konto usunięte

Temat: Zalety pracy przy obsłudze klienta.

Jakie widzicie zalety pracy przy obsłudze klienta? Jakie nowe umiejętności można nabyć na stanowisku związanym z bezposrednią i posrednią obsługą klienta?

konto usunięte

Temat: Zalety pracy przy obsłudze klienta.

Możesz rozwinąć zdolności komunikacyjne, negocjacyjne, poćwiczyć cierpliwość i zwiększyć odporność na stres/łatwiej sobie z nim radzić. To chyba takie standardowe.

konto usunięte

Temat: Zalety pracy przy obsłudze klienta.

a bardziej zaawansowane?
Edyta Lewandowska

Edyta Lewandowska wyposażanie wnętrz
biurowych i budynków
użyteczności publ...

Temat: Zalety pracy przy obsłudze klienta.

Tak naprawdę praca z Klientem jest pracą pełną zmian i niespodzianek. Każdy człowiek jest inny, a więc każdy Klient jest inny. Kiedy już myślisz, że wszystko widziałeś, na każdą sytuację jesteś przygotowany i nic Cię nie zaskoczy, przychodzi/dzwoni/trafia się taki Klient, który skutecznie Cię z tego mniemania o sobie wyleczy ;). I musisz się otworzyć, poszerzyć ogląd sytuacji, spojrzeć na sprawę inaczej, by rozwiązać problem/pomóc/wyjaśnić. Pewnie, możesz podchodzić do wszystkich sztampowo: bach!, regułka bez wczytywania się w sprawę, do widzenia, następny proszę. Ale nie o to chodzi.

konto usunięte

Temat: Zalety pracy przy obsłudze klienta.

To jeszcze inne pytanko troszkę z innej bajki. Jak dobrze stworzyć autoprezentację na rozmowę kwalifikacyjną?

Temat: Zalety pracy przy obsłudze klienta.

Dominik S.:
To jeszcze inne pytanko troszkę z innej bajki. Jak dobrze stworzyć autoprezentację na rozmowę kwalifikacyjną?

Panie Dominiku, z jednej strony pytanie całkiem uzasadnione ale z drugiej to nie wiem co Pan chce prezentować. Doświadczenia wielkiego nie ma Pan jeszcze, poza tym nie wiadomo jak będzie rozmowa przebiegać, czy człowiek będzie miał możliwość coś "zaprezentować". Najlepiej być sobą, a na spotkanie jechać dobrze wypoczętym i w dobrym nastroju..:)

konto usunięte

Temat: Zalety pracy przy obsłudze klienta.

Andrzej Pieniazek:
Dominik S.:
To jeszcze inne pytanko troszkę z innej bajki. Jak dobrze stworzyć autoprezentację na rozmowę kwalifikacyjną?

Panie Dominiku, z jednej strony pytanie całkiem uzasadnione ale z drugiej to nie wiem co Pan chce prezentować. Doświadczenia wielkiego nie ma Pan jeszcze, poza tym nie wiadomo jak będzie rozmowa przebiegać, czy człowiek będzie miał możliwość coś "zaprezentować". Najlepiej być sobą, a na spotkanie jechać dobrze wypoczętym i w dobrym nastroju..:)

Często rekruterzy pytają bądź proszą o kilka słów na swój temat....jakie dany czy fakty z życiorysu/doświadczenia czy wykształcenia dodać aby to było ciekawe a przede wszystkim przemyślane i z głową...
Aleksandra R.

Aleksandra R. Handlowiec wersja
Premium

Temat: Zalety pracy przy obsłudze klienta.

Dominik S.:
Często rekruterzy pytają bądź proszą o kilka słów na swój temat....jakie dany czy fakty z życiorysu/doświadczenia czy wykształcenia dodać aby to było ciekawe a przede wszystkim przemyślane i z głową...

Dominik, a jaki masz cel? Piszesz o sobie w podsumowaniu, że masz doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji. Pytanie jakie zadajesz dla mnie jest mało czytelne. Co Ty masz dodać, żeby lepiej wypaść? Czy co inni dodają?
Zadając pytanie też sam na nie odpowiedziałeś: ma być przemyślane i z głową= na temat, w obszarze przyszłego pracodawcy, PRAWDZIWIE i autentycznie.
Do każdej kluczowej informacji 5-7 argumentów, nie więcej. A co "zaciekawi" rekrutera, to często sam diabeł nie wie, a Ty chcesz zgadywać? ;)))
Jolanta D.

Jolanta D. Rekruterów zapraszam
do kontaktu -
stanowiska
menadżerskie

Temat: Zalety pracy przy obsłudze klienta.

Dominiku, zastanowies sie co mozesz zaoferowac potencjalnemu pracodawcy?

Zastanow sie, spojrz czy jest to spojne z Twoim CV (czy Ty jako pracodawca bys w to uwierzyl) a pozniej po prostu to przedstaw.



Wyślij zaproszenie do