Temat: prywatne ubezpieczenia zdrowotne. co polecacie?
Przyznam się - nie wiem; tyle tylko wiem, że składka była negocjowana (inna cena dla firmy zatrudniającej i ubezpieczającej ok. 70 pracowników). Pakietów mają kilka, o indywidualnym ubezpieczeniu znalazłam tyle:
Zakres usług
Indywidualne ubezpieczenie zdrowotne obejmuje swoim zakresem usługi ambulatoryjne w 5 modułach oraz 3 pakiety leczenia szpitalnego - tym samym oferujemy 23 kombinacje tych pakietów.
Leczenie ambulatoryjne obejmuje swoim zakresem:
Porady lekarskie w ramach opieki podstawowej i specjalistycznej
Podstawowe i specjalistyczne badania diagnostyczne
Specjalistyczne zabiegi ambulatoryjne: ogólnolekarskie, chirurgiczne, ortopedyczne, ginekologiczne, urologiczne, laryngologiczne, okulistyczne, pielęgniarskie
Szczepienie p/grypie
Porady w ramach wizyty domowej
Okresową kontrolę stomatologiczną
Porady w ramach opieki stomatologicznej
Rehabilitację ambulatoryjną
Leczenie szpitalne to:
Organizacja i pełne finansowanie leczenia szpitalnego oraz hospitalizacji bez żadnych limitów kosztów
Dostęp do ponad 220 procedur medycznych, przeprowadzanych zgodnie z aktualnie obowiązującą wiedzą medyczną i wskazaniami medycznymi
Gwarancja komfortowych warunków pobytu w szpitalu (pokój o podwyższonym standardzie 1-osobowy lub 2-osobowy)
Możliwość wyboru lekarza prowadzącego i dostęp do indywidualnej opieki pielęgniarskiej
Profilaktyka i leczenie osób objętych indywidualnym ubezpieczeniem zdrowotnym odbywa się w renomowanych placówkach szpitalnych i ambulatoryjnych należących do sieci SIGNAL IDUNA na terenie całego kraju. W chwili obecnej sieć placówek, z którymi współpracujemy to ponad 700 placówek ambulatoryjnych w całej Polsce. Wybór placówki należy do Ciebie.
Korzystanie z ubezpieczenia zdrowotnego
W ramach indywidualnego ubezpieczenia zdrowotnego masz zagwarantowany całodobowy kontakt ze specjalistycznym Call Center, które organizuje Twoje leczenie i udziela wszelkich niezbędnych informacji na temat sieci placówek medycznych, zakresu świadczeń i ich realizacji. Wystarczy zadzwonić pod numer Infolinii zdrowotnej 0 801 120 120, podać nazwisko i numer swojej karty, a następnie przedstawić problem zdrowotny, by wykwalifikowany pracownik Infolinii zajął się pełną organizacją leczenia.
Warunki ubezpieczenia (pdf) na stronie:
http://www.signal-iduna.pl/Indywidualne-ubezpieczenie-...
proszę mi wybaczyć, ale jako że korzystam tylko do końca kwietnia, nie będę czytać :)