![](https://static.goldenline.pl/user_photo_basic.jpg)
konto usunięte
Temat: z czym macie problemy?
ja z:-koncentracją
-patrzeniem na znaki na skrzyzowaniach MASAKRA!!!!
-parkowaniem tyłem między dwoma autami
-płynnym dodawaniu gazu bez szarpania autem:)
a Wy?
konto usunięte
Grzegorz S. :)
Mariusz
Perlak
Talent Acquisition
Manager
Szymon
G.
Broker Informacji
Merytorycznej
Mariusz
Perlak
Talent Acquisition
Manager
konto usunięte
Szymon
G.
Broker Informacji
Merytorycznej
konto usunięte
Szymon Grossmann:za drugim pachołkiem jeden obrót kierownicy, za trzecim pachołkiem półtorej obrotu kierownicą.
Plac plac i jeszcze raz plac... czyli jazda po łuku tyłem.
konto usunięte
Grzegorz S.:jakie masz wskazowki dotyczące JAK ZNALEŹĆ CZAS NA SKRZYŻOWANIU, ABY POZA ŚWIATLAMI, LIDŹMI I AUTAMI, DOSTRZEC JESZCZE ZNAKI? :)
Z pierwszym problemem nikt Ci nie pomoże, no może tabliczka czekolady. Co do reszty to mam kilka wskazówek…
pozdro
Szymon
G.
Broker Informacji
Merytorycznej
MALINA W.:
Szymon Grossmann:za drugim pachołkiem jeden obrót kierownicy, za trzecim pachołkiem półtorej obrotu kierownicą.
Plac plac i jeszcze raz plac... czyli jazda po łuku tyłem.
Potem chwytasz kierownicę tylko lewą ręką i wychylasz się mooocno do tyłu, siedząc na brzegu fotela
gdy środkowy pachołek koperty, w którą masz wjechać, jest na środku szyby tylnek, wtedy bardzo szybko prostujesz kierownicę.A jak zachować płynność - żeby koła się toczyły??Szymon Grossmann edytował(a) ten post dnia 24.04.08 o godzinie 22:43
i powolutku, prościutko do celu:)
konto usunięte
Szymon
G.
Broker Informacji
Merytorycznej
MALINA W.:Uczę się na pełnym automacie - prawą rękę muszę cały czas trzymać na gałce gazu/hamulca który jest pod kolumną kierownicy przy lewarku skrzyni biegów.
no nie wiem, jak liczycie, ale ja liczę tak:
po drugim pachołku jeden obrót, po trzecim półtorej obrotu.
Odkąd tak liczę, nigdy nie miałam kłopotu z wykręceniem na łuku.
Jeśli chodzi o wychylanie się do góry: poćwicz. Da się. Jak ja tak jeżdżę, to Ty też dasz radę. Może fotel przysuń bliżej kierownicy?
Aby wjechać prosto do koperty, trzeba się mocno wychylić i patrzeć na kopertę jak najbardziej z gory.
Powodzenia:)
A płynność? No jedziesz na półsprzęgle:)MALINA W. edytował(a) ten post dnia 24.04.08 o godzinie 23:23
Mariusz
Perlak
Talent Acquisition
Manager
konto usunięte
Szymon
G.
Broker Informacji
Merytorycznej
Mariusz Perlak:Lewą rękę trzymam na gałce, która jest przymocowana do kierownicy - umożliwia mi to robienie pełnych obrotów kierownicą jedną ręką, a prawą rękę trzymam na gałce, która w zależności od tego czy się nią kręci, czy popycha, steruje gazem lub hamulcem. Żeby auto było pod moją pełną kontrolą, muszę cały czas mieć rękę na tej gałce. Mechanizm ten nazywa się RGH II (od ręcznego gazu i hamulca) i jest zamontowany do pedałów z jednej strony i podłogi z drugiej, znajduje się pod kolumną kierownicy, przy tunelu zmiany biegów.
Szymonie, to może opiszesz nam jak wygląda taka jazda samochodem przystosowanym do jazdy dla osób niepełnosprawnych.
Ewelina
Chwieralska -
Michaś
BPMiG Jarocin
Bartłomiej K. Pilot samolotowy
Grzegorz S. :)
Ewelina
Chwieralska -
Michaś
BPMiG Jarocin
Izabela
L.
szukam nowych
wyzwańw nowej pracy
Następna dyskusja: