Grzegorz Opala

Grzegorz Opala Recruiting experts
in Temp Services

Temat: Specjalista ds. obsługi Klienta


Obrazek
Dla naszego Klienta, międzynarodowego dewelopera, działającego na rynku od ponad 50 lat, poszukujemy osoby zainteresowanej podjęciem pracy na okres 2 miesięcy na stanowisku Specjalisty ds. obsługi klienta (nieruchomości)

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalną obsługę Klientów, w tym: sporządzanie umów i aneksów, przygotowywanie dokumentacji kredytowej, pomoc przy uzyskaniu kredytu, koordynowanie procesu odbioru oraz zmian aranżacyjnych mieszkań. Do codziennych obowiązków będzie należał również kontakt z generalnym wykonawcą, kancelariami notarialnymi, przedstawicielami banków i biurami architektonicznymi oraz sporządzanie wszelkiego rodzaju raportów i zestawień dotyczących sprzedaży i obsługi Klienta.

Od Kandydatów oczekujemy min. 1-3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomości zagadnień związanych z rynkiem nieruchomości, doświadczenia w kontaktach z firmami budowlanymi, kancelariami notarialnymi oraz przedstawicielami banków, dobrej znajomości języka angielskiego oraz bardzo dobrej obsługi komputera (MS Office). Szukamy osób dynamicznych i samodzielnych, które lubią odpowiedzialną pracę o szerokim zakresie obowiązków.

Nasz Klient oferuje wysokie wynagrodzenie oraz ciekawą pracę w pozytywnej atmosferze.

Zainteresowane osoby proszę o kontakt.

Pozdrawiam,
Michał Zając

M: +48 722 233 223
E: zajac@hays.pl

hays.plTen post został edytowany przez Autora dnia 07.10.14 o godzinie 13:53
Martyna P.

Martyna P. Manager, Solus
Partner

Temat: Specjalista ds. obsługi Klienta

Witam serdecznie,
czy oferta jeszcze aktualna?
I dlaczego jedynie 2 miesiące?

Pozdrawiam

Następna dyskusja:

Specjalista ds. operacyjnyc...




Wyślij zaproszenie do