Joanna Chrabąszcz HR Business Partner
Temat: Specjalista ds. rozliczeń środków trwałych poszukiwany w...
Opis stanowiska:Prowadzenie ewidencji analitycznej nakładów inwestycyjnych,
Księgowanie dokumentów dotyczących środków trwałych, WNiP oraz środków trwałych w budowie zgodnie z przepisami prawa,
Sprawdzanie poprawności dokumentów księgowych,
Uzgadnianie kont bilansowych z ewidencją ST,
Naliczanie i księgowanie amortyzacji,
Prowadzenie rejestrów ST i WNiP,
Odpowiedzialność za rejestr ST podatkowy i księgowy,
Bieżąca kontrola i usprawnianie procesu zarządzania środkami trwałymi,
Koordynacja i weryfikacja przeprowadzanych inwentaryzacji majątku,
Rozliczanie podatku VAT naliczonego /należnego związanego z ST zgodnie z przepisami prawa,
Sporządzanie deklaracji i bieżące rozliczanie podatku od nieruchomości
Wymagania:
wykształcenie ekonomiczne,
min. roczne doświadczenie w księgowości (mile widziane na podobnym stanowisku),
znajomość zasad rachunkowości i rozliczeń podatkowych,
ogólna znajomość zagadnień księgowych,
dobra znajomość pakietu Ms Office
mile widziana znajomość MSSF i znajomość zagadnień związanych z udzielaniem pomocy de minimis
umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność i sumienność
Oferujemy:
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego,
Wynagrodzenie zależne od doświadczenia
Osoby zainteresowane proszę o kontakt.