Adam Frelak

Adam Frelak Analyst, IT Quality
Assurance

Temat: oszustwo czy dobroczynność?

Proponuję skontaktować się z kimś z departamentu obsługi klienta.
(0 801 889 889** z telefonów stacjonarnych
(58) 30 07 500 z telefonów komórkowych)
Ale jeśli pani nie chce otrzymać karty, to przecież wystarczy nie zawierać umowy o nią.

PS. Wiem, że to może dziwne dziwnie zabrzmi, ale skoro korzysta Pani z internetu to czemu nie użyła Pani wyszukiwarki aby odnaleźć właściwe miejsce do kontaktu?(Czyli stronę internetową banku)
Tak samo, skoro utożsamia się Pani z firmą która przyznała bakowi nagrodę czemu nie skontaktuje się Pani poprzez znane już kanały kontaktowe, tylko wybiera GL które nie jest do końca dobrym miejscem do kontaktu.
Ewelina Niewiadomska

Ewelina Niewiadomska Analityk Finansowy

Temat: oszustwo czy dobroczynność?

A Pani tam pracowała, że wie jak funkcjonuje ta korporacja??
Kamil Wołosewicz

Kamil Wołosewicz HR Operations Team
Leader Poland, GE

Temat: oszustwo czy dobroczynność?

Witam,
http://209.85.129.132/search?q=cache:-8JlHT8frh8J:www....

Polecam zapoznać się z artykułem - funkcjonowanie naszej korporacji zostało ocenione całkiem nieźle :-)

Szkoda, że taka sytuacja miała miejsce, jestem jednak pewien, że gdyby się Pani zgłosiła do działu obsługi klienta to sytuacja została by szybko wyjaśniona.

Pozdrawiam,
KamilKamil Wołosewicz edytował(a) ten post dnia 12.02.09 o godzinie 21:50



Wyślij zaproszenie do