Agata W.

Agata W. Graphic designer

Witam,
zgłosił się do mnie klient - złożył zamówienie przez e-mail na wykonanie ulotek. Zaakceptował cenę, przesłał pliki oraz dane do faktury i wysyłki (jest z innego miasta). 3 dni po złożeniu zamówienia poinformowałam go że planowana jest wysyłka gotowych materiałów i poprosiłam o przesłanie potwierdzenia zapłaty za fakturę pro forma. Od tej pory cisza - klient nie odbiera telefonów, nie odpisuje na maile, a towar leży u mnie i czeka, aż ten łaskawie go zechce opłacić. Co dalej w takiej sytuacji? Czy mam prawo żądać zapłaty?

Ryszard Zielinski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta C.

Marta C. Radca prawny -
Doradca Podatkowy,
Kancelaria LEX-TAX

bierzemy KC w łapki i czytamy w częsci szczególnej zobowiązań : umowa zlecenie :)))

Następna dyskusja:

Nie płaćmy podatku Belki


Wyślij zaproszenie do