Temat: Przedsawicielstwo/ doradztwo/ telemarketing- plaga czy...
Andrzej Pieniazek:
Monika W.:
- czy to nie jest tak, że marną jakość usiłuje się nadrabiać rozdętym marketingiem i zastępami nawiedzonych handlarzy? ;)))
A może Pani podać jakiś przykład produktu czy usługi, które mają marną jakość?
Owszem, kilka razy zdarzyło mi się np. "podziwiać" produkty zachwalane przez telesklepy :))))
Naprawdę nigdy się Pan nie spotkał z wyrobami, których wykonanie bądź materiał, z których zostały stworzone, nie spełniał swojej funkcji? Nie wierzę :P
Marną jakość prezentują też np. niektóre modele obuwia pewnej znanej sieci sklepów.
Zaobserwowałam również "ciekawe" zjawisko porównując robota kuchennego (działającego!) wyprodukowanego 20 lat temu i drugiego, wyprodukowanego obecnie - tej samej (znanej) marki.
Każdy, nawet największy laik, zauważy wyraźną różnicę na niekorzyść tego ostatniego. Różnicę w jakości: doborze materiału i w wykonaniu, a co za tym idzie - w jakości, wydajności i czasu bezawaryjnej pracy urządzenia. :P
Stąd moje własne, "niczym nieuzasadnione" przypuszczenie, że może jednak obecnie łatwiej trafić na słabe jakościowo produkty - i aby można było je sprzedać, potrzeba fachowców od psychologii sprzedaży i marketingu :)))