Maciej W.

Maciej W. Menedżer

Temat: Krowa w kropki, czyli trudna kwestia wizerunku pracownika.

Jedną z częstych przyczyn rozpoczęcia współpracy z zewnętrzną agencją rekrutacyjną są dla firmy problemy z jej własnym wizerunkiem. Headhunterzy specjalizujący się w projektach dla konkretnych branż wiedzą, co w trawie piszczy i które aspekty marki bardziej odstraszają, niż kuszą potencjalnych pracowników. Do napisania niniejszego tekstu skłoniła mnie jednak refleksja zupełnie odwrotna. Otóż mało kto analizuje kwestię wizerunku pracownika!

https://www.hbrp.pl/b/krowa-w-kropki-czyli-trudna-kwest...

Obserwując rynek pracy dochodzę do wniosku że opiera się on na całkowitym braku zasad.

konto usunięte

Temat: Krowa w kropki, czyli trudna kwestia wizerunku pracownika.

Wręcz prawdziwe pole bitwy.
Dominik K.

Dominik K. designer & developer

Temat: Krowa w kropki, czyli trudna kwestia wizerunku pracownika.

To prawda, dobrzy specjaliści nie dbają o wizerunek i garnitur pracownika, pielęgnują swój mózg i specjalistyczną naturę. Odpowiedzą na każde pytanie, oczywiście jeżeli ktoś dobrze je im zada i nie będzie pytał o pierdoły, które absolutnie nie maja żadnego znaczenia dla pracy naukowej, mają tylko jakąś podpórkę pseudo naukowych metod badawczych potrzebnych dla realizacji procesu rekrutera.

Rzeczywiście absurdalną rzeczą, na którą też jakoś wpadłem kiedyś pod wpływem pewnej rozmowy kwalifikacyjnej z rekruterami, że chyba pracownikom będzie potrzebny taki "lew salonowy", który będzie reprezentował kandydata i będzie się spotykał z ludźmi rekrutującymi pracowników.
Roman A Miszczak

Roman A Miszczak Aureliusz Roman

Temat: Krowa w kropki, czyli trudna kwestia wizerunku pracownika.

Rozpoczęcie współpracy z zewnętrzną agencją rekrutacyjną w związku z własnym wizerunkiem to 2% przypadków. Błąd statystyczny jest większy. W Polsce nie analizuje się własnego wizerunku bo nikt nie lubi krytyki i nie prowadzi się co do zasady badań własnych działań PR bo trudno je mierzyć a nie są tanie. O to dbają korporacje tylko.i to jest rozważne działanie.



Wyślij zaproszenie do