Michał Pogodowski

Michał Pogodowski Projekty medialne

Temat: Zaletyfirmowych wydawnictw prasowych

Najważniejszymi zaletami wydawnictw są wg mnie;
• Możliwość przekazania wszystkim odbiorcom medium identycznych informacji. Cała grupa czytelników ma możliwość przeczytania tych samych treści. Oczywiście nie oznacza to, że wszyscy jednakowo zinterpretują zawartość publikacji.
• Czynnik integracyjny – pracownicy lubią czytać o sobie oraz swoich kolegach.
• Możliwość przekazania jednorazowo wielu informacji pracownikom.
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Zaletyfirmowych wydawnictw prasowych

Dodałabym do tego "mobilność" wydawnictw i ich funkcję PR-ową.
Tomasz K.

Tomasz K. Dyrektor
zarządzający, Agape
custom publishing

Temat: Zaletyfirmowych wydawnictw prasowych

Na pewno też edukacja

konto usunięte

Temat: Zaletyfirmowych wydawnictw prasowych

Niektóre z "zalet" są niejednokrotnie tez i wadami, zwłaszcza, jeśli chcemy przekazać o sobie zbyt dużo informacji, zbyt dużo PR.
Moim zdaniem największą zaletą jest jednak "interakcyjność" publikacji, czy to drukowanych czy elektronicznych. Bez możliwości konfrontacji z czytelnikiem czasopismo pozostanie - może w innej formie ale - kolejnym firmowym katalogiem, bądź ulotką.
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Zaletyfirmowych wydawnictw prasowych

W dobie internetu ta "interaktywność" jest dość dyskusyjna :)

Następna dyskusja:

Euro 2012 Polska Ukraina - ...




Wyślij zaproszenie do