konto usunięte

Temat: Poszukuję pracy Administracyjno- Biurowej we Wrocławiu

Poszukuję pracy w biurze, jako pracownik administracyjno- biurowy w dziale Administracyjnym, HR lub obsługi klienta. Praca na takim stanowisku jest zgodna z moim wykształceniem a także planami na przyszłość oraz aspiracjami.Posiadam doświadczenie zdobyte w różnych Urzędach podczas praktyk studenckich a także stażu.

Miałem także przyjemność pracować w Google Poland. W grudniu skończyła mi się umowa z Google Poland gdzie pracowałem na stanowisku Pracownika centrum operacyjnego.

Do moich obowiązków należało:
· Obsługa klienta,
· rozpatrywanie wniosków reklamacyjnych,
· kontrola jakości,
· wyszukiwanie i wprowadzanie danych i ewentualnych zmian z wykorzystaniem dedykowanego narzędzia,
· tworzenie zestawień, raportów;
· obsługa poczty email (także anglojęzyczna i niemieckojęzyczna),
· obsługa urządzeń biurowych.

Dodatkowym atutem może być ukończony kurs zawodowy "Pracownik biurowy" o specjalności kadry i płace poświadczony certyfikatem.

Umiejętności:
· obsługa komputera środowisko Windows 97, 2000, Xp
· sporządzanie dokumentacji pracowniczych i akt osobowych
· prowadzenie i rozliczanie ewidencji: czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich,
· wystawianie umów, świadectw pracy i innych dokumentów pracowniczych,
· sporządzanie deklaracji ZUS i korekt do ZUS (Płatnik),
· Prawo jazdy kat. B

CV, referencje oraz inne dokumenty mogę przesłać na życzenie.


Oczekuję poważnych ofert pracy.

Kontakt: dominiqs@o2.pl