konto usunięte
Temat: Sztuka pisania tekstów reklamowych i ofert
Cele szkolenia* Rozwinięcie umiejętności prawidłowego planowania struktury i logiki komunikatu informacyjno-reklamowego
* Udoskonalenie przez uczestników stosowania języka perswazyjnego i języka korzyści klienta
* Zbudowanie katalogu sformułowań pozytywnych i neutralnych do użytku w komunikatach marketingowych i sprzedażowych
* Wykorzystanie wybranych zaleceń NLP w reklamie
* Przećwiczenie pisania tekstów przy elastycznym zastosowaniu podstawowych metaprogramów i systemów reprezentacji
Grupa docelowa
Zapraszamy pracowników marketingu i sprzedaży, którzy w swojej pracy:
* piszą teksty do ulotek, folderów, katalogów
* biorą udział w przygotowaniu merytorycznym stron www
* sporządzają pisemne oferty dla klienta
* rozmawiają z klientami bezpośrednio lub telefonicznie
* opracowują koncepcje materiałów informacyjno-reklamowych
* współpracują z grafikiem lub agencją
* zatwierdzają projekty materiałów informacyjno-reklamowych
Korzyści dla organizacji i uczestników
* Udoskonalenie pod kątem odbioru przez klienta tekstów promujących firmę
* Zwiększenie perswazyjnej skuteczności ofert
* Zmniejszenie ilości poprawek layoutowych i tekstowych - zmniejszenie kosztów
* Większa łatwość tworzenia tekstów do materiałów reklamowych
* Większa skuteczność przekonywania w osobistej komunikacji z klientami
* Usprawnienie czasu pracy z grafikiem lub agencją
Tematyka
* Różnorodność, elastyczność, dostosowanie - jak pisać dobre teksty reklamowe i ofertowe
* Zastępowanie sformułowań negatywnych pozytywnymi
* Perswazja
* Cecha, zaleta, korzyść
* Elementy NLP: metaprogramy
* Elementy NLP: systemy reprezentacji
* Elastyczność języka - dotarcie do różnych odbiorców
* Ćwiczenia praktyczne (z użyciem komputera)
Termin: 29-30.01.2008
Czas trwania: 16 godzin, 2 dni
Cena szkolenia: 1.100 PLN
kontakt: mwozniakowski@irb.pl