Karol
R.
Dyr ds. Serwisu i
Usług IT /Centrum
Usług COMP S.A.
Temat: WARSZAWA: ASYSTENTKA DZIAŁU HELPDESK
KAPSCH Sp. z o.o.Kapsch Sp. z o.o. jest polskim oddziałem austriackiego koncernu Kapsch AG, działającym na rynku polskim od ponad 15 lat. Jako integrator systemowy dostarczamy i realizujemy projekty teleinformatyczne oraz systemy bezpieczeństwa budynkowego w oparciu o partnerstwo ze światowymi liderami technologicznymi, a także oferujemy profesjonalne usługi IT do wszystkich sektorów gospodarki na terenie całego kraju.
Kapsch Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijająca się firmą teleinformatyczną oferującą szerokie portfolio produktów i usług w zakresie rozwiązań komunikacyjnych, infrastruktury i bezpieczeństwa sieciowego, optymalizacji zarządzania infrastrukturą IT oraz profesjonalnych usług wsparcia IT. Firma Kapsch umacnia swoją pozycję jako dostawca kompleksowej oferty w zakresie systemów audio-video oraz infrastruktury budynkowej.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
HelpDesk Assistant
Miejsce pracy: WARSZAWA
Wymagania:
wykształcenie min. średnie
Dobra znajomość j. angielskiego,
komunikatywność,
Samodzielność,
Dyspozycyjność,
Inicjatywa,
Oferujemy:
Atrakcyjne warunki wynagrodzenia
Możliwość rozwoju zawodowego
Pracę w międzynarodowym zespole
Szkolenia
Zadania:
- rejestrowanie zleceń,
- monitorowanie jakości realizowanych zleceń serwisowych przez inne zespoły,
- prowadzenie dokumentacji z realizowanych zleceń – monitorowanie oraz kompletowanie dokumentacji napływającej z terenowych oddziałów serwisowych firmy Kapsch,
- prowadzenie statystyk dotyczących jakości realizowanych zleceń.
Oferty proszę kierować do: Karol.Rudka@kapsch.net
wczoraj 18:08Edytuj | Kasuj | Cytuj