Grzegorz
Opala
Recruiting experts
in Temp Services
Temat: Specjalista ds. obsługi Klienta
Dla naszego Klienta, międzynarodowego dewelopera, działającego na rynku od ponad 50 lat, poszukujemy osoby zainteresowanej podjęciem pracy na okres 2 miesięcy na stanowisku Specjalisty ds. obsługi klienta (nieruchomości)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalną obsługę Klientów, w tym: sporządzanie umów i aneksów, przygotowywanie dokumentacji kredytowej, pomoc przy uzyskaniu kredytu, koordynowanie procesu odbioru oraz zmian aranżacyjnych mieszkań. Do codziennych obowiązków będzie należał również kontakt z generalnym wykonawcą, kancelariami notarialnymi, przedstawicielami banków i biurami architektonicznymi oraz sporządzanie wszelkiego rodzaju raportów i zestawień dotyczących sprzedaży i obsługi Klienta.
Od Kandydatów oczekujemy min. 1-3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomości zagadnień związanych z rynkiem nieruchomości, doświadczenia w kontaktach z firmami budowlanymi, kancelariami notarialnymi oraz przedstawicielami banków, dobrej znajomości języka angielskiego oraz bardzo dobrej obsługi komputera (MS Office). Szukamy osób dynamicznych i samodzielnych, które lubią odpowiedzialną pracę o szerokim zakresie obowiązków.
Nasz Klient oferuje wysokie wynagrodzenie oraz ciekawą pracę w pozytywnej atmosferze.
Zainteresowane osoby proszę o kontakt.
Pozdrawiam,
Michał Zając
M: +48 722 233 223
E: zajac@hays.pl
hays.plTen post został edytowany przez Autora dnia 07.10.14 o godzinie 13:53