Błażej
Sarzalski
radca prawny, bloger
prawniczy
Krzysztof Dalasiński Trener - freelancer
Temat: [Ogłoszenia]
Szanowni Państwo,proponuję Państwu(warunki do omówienia na priv), udział w szkoleniu (warsztaty) „Nowe zagrożenia finansowe dla przedsiębiorców.”
Do Polski wszedł na stałe amerykański model pomocy prawnej dla poszkodowanych w wypadkach (m.in. pracowników, klientów, osób postronnych …).
- bardzo poważne konsekwencje finansowe grożą przedsiębiorcom i kadrze zarządzającej, jeśli dojdzie do wypadku związanego z prowadzoną działalnością.
- poszkodowani w Polsce mogą już liczyć na odszkodowania porównywalne z tymi, jakie otrzymują poszkodowani w pozostałych krajach UE, a w perspektywie kilku najbliższych lat także takie, jak w USA.
- rozwinął się w Polsce rynek kancelarii oferujących pomoc prawną w uzyskaniu jak najwyższego odszkodowania, renty powypadkowej i innych świadczeń.
- w wielu wypadkach poszkodowanych jest więcej osób, niż jedna a wchodzą w życie przepisy dotyczące pozwu zbiorowego.
1,5 mln zł. (ok. 3 mln zł. z odsetkami i kosztami procesu) – tyle wyniosło najwyższe w Polsce odszkodowanie z tytułu śmierci w wypadku osoby bliskiej.
do 6 000 zł/mies. – tak zasądzane są dożywotnie renty ze względu na zwiększone potrzeby poszkodowanego, niemożność zarobkowania, etc.
126 000 zł. – na tyle została wyceniona wysokiej jakości proteza nogi, której koszt zakupu musiał również ponieść pracodawca.
- sądy zasądzają również pokrycie kosztów przystosowania domu do potrzeb osoby niepełnosprawnej, zakupu i utrzymania samochodu inwalidzkiego, rehabilitacji, etc.
- zgodnie z nowelizacją kodeksu cywilnego, w art. 446 dodano § 4 w brzmieniu:
„Sąd może także przyznać najbliższym członkom rodziny zmarłego odpowiednią sumę tytułem zadośćuczynienia pieniężnego za doznaną krzywdę”, więc oprócz dotychczasowo zasądzanych odszkodowań za straty materialne spowodowane śmiercią osoby bliskiej, przedsiębiorca zapłaci także zadośćuczynienie za krzywdę moralną.
- zgodnie z projektem nowej ustawy, koszty leczenia i rehabilitacji ofiar poniosą sprawcy wypadków i odpowiedzialni za nie, a nie NFZ, jak to jest obecnie.
- nawet kilkaset tysięcy złotych odszkodowania zapłacą pracodawcy, którzy bezprawnie lub bez właściwego uzasadnienia zwolnią z pracy.
Tematyka szkolenia:
1. Podstawowe zagrożenia finansowe wynikające ze specyfiki branży.
Omówione są podstawowe zagrożenia dla różnych branż. Przykłady z praktyki odszkodowawczej.
2. Przykłady konsekwencji finansowych wypadków (orzecznictwo sądów polskich i zagranicznych).
Omówione są wyroki sądów i wyjaśniane na przykładach wziętych z praktyki zawodowej i publikacji wyroków.
3. Rodzaje odpowiedzialności.
Omówione są rodzaje odpowiedzialności, m.in. karna, cywilna, zawodowa; deliktowa i kontraktowa,; z tytułu prowadzonej działalności, niedotrzymania umowy , wykonywania zwodu; za produkt, etc.
4. Przesłanki odpowiedzialności przedsiębiorcy za szkody i krzywdy wyrządzone innym.
Omówione są warunki odpowiedzialności przedsiębiorcy.
5. Pozwy zbiorowe – nowość w polskim prawie.
6. Przyczyny zwalniające przedsiębiorcę od odpowiedzialności za szkody.
Omówione są sytuacje umożliwiające przedsiębiorcy uniknięcie odpowiedzialności za szkody.
7. System domniemań prawnych na korzyść i na niekorzyść przedsiębiorcy.
Omówione są przepisy prawne mogące chronić przedsiębiorcę oraz poszkodowanego.
8. Prawidłowy tryb składania odpowiedzi na roszczenia i rozstrzygania sporów.
Omówiony jest proces załatwiania roszczeń. Sposoby załatwiania sporów.
9. Ustalenie wysokości odszkodowania, zadośćuczynienia, rent i innych świadczeń należnych poszkodowanym.
Omówiony jest proces ustalania wielkości (wartości) szkody i ekwiwalentu pieniężnego.
10. Blok dyskusyjny (pytania i odpowiedzi).
Czas szkolenia: 8 godzin.
Wszelkie sugestie mile widziane:)
Pozdrawiam.
Oleksiy
Nekrasov
Developer ASP.NET
MVC (C#) + Angular
JS
Temat: [Ogłoszenia]
WitamJestem na etapie uruchamiania portalu, na którym firmy z Ukrainy, Polski i Rosji będą dawać ogłoszenia w celu nawiązania kontaktów handlowo - biznesowych z partnerami z zagranicy.
Jestem zainteresowany partnerstwem w zakresie wymiany linków (ja umieszczę Państwa link na swoim portalu a Państwo mój na swoim). Najbardziej jestem zainteresowany taką wymianą z:
1.kancelariami prawnymi
2.biurami tłumaczeń (Polski, Ukraiński, Rosyjski),
3.biurami rachunkowości
4.biurami doradztwa podatkowego
5.firmami logistycznymi
6.Inne firmy, z których usług mogliby skorzystać firmy chcące handlować z Rosją, Polską, Ukrainą.
Krótko o portalu
http://findbusinesscontact.info ma na celu dać możliwości przedsiębiorstwom bezpłatne publikować ogłoszenia o chęci nawiązania współpracy biznesowej pomiedzy Polską, Ukrainą i Rosją.
Portal ma charakter niekomercyjny.
Jeśli ktoś jest zainteresowany takim partnerstwem zapraszam do kontaktu admin@findbusinesscontact.info
Pozdrawiam
Wojciech
D.
Inicjator, Rewolucja
w Edukacji
Temat: [Ogłoszenia]
Kurs „Budowanie biznesowo zorientowanych, precyzyjnych, bezpiecznych i przyjaznych umów prawnych”Przyjazne i precyzyjne umowy generatorem milionowych kontraktów
Wstęp:
W praktyce wielu instytucji i firm pojawiło się zjawisko, które wywołuje raz po raz krytykę i niezadowolenie biznesmenów, działaczy i menedżerów wobec współpracujących z nimi prawników: teksty umów biznesowych są pisane mało zrozumiałym językiem, z którego przebija nieufność, nadmierna chęć zabezpieczenia jednej strony umowy wobec drugiej, a czasem zupełny brak partnerstwa stron. Z drugiej strony biznesmeni często nie wiedzą jak konstruować umowy i jakie informacje przekazać prawnikom, by umowa miała „ręce i nogi”.
Efektem są wielokrotne poprawki, długie negocjacje nad umowami, niejednokrotnie zakończone nadszarpnięciem atmosfery i zaufania lub wręcz zerwaniem rozmów i zaprzepaszczeniem współpracy.
Przykładem jest wroga, nieufna postawa i upór prawników jednego z amerykańskich uniwersytetów, którzy swoimi działaniami wokół umowy storpedowali fantastyczny, wielomilionowy kontrakt dla tej uczelni – jedno z państw azjatyckich postanowiło ufundować swoim kilkuset młodym zdolnym ludziom stypendia na amerykańskim uniwersytecie. W efekcie cała grupa młodych talentów trafiła na inną uczelnię.
W Polsce nieprecyzyjne, niezabezpieczające ryzyka i nieprzyjazne umowy są nierzadkim zjawiskiem.
Adresaci kursu:
Prawnicy pracujący z i nad umowami, menedżerowie odpowiedzialni za zawieranie umów, osoby odbywające aplikacje prawnicze, radcy prawni, osoby zarządzające firmami.
Cele kursu:
Opanowanie przez uczestników umiejętności budowania umów przyjaznych, opartych o filozofię win-win, budujących partnerstwo, zaufanie i wspomagających współpracę biznesową, a równocześnie dobrze zabezpieczających interesy obu stron.
Pokazanie prawidłowego procesu wypracowywania i dopracowywania umów przez obie strony, procesu, który na wstępie buduje zaufanie i jest pierwszym wspólnym sukcesem współpracy, procesu, w którym prawnik odpowiedzialny za umowę najpierw prawidłowo formułuje jej sens biznesowy, oparty – jeśli trzeba – o kalkulację finansową i analizę procesu biznesowego, a dopiero potem formułuje tekst samej umowy.
Ukształtowanie postawy prawnika – partnera biznesu, wspomagającego zawieranie umowy, będącego dobrym doradcą, który pracuje najpierw nad zrozumieniem sensu biznesowego umowy, a nie dyktuje rozwiązania poszczególnych zapisów.
Inwestycja w rozwój
Kurs jest fantastyczną okazją w podwójnym sensie: szansą zdobycia unikalnej praktycznej wiedzy i umiejętności oraz szansą uczestniczenia w 11-dniowym kursie w cenie dwudniowego szkolenia biznesowego; cena kursu wynosi 2595 zł od osoby.
Wszystkie tematy będą zilustrowane przykładami praktycznymi. Poza sama wiedzą o konstruowaniu umów wspierających działania biznesowe i przyjaznych, uczestnicy nauczą się też jak prowadzić proces konstruowania, dopracowywania i negocjowania umów. Poznają konkretne rozwiązania wspierające strony umów, budujące atmosferę współpracy i zaufania, umożliwiające skrócenie procesu decyzyjnego. Kurs pozwoli zadbać lepiej o swoje interesy, zdobyć zaufanie partnerów, zawieranie umów, które kończą się sukcesem
Program kursu:
1. Wykład inauguracyjny - sędzia Jerzy Stępień
2. Umowa z punktu widzenia przedsiębiorcy. Sens umowy. Cele umowy.
3. Co umowa ma zabezpieczać, a co może de facto zabezpieczyć?
4. Filozofia win-win (wygrana-wygrana), symetria umowy, duch partnerstwa
5. Odzwierciedlenie partnerstwa i symetrii w zapisach umów
6. Analiza procesu biznesowego jako fundament umowy – wprowadzenie
7. Studia przypadków analizy procesu biznesowego
8. Ryzyka biznesowe i sytuacje krytyczne związane z umową
9. Ryzyka prawne i ograniczenia wynikające z prawodawstwa
10. Studium przypadku ograniczeń / ryzyk prawnych w umowie
11. Proces konstruowania umowy przez przedsiębiorcę i prawnika
12. Proces negocjowania umowy – scenariusze
13. Studium przypadku – konstruowanie umowy od zera do finału
14. Język umów – słownictwo prawne, biznesowe, przyjazne, nieprzyjazne
15. Ćwiczenia z zakresu (lepszego) formułowania zapisów umów
16. Studium przypadku I - praca z umową od analizy biznesowej do ostatecznego kształtu
17. Studium przypadku II - praca z umową od sformułowania do negocjacji
Prowadzący:
1. Sędzia Jerzy Stępień
2. Dr Aleksander Kisil a.kisil@lazarski.edu.pl
3. Piotr Włodawiec wlodawiec@prokurent.com
4. Dariusz Chudaś dch968@gmail.com
Informacje organizacyjne:
Łączny czas trwania: 88 godzin.
Miejsce: Uczelnia Łazarskiego
Zajęcia: w poniedziałki i środy od 16.45 – 20.00, przez 11 tygodni, 2012
Cena: 2595 PLN
Kontakt: Dr Aleksander Kisil – a.kisil@lazarski.edu.pl; 501 34 15 39
Rejestracja: Zapisy internetowe
Agata
Modzelewska
PR, Centrum Promocji
Informatyki
Temat: [Ogłoszenia]
II FORUM PRAWA NOWYCH TECHNOLOGII "PRAWO PRASOWE A PRAWO MEDIÓW ELEKTRONICZNYCH - AKTUALNE INTERPRETACJE, ORZECZNICTWO, PRAKTYKA"30 sierpnia 2012 r., Warszawa
W programie Forum przewidziane są wystąpienia na tematy, które są przedmiotem licznych kontrowersji w literaturze prawniczej i orzecznictwie, jak również w praktyce dziennikarskiej.
Wiele wątpliwości i sprzeciwów ze strony przedstawicieli prasy wzbudza obowiązek przestrzegania praw autorskich, zwłaszcza autorskiego prawa osobistego do nienaruszalności treści i formy utworu i jego rzetelnego wykorzystania w praktyce funkcjonowania mediów elektronicznych. Zagadnienia sprostowań i odpowiedzi oraz zabezpieczenia roszczeń w sprawach o ochronę dóbr osobistych w postępowaniu cywilnym polegające na zakazie publikacji były przedmiotem orzeczeń Trybunału Konstytucyjnego i w następstwie tych rozstrzygnięć unormowania prawne zostały uchylone bądź zmienione. W Sejmie toczy się aktualnie postępowanie legislacyjne dotyczące nowelizacji ustawy Prawo prasowe w zakresie sprostowań. Kontrowersje i dyskusje wzbudza również kwestia obowiązku rejestracji prasy - w szczególności w kontekście obowiązku rejestrowania prasy elektronicznej. Rozważenia wymaga również zagadnienie autoryzacji w praktyce mediów elektronicznych i nowych mediów - nie stanowiące wszakże obowiązku dziennikarskiego.
10% RABATOWY FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY*
- http://www.cpi-sk.pl/imprezy/2012/pp/formularz_pr10.php
*Rabat udzielany jest odbiorcom GoldenLine wyłącznie na podstawie wypełnionego powyższego formularza zgłoszeniowego. Ilość miejsc ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Aktualny program znajduje się na stronie http://cpi-sk.pl/patronat/pp/ a w nim m.in.:
- Prawa autorskie a media elektroniczne. Integralność utworu a praktyka mediów elektronicznych
Jarosław Lipszyc (Prezes Fundacji Nowoczesna Polska)
- Prawo prasowe a media elektroniczne. Obowiązujące wymogi rejestracji tytułów prasowych a media elektroniczne. Status dziennikarza w sieci - czy bloger może być uznany za dziennikarza. Zasady odpowiedzialności za treści publikacji elektronicznych
prof. Ewa Nowińska (Uniwersytet Jagielloński)
- Autoryzacja w praktyce mediów elektronicznych i nowych mediów. Odpowiedzialność prawna z tytułu publikowania materiałów prasowych
dr hab. Jędrzej Skrzypczak (Kierownik Zakładu Systemów Prasowych i Prawa Prasowego Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, radca prawny)- Przepisy o sprostowaniach i odpowiedziach - kierunki proponowanych zmian
dr Michał Zaremba (Zakład Prawa Prasowego Uniwersytetu Warszawskiego )
- Zasady prawne krytyki prasowej w mediach elektronicznych
prof. Ewa Nowińska (Uniwersytet Jagielloński)
- Ochrona prywatności i wizerunku osób wykonujących działalność publiczną
dr Zofia Zawadzka (adiunkt w Zakładzie Prawa Własności Intelektualnej na Wydziale Prawa Uniwersytetu w Białymstoku, adwokat)
Organizator: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o. ; Więcej Informacji: pr@cpi.com.pl
Joanna Langwerska Student, UKSW
Temat: [Ogłoszenia]
Najczęstsze problemy z jakimi zmagają się kancelarie prawne to tony makulatury i papierów.W jaki sposób usprawnić działanie kancelarii prawnej?
Jak uporządkować setki spraw i stosy dokumentów?
Odpowiedź na to pytanie znajdziecie Państwo już 27 listopada w Warszawie na konferencji „Nowoczesna kancelaria prawna – dokumenty i sprawy pod kontrolą”
W programie m.in wykłady:
- prof. Ryszard Sowiński Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, doradca kancelarii ds. strategii, autor bloga NowoczesnaKancelaria.pl, prawnik "Oprogramowanie do zarządzania kancelariami prawnymi - przegląd rozwiązań dostępnych w Polsce"
- dr Jacek Janowski Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie "Technologiczna przyszłości zawodów prawniczych"
Proponowana tematyka konferencji:
- zarządzanie dokumentacją i korespondencją kancelarii
- zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- zarządzanie kosztami, e-faktura
- podpis elektroniczny
- Business Intelligence
- Systemy Archiwizacji
- Digitalizacja dokumentów
- Zarządzanie usprawnieniami i dostępem
- Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- workflow - automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet
Do udziału w konferencji zapraszamy:
- partnerów zarządzających
- radców prawnych
- adwokatów
- osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją kancelarii
Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób. ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń.
*Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.
Rejestracja:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...
Strona konferencji:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...
Kontakt
Joanna Langwerska
Asystentka ds. promocji
tel. 22/ 498 03 49
fax. 22/ 244 25 37
e-mail. joanna.langwerska@multitrain.pl
Joanna
M.
IT Rekruter w
Motorola Solutions
Temat: [Ogłoszenia]
Może kogoś zainteresuje:Polski Kongres Prawa Zamówień Publicznych i Inwestycji Infrastrukturalnych 2013
17.01.2013 r. Hotel Polonia Palace, Warszawa
w agendzie m.in.:
-ZP w procesie inwestycyjnym: modernizacja polityki UE w zakresie zamówień publicznych,
-ZP jako instrument zwiększenia innowacyjności gospodarki i zrównoważonego rozwoju oraz sprawnego wykorzystania środków unijnych przez jednostki finansów publicznych,
-Przyczyny zapaści w sektorze budowlanym dróg i autostrad oraz sposoby rozwiązania zaistniałego kryzysu,
-ZP w infrastrukturze energetycznej i IT,
-Warunki kontraktowe FIDIC jako instrument wspomagający ZP w sektorze infrastruktury budowlanej,
-Problemy z digitalizacją administracji publicznej w Polsce na gruncie ZP,
-Konkurencja w ZP a konkurencyjność gospodarki,
-Zamówienia publiczne de lege lata i de lege ferenda - przyszłość zamówień publicznych – nowe wyzwania, nowe narzędzia, priorytety przyszłej inicjatywy legislacyjnej.
Szczegóły na www.inwestycyjny.plJoanna H. edytował(a) ten post dnia 04.12.12 o godzinie 15:39
Patryk
Dykas
Adwokat / Legal
Brand / Prawo
własności
intelektualnej / ...
Temat: [Ogłoszenia]
Zapraszam na nowego bloga prawniczego - http://ipguide.pl/Na jego łamach będziemy przedstawiać problematykę związaną ze wszelkimi dyscyplinami przynależącymi do szeroko rozumianego prawa własności intelektualnej, m.in. prawem autorskim, prawem znaków towarowych, prawem patentowym, prawem reklamy, zwalczaniem nieuczciwej konkurencji czy prawem farmaceutycznym. Na blogu znajdziecie też wpisy związane z prawem konsumenckim, ochroną danych osobowych, ochroną dóbr osobistych czy też e-commerce.
Polecam lekturę i regularne odwiedziny IPGuide.pl
Rafał
S.
Jeśli mogę Ci pomóc,
pozwól mi zrobić to
teraz, gdyż może...
Temat: [Ogłoszenia]
Wiem że hasło "weksel" powoduje w najlepszym razie u wielu odruch niechęci.Wszystko z powodu "weksla gołego" - dla niepoznaki nazwanego "in-blanco".
Jednak to tylko wycinek tego co daje od prawie 80-lat ten papier wartościowy.
Ktoś ma problemy z płatnościami?
Ostatnie ustawy zaburzyły układy z partnerami w kontekście 60-dniowego terminu płatności?
A może firma ma potrzebę pozyskania kapitału?
Proszę o kontakt na priv - chętnie podzielę się wiedzą.
Magdalena
D.
Specjalista
ds.marketingu,
content marketing,
SEO
Temat: [Ogłoszenia]
Mamy zaszczyt poinformować, że z inicjatywy Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Bronisława Komorowskiego w ramach III Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw, powstał nowy panel o nazwie „Zielona księga, System Stanowienia Prawa w Polsce”. Panel ten został stworzony w związku z rosnącym zapotrzebowaniem na budowanie nowego ładu dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw.Serdecznie zapraszamy adwokatów, specjalistów i ekspertów z zakresu prawa oraz wszystkich zainteresowanych stworzeniem nowoczesnego, przejrzystego systemu budowania prawa, który uwzględniać będzie zarówno potrzeby MŚP, jak i uwagi płynące od społeczeństwa. Panel odbędzie się I dnia Kongresu o godzinie 17:30 w Regionalnej Izbie Gospodarczej.
Miejsce: Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Aula – III piętro,
Czas: 16.09.2013r., godz. 17.30 – 19.30
Zaproszeni eksperci (w porządku alfabetycznym):
• Mirosław Barszcz, Ekspert podatkowy,
• Olgierd Dziekoński, Sekretarz Stanu w Kancelarii Prezydenta,
• Radosław Gumułka, Grupa Gumułka,
• Mariusz Haładyj, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Gospodarki,
• Grażyna Kopińska, Fundacja Batorego,
• Dr hab. Maciej Szpunar, Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego,
• Dr Tomasz Zalasiński, Obywatelskie Forum Legislacji, Kancelaria Domański, Zakrzewski, Palinka Sp.K.,
• Izabella Żyglicka, Adwokaci i Radcowie Prawni Sp.K. Izabella Żyglicka i Wspólnicy.
Zapraszamy do uczestnictwa w wydarzeniu oraz rejestracji on-line do 12.09.2013r. na stronie internetowej http://kongresmsp.eu ! Udział w Kongresie jest BEZPŁATNY.
Karolina Mazowiecka
Karolina Mazowiecka
Michał
Grzegorczyk
Prezes Właściel,
Własna działalność
gospodarcza
Temat: [Ogłoszenia]
Mam do zaoferowanie gotową i działającą spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością.Spółka posiada: KRS, REGON, NIP
Spółka wolna od zobowiązań, "nie używana" nie było dokonywanych żadnych operacji gospodarczych.
Cena do uzgodnienia. - oferuję także pomoc z dokumentacją.
Zainteresowanych proszę o kontakt
Karolina Mazowiecka
Karolina Mazowiecka
Mariusz
Augustyniak
Kierownik projektów,
Zapraszam do
kontaktu na LinkedIn
Temat: [Ogłoszenia]
GRUPA ALPHA [SPOTKANIE 10.02, WARSZAWA]Zapraszam do współtworzenia w Polsce Grupy Alpha dla przedsiębiorców wspierających się wzajemnie w dynamicznym rozwoju swoich firm.
Spotkanie inicjalne odbędzie się 10 lutego w Warszawie, a szczegóły organizacyjne dostępne są na stronie http://grupaalpha.evenea.pl
Więcej informacji o organizacji, planach i formule działania na stronie http://GrupaAlpha.pl oraz http://the-alpha-group.biz
Pozdrawiam i zapraszam do współpracy,
Mariusz Augustyniak
Dyrektor Regionalny
606 855 377
Joanna
J.
Recepcjonistka,
Maxus Global
Temat: [Ogłoszenia]
Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w konferencji:
Nowoczesny prawnik - zarządzanie dokumentami oraz sprawami kancelarii i działów prawnych.
Już 22 kwietnia 2015r. w Warszawie
Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci wypowiedzą się na temat rozwiązań zarówno organizacyjnych, jak i technologicznych wykorzystywanych w nowoczesnych kancelariach oraz działach prawnych.
Szczegóły konferencji: http://successpoint.pl/nowoczesny-prawnik
Podczas konferencji głos zabiorą m.in.:
mec. Tomasz Zalewski - Partner w kancelarii Wierzbowski Eversheds - Social media w kancelarii prawnej (LinkedIn, Facebook, Twitter itd.)
Adw. dr Łukasz Goździaszek - Goździaszek Kancelaria Prawna
Ponadto zostaną poruszone następujące tematy:
- zarządzanie dokumentacją i korespondencją
- zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- zarządzanie kosztami, w tym e-faktura
- podpis elektroniczny
- Business Intelligence
- systemy archiwizacji
- digitalizacja dokumentów
- zarządzanie usprawnieniami i dostępem
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet
Do udziału serdecznie zapraszamy:
- partnerów zarządzających, dyrektorów oraz kierowników działów prawnych i kancelarii
- radców prawnych, prawników, adwokatów
- osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją prawną, procesami biznesowymi, kadrami, finansami
Rejestracja: http://successpoint.pl/nowoczesny-prawnik#zarejestruj-...
W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.
Kontakt z organizatorem:
Karolina Hołyńska
Asystentka ds. organizacji konferencji
Piotr
F.
Radca prawny,
Kancelaria Radcy
Prawnego Piotr
Furmaga
Temat: [Ogłoszenia]
Witam,prowadzę kancelarię radcowską świadczącą pomoc prawną przedsiębiorcom działającym w branży deweloperskiej, stalowej oraz reklamowej. Moja kancelaria zapewnia bieżącą obsługę prawną, z naciskiem na prawo umów gospodarczych (w tym w zakresie obrotu nieruchomości i realizowania inwestycji komercyjnych) oraz na sprawy sporne (dochodzenie wierzytelności oraz sprawy administracyjne) na obszarze całego kraju. W razie potrzeby zapraszam do kontaktu:
http://furmaga.com.pl
Proszę pamiętać, że podjęcie kroków w celu uniknięcia potencjalnych ryzyk wiążących się z prowadzeniem działalności gospodarczej jest dla przedsiębiorcy (i nie tylko) bardziej opłacalne (nie tylko pod względem ekonomicznym) niż rozwiązywanie problemów, gdy już się one pojawią.
Ewelina
Orzech
Specjalista ds.
marketingu i
sprzedaży, Blogerka,
Tłumacz
Temat: [Ogłoszenia]
*DNI OTWARTE*PRZEDSIĘBIORCY*WROCŁAW i okoliceASAR Kancelaria Podatkowa rozpoczyna nowy projekt, który będzie realizowany w każdy WTOREK marca 2017 w godzinach od 11.00 do 15.00 w siedzibie kancelarii we Wrocławiu.
Doświadczony doradca podatkowy będzie udzielał BEZPŁATNYCH informacji i porad prawnych dla małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie prawa podatkowego.
Przykładowe zagadnienia:
1. forma organizacyjna firmy a podatki;
2. skutki podatkowe przekształcenia firm;
3. optymalizacja podatkowa;
4. nieruchomości w firmie
i inne.
*Promocja nie obejmuje usług w zakresie sporządzania rozliczeń rocznych osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej.
Podobne tematy
-
Papier Biuro Szkoła czyli... » Ogłoszenia - Dam Pracę! -
-
Papier Biuro Szkoła czyli... » Ogłoszenia - Szukam Pracy! -
-
Jaworzno » ogłoszenia, współpraca, reklama -
-
Rage Race » Sprzedam/Kupię: Ogłoszenia Motoryzacyjne -
-
trenerzy biznesu » Ogłoszenia - reklamy - oferty pracy dla trenerów -
-
Otwock i okolice » Otwock i okolice: ogłoszenia, oferty, informacje, wiadomości -
-
Warszawa i okolice » Warszawa i okolice: ogłoszenia, oferty, informacje,... -
-
Praca » Ogłoszenia o prace -
-
WŁAŚCICIELE FIRM » OGŁOSZENIA / WSPÓŁPRACA/ SZUKAM -
-
Asertywność i Komunikacja » Ogłoszenia i informacje ekspertów -
Następna dyskusja: