Temat: Szukam pracy w Warszawie
dministracja i prowadzenie sekretariatu, wspomaganie działu handlowego w zakresie tworzenia ofert handlowych oraz obsług klientów strategicznych (krajowych i zagranicznych), przygotowywanie odpraw celnych, dokumentacji księgowo-skarbowych, budowa i update internetowych baz danych, prowadzenie i obsługa sklepów internetowych, działania marketingowe, copywriting, windykacja należności, rejestr reklamacji, bieżące kontakty z dostawcami firmy - to sa moje obowiązki, które wpisałam w CV. Jest jeszcze szereg innych zajęć, których do CV nie wpisuję. Ktos kiedys na rozmowie mi powiedział, że nie wierzy, że jedna osoba ma tyle obowiązków. Niestety ja tyle mam. A prawdą jest, że pracuję w małej firmie w Warszawie...(małej może nie odpoiwendie słowo - dystrybutor toreb komputerowych marki SAMSONITE - mała bo mało nas tu pracuje ;))
Magdalena K. edytował(a) ten post dnia 14.01.09 o godzinie 13:31