Michał Pogodowski Projekty medialne
Karolina C
Dulnik
Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...
Temat: Szwajcarski pomysł - specjalny kierunek studiów
Wg mnie to trochę "sztuka dla sztuki".:)
Michał Pogodowski Projekty medialne
Temat: Szwajcarski pomysł - specjalny kierunek studiów
Myślę, że chodzi o potencjał rynku i możliwości. Widać Helweci cenią wydawnictwa firmowe.
Tomasz
K.
Dyrektor
zarządzający, Agape
custom publishing
Temat: Szwajcarski pomysł - specjalny kierunek studiów
Bardzo ciekawa inicjatywa, ale w Polsce jest za wcześnie moim zdaniem na tego typu działanie. Na studiach podyplomowych z komunikacji w Polsce gazety zazwyczaj zajmują 1/50 czasu całego studium. Jeszcze długa droga przed nami._____________________
Agencja custom publishing • Poradnia językowaTen post został edytowany przez Autora dnia 09.02.15 o godzinie 15:01
Beata
Rożek
Corporate Affairs
Manager / public
relations, internal
co...
Temat: Szwajcarski pomysł - specjalny kierunek studiów
Zgadzam się, chyba jeszcze nie ten etap rozwoju. Ale sensownym rozwiązaniem byłoby wprowadzanie na studia z komunikacji, PR-u, dziennikarstwa zajęcia pt. komunikacja wewnętrzna, w ramach których mówiłoby się na temat prasy firmowej.Kończyłam takie studia, ale właściwie większości rzeczy na ten temat nauczyłam się już praktykując. Z doświadczenia wiem, że dziennikarski fundament (zasady, metody, narzędzia etc.) jest bardzo, bardzo przydatny w pracy nad prasą firmową i w komunikacji wewnętrznej.
Michał Pogodowski Projekty medialne
Temat: Szwajcarski pomysł - specjalny kierunek studiów
Tak jak wspominałem, zajęcia z elementów prasy firmowej pojawiają się, z tego co wiem, na różnych studiach. Niemniej jednak w niewielkim stopniu, raczej sygnalizują kwestię.Michał Pogodowski Projekty medialne
Temat: Szwajcarski pomysł - specjalny kierunek studiów
Ciekawe czy ktoś w końcu pomyśli o takich studiach w kraju?konto usunięte
Temat: Szwajcarski pomysł - specjalny kierunek studiów
Corporate publishing myslę że jest zbyt wąską specjalizacją. Trochę zawęża horyzont takie patrzenie na bądź co bądź - wycinek komunikacji w firmie.dlatego bardziej potrzeba menedżerów od efektywnej i nowoczesnej komunikacji - kogoś kto będzie w stanie, mając do pomocy osoby z marketingu, pr, hr, i innych działów zarządzać komunikacją, sterując przepływem informacji, mając jednocześnie jasną wizję długofalowej strategii. custom publishing bedzie nadal jednym z narzedzi, z tych najskuteczniejszych, ale nie jedynym. Wlasnie ci ludzie - managerowie komunikacji - powinni byc uczeni zasad dzialania i skutecznosci cp, zeby mogli z tego najlepiej korzystać.
Ale takie holistyczne podejscie jest w Polsce nadal obce - z uwagi na wewnetrzna konkurencje działow w firmach, ich zupelnie odmienna organizację etc.
Kamil
Piotrowski
INVINI sp. z o.o. -
Media & Management
(Eventy)
Temat: Szwajcarski pomysł - specjalny kierunek studiów
howgh!Następna dyskusja: