Tomasz K.

Tomasz K. Dyrektor
zarządzający, Agape
custom publishing

Temat: Konkurs Biuletynów Firmowych 2013 wystartował

Prace w Konkursie Biuletynów Firmowych 2013 nadesłane do 25 czerwca 2013 r. zostaną ocenione w 5 kategoriach. Udział w tym najstarszym i najbardziej prestiżowym konkursie custom publishing w Polsce jest bezpłatny.

– Każda edycja Konkursu daje uczestnikom nowe okazje do tego, aby ponownie wystartować. Oprócz możliwości rywalizacji z nowymi tytułami, będzie też możliwość skorzystania z nowej propozycji naszego doradztwa już po zakończeniu rywalizacji (Chat z Jury). Uczestnictwo w Konkursie to niesamowita przygoda zarówno dla tych, co startują, jak i dla organizatora oraz oceniających. Z niecierpliwością czekam na zgłoszenia do tegorocznej edycji – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agape.

Biuletyny wewnętrzne, zewnętrzne, elektroniczne, instytucji oraz projekty jednorazowe oceni Jury w składzie:
Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji Agape, przewodniczący Jury,
Hubert Zawadzki, dyrektor ds. public relations agencji PR Binaria Communications,
Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico,
Katarzyna Jabłońska, senior account manager w Citybell Consulting,
Zofia Kościelna, doświadczona dziennikarka i redaktor branży custom publishing,
Agnieszka Madej-Biernat, dyrektor wydawnicza Agencji Agape,
Łukasz Lelonkiewicz, projektant wydawniczy,
Jarosław Wiczuk, ekspert ds. poligrafii,
Zuzanna Sandomierska-Moroz, infografik prasowy, Prószyński Media,
Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji Agape,
Marcin Mozert, fotograf, szkoleniowiec, grafik, właściciel Agencji
Foto-Video Moc&ArtGroup,
Justyna Pamuła, Client Service Coordinator SARE.

Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym można nadsyłać
do 25 czerwca 2013 r. Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Konkursu http://www.agape.com.pl/konkurs/konkurs_biuletynow_fir...Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.05.13 o godzinie 10:55