Tomasz
Suchecki
Service Desk
Manager, NCR Polska
Temat: Operator Centrum Monitoringu - Warszawa
NCR jest międzynarodowym liderem w produkcji i sprzedaży systemów komputerowych dla sektora bankowego, handlu detalicznego i telekomunikacji. Zatrudniamy ponad 30.000 pracowników w 100 krajach..W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy obecnie pracowników na stanowisko:
OPERATOR CENTRUM MONITORINGU
Wybrany kandydat odpowiedzialny będzie za nadzór nad pracą monitorowanych urządzeń Klientów oraz koordynację działań podwykonawców.
Idealny kandydat powinien spełniać nasze wymagania:
- wykształcenie minimum średnie, mile widziani studenci studiów zaocznych
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
- sumienność i dokładność
- dyspozycyjność
- wysoka kultura osobista
- umiejętność pracy w zespole
- odporność na stres
- chęć do nauki
Dodatkowe informacje:
- praca w systemie zmianowym 8-16 / 12-20 / 20-8 (7x24x365)
- praca w młodym, dynamicznym zespole
- możliwości rozwoju
- elastyczny grafik
- zatrudnienie na umowę zlecenie
Mile widziane:
- znajomość podstawowych zagadnień sieciowych
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie C.V. (w języku polskim) wraz ze zdjęciem:
NCR Polska Sp. z o.o.
ul. Wołoska 3
02-675 Warszawa
lub kariera@ncr-wmc.com.pl
Wysyłając dokumenty prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla celów związanych z rekrutacją pracowników zgodnie z Ustawą z 29.08.97 o ochronie danych osobowych.