r. / Katowice: 25.10.2014 r. - 11.01.2015 r. – 45 godz.

ANALITYK KREDYTOWY (kod zawodu 241302)
Warszawa: 18.10. - 21.12.2014 r. / Katowice: 25.10.2014 r. - 11.01.2015 r. – 63 godz.

Kontakt:
Warszawa: Lidia Wójciak – Menedżer Szkoleń
Kom. 500 167 408 | Tel. 22 583 10 07| Fax. 22 583 10 09 | Email: lidia.wojciak@frr.pl

Katowice: Olga Karwaczyńska– Dyrektor Oddziału
Kom. 500 151 099 | Tel. / Fax. 32 353 09 26 | E-mail: olga.karwaczynska@frr.pl

Więcej informacji na temat Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce, znajdziecie Państwo na stronie Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce.

Naszą wiarygodność potwierdza CERTYFIKAT RZETELNA FIRMA


Obrazek

Sprawdź nas na Facebooku

Obrazek
Marta P.

Marta P. Księgowa

Temat: Tablica ogłoszeń

Księgowa z doświadczeniem poprowadzi księgowość, kadry oraz ZUSy. Chętnie podzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem. Zapraszam: bmp.ksiegowa@gmail.com
Donata H.

Donata H. Kadry w pigułce to
Twój pratyczny
przewodnik po
świecie p...

Temat: Tablica ogłoszeń

KADRY W PIGUŁCE to praktyczny przewodnik po świecie prawa pracy:)

ZAPRASZAM NA MÓJ KANAŁ NA YOU TUBE: http://www.youtube.com/user/kadrywpigulce
FACEBOOK: http://www.facebook.com/kadrywpigulce
TUMBLR: http://kadrywpigulce.tumblr.com
GOOGLE+: https://plus.google.com/117563881003796752570/posts
E-MAIL: kadrywpigulce@gmail.com

Aby ułatwić Tobie odnalezienie informacji, których szukasz -- przygotowałam krótkie filmy oparte o moją wiedzę i doświadczenie - doświadczenie specjalisty ds. personalnych.
Filmy są zwarte konkretne, fachowe,i przystępne - WYSTARCZY POSŁUCHAĆ!.

Nie musisz już przeszukiwać tysiąca stron internetowych, czytać jeszcze większej ilości interpretacji prawnych, ani szukać odpowiedzi w dziale kadrowo-płacowym, do którego przyznaj nie często jest Ci po drodze :)

Wierzę, że wszystkie odpowiedzi na nurtujące Cię pytania odnajdziesz w moich filmach, jeśli nie, pamiętaj - jestem tu aby Ci pomóc, czekam więc na Twoje maile (PISZ ŚMIAŁO: kadrywpigulce@gmail.com) oraz wiadomości na moim fanpage'u na facebooku lub TUMBLR.

Odpowiem na każde pytanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych:)
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Tablica ogłoszeń

Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
► Zdobędziesz umiejętności z zakresu przygotowywania i prowadzenia prezentacji
► Uświadomisz sobie swoje mocne strony i nabierzesz wiatru w żagle
► Przekonasz się, że wystąpienia publiczne dają dużo satysfakcji

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Monika Wiśniewska

Monika Wiśniewska Specjalista Ds. Kadr
I Płac,

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam
Poszukuję Monitora Prawa Pracy i Ubezpieczeń 15/16 2013 z Inforu. Może ktoś taki posiada?
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Tablica ogłoszeń

Kurs Coachingu Warszawa

► Osiągniesz poprawę świadomości pracowników - jakie są ich zasoby i możliwości
► Zbudujesz optymalną relację menedżer-coach z podwładnymi
► Dowiesz się, co robią liderzy, aby wprowadzić ten styl w życie
► Poznasz umiejętności lidera przyjmującego coachingowy styl zarządzania

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Dorota Bąbiak-Kowalska

Dorota Bąbiak-Kowalska zastępca redaktora
naczelnego, trener,
wykładowca

Temat: Tablica ogłoszeń

Poszukuję autorów artykułów z zakresu prawa pracy, kadr, HR, podatków w jednostkach samorządu terytorialnego d ogólnopolskiego miesięcznika.
Osoby zainteresowane pisaniem proszę o kontakt na adres d.babiak@municipium.com.pl

Dorota Babiak-Kowalska

Temat: Tablica ogłoszeń

Dla każdego szukającego najbrdziej optymalnej formy ubezpieczeń społecznych w Łodzi:
REGIONALNE CENTRUM UBEZPIECZEŃ O/ŁÓDŹ
lodz1@rcu.pl
http://www.rcu.pl/ubezpieczenia-lodzTen post został edytowany przez Autora dnia 17.01.15 o godzinie 22:58

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Poszukiwany program kadrowo- płacowy dla małej firmy. Proszę o propozycje.
Artur P.

Artur P. ekspert ds analiz
księgowych

Temat: Tablica ogłoszeń

Agnieszka G.:
Poszukiwany program kadrowo- płacowy dla małej firmy. Proszę o propozycje.

Small-Business. Tylko nie wiem, czy da się kupić sam moduł kadrowy.
Ania M.

Ania M. One step forward,
two steps back

Temat: Tablica ogłoszeń

poszukuje Specjalisty ds. Płac - chętnego do przeniesienia się zagranicę do Wielkiej Brytanii.

Następna dyskusja:

Dyskryminacja w zatrudnieni...




Wyślij zaproszenie do